Maar als GTST er weer is, loopt het weer 'Tien-achtig'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
Gaat straks alleen maar beter lopen bij de zomerstop van GTST
Wie weet heeft blijven veel GTST-kijkers na de zomerstop hangen. Bovendien zal het dan wel weer na half acht gaan, waardoor je met GTST niet hoeft te concurreren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar als GTST er weer is, loopt het weer 'Tien-achtig'.
Dat is ook weer waar, maar ik denk niet dat het goed is voor John om te gaan fuseren. Want dan kan hij nooit meer een zender beginnen, omdat een eerdere zender ook geflopt is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wie weet heeft blijven veel GTST-kijkers na de zomerstop hangen. Bovendien zal het dan wel weer na half acht gaan, waardoor je met GTST niet hoeft te concurreren.
Dat is vanaf volgende week maandag al dat GTST zomerstop heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
Gaat straks alleen maar beter lopen bij de zomerstop van GTST
Niets is nog zeker, de medewerkers weten nog helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is vanaf volgende week maandag al dat GTST zomerstop heeft![]()
Zal tien dan fuseren??
Ja dat had ik inmiddels gelezenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Niets is nog zeker, de medewerkers weten nog helemaal niks.
Ik kijk wel vaak. (Misschien had je dat verwachtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat had ik inmiddels gelezenWij wachten maar af.
Eerlijk gezegt kijk ik zelden naar Tien![]()
En het is een feitquote:RTL Nederland neemt Tien over
RTL Nederland neemt de televisiezender Tien over van John de Mol. Een woordvoerder van Talpa heeft dat meegedeeld aan het NOS Journaal. Het personeel van beide zenders wordt op dit moment ingelicht. Talpa onderhandelde al langere tijd met RTL en met SBS over de verkoop van de zender. Verschillende bronnen rond de onderhandelingen zeggen dat de voetbalrechten worden overgenomen door RTL. Het is nog onbekend wat er met de presentatoren van Tien gebeurt
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef WebForce het volgende:
RTL sport krijg je nu dus. Wel erg jammer van Talpa! Ze hebben/hadden écht leuke, orgininele programma's!
Ben wel benieuwd naar De Gouden Kooi![]()
Denk op RTL5.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben benieuwd wat ze met Deal or no deal doen. Dat liep toch wel lekker.
Je weet goddomme niet eens wat ze gaan doen joh. RTL heeft allang aangekondigd het niet te doen zoals Tien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef venomsnake het volgende:
Voetbal op RTL![]()
snel terug naar de NOS aub.
Zeker!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:44 schreef PLAE@ het volgende:
dikke vinger naar al die mensen die aan die zielige hetze tegen talpa meededen![]()
Als Wilfred maar mee magquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef venomsnake het volgende:
Voetbal op RTL![]()
snel terug naar de NOS aub.
Rustig Bliksemquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je weet goddomme niet eens wat ze gaan doen joh. RTL heeft allang aangekondigd het niet te doen zoals Tien.
Dus 538 wordt van RTL?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
UPDATE: RTL neemt ook Talpa Radio over.
Dus misschien wordt het toch nog iets!quote:Het voltallige personeel van Tien wordt ontslagen
RTL is van plan om een 4de zender op te starten.
Enkele succesvolle programma`s van Tien zullen naar RTL gaan.
Talpa en RTL gaan ook samenwerken op het gebied van tv-formats.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef RaymanNL het volgende:
Ahh, net op RTL nieuws:
-Alle Talpa presentatoren worden ontslagen
Ik verwacht dat de wedstrijden op de sportzender van RTL komt, op het zelfde succesvolle tijdstip, als toen het op Tien wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:26 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm, benieuwd wat rtl met het voetbal gaat doen. Was eigenlijk wel gewend geraakt aan talpa's voetbal. En genoeg mensen zullen dit niet met me eens zijn, maar Jan Mulder is een geweldige commentator om over voetbal te horen lullen.![]()
quote:Beste Tien-abonnee,
Tien informeert je over het laatste nieuws. Om je beter op de hoogte te kunnen houden, willen we graag nog meer van je weten.
Vul daarom vandaag nog onze enquête in!
Als dank voor je antwoorden, maak je kans op geweldige prijzen zoals je hiernaast kunt zien!
Klik snel op de rode button, beantwoord de vragen en lees meer over de te winnen prijzen!
Het invullen van de enquête kost max. 5 minuten van je tijd!
Ja dat bedacht ik me ook, RTL word wel erg groot. 40/45% marktaandeel dnek ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Nma en de mediawereld?
Beau staat op straatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:51 schreef RaymanNL het volgende:
Daphne was bang dat Beau weer RTL Boulevard ging presenteren![]()
Daphne Bunskoek
![]()
Ja, precies. En dan ook nog het grootste radiostation van Nederland erbij. Wel heel veel invloed in de 'mediawereld'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook, RTL word wel erg groot. 40/45% marktaandeel dnek ik.
Nma? Kun je me uitleggen wat dat isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Nma en de mediawereld?
Niet zo relevant. Je hebt altijd SBS + publiek nog. Je gaat me toch niet vertellen dat als je tien opkoopt dat je er dan werkelijk marktaandeel bij krijgt? Je krijgt alleen Linda en voetbalrechtenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Beau kan dus gewoon terug naar RTL.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:57 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Beau staat op straatBeau = deaud
Leve Daphne
Misschien moet je je eens verdiepen in de marktaandelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:01 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Niet zo relevant. Je hebt altijd SBS + publiek nog. Je gaat me toch niet vertellen dat als je tien opkoopt dat je er dan werkelijk marktaandeel bij krijgt? Je krijgt alleen Linda en voetbalrechtenDaarbij geldt in de mediawereld; als je kutprogramma's maakt kijkt er niemand meer. Monopolie is dus niet aan de orde, aangezien mensen niets in de weg staat om weg te zappen naar SBS of publiek. Zelfde als op internet zeg maar, als je google fuck vind, ga je toch naar een concurrent?
quote:RTL is van plan een vierde RTL-zender te starten. Details daarover maakten beide partijen dinsdag nog niet bekend. Volgens een RTL-zegsvrouw moet eerst aan de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NmA) een uitbreiding naar vier RTL-zenders worden voorgelegd.
Aandelen
Volgens RTL gaat het niet om een overname. Talpa media krijgt een aandeel van 26,3 procent in het nieuwe RTL Nederland.
De NMA moet nog met de overname instemmen. Naast de overname van bestaande programma's, heeft RTL Nederland het eerste recht op alle formats die worden ontwikkeld door de creatieve unit van De Mol.
Met de nadruk op voorlopigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:45 schreef Michiel72 het volgende:
DGK blijft voorlopig
Mwa, ik ga er van uit dat het blijft, ik weet bijna zeker dat de kijkcijfers nog meer gaan stijgen als het straks op RTL 5 te zien is.. Ik schat op 650.000quote:
Als we kijken naar de maand mei:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zo heel positief klonk Fons niet, het klonk meer dat John de Mol gesmeekt heeft dat ze DGK willen blijven uitzenden, daarom krijgt DGK nog even de tijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mwa, ik ga er van uit dat het blijft, ik weet bijna zeker dat de kijkcijfers nog meer gaan stijgen als het straks op RTL 5 te zien is.. Ik schat op 650.000![]()
Naja, hij had het ook over eventueel problemen die er konden onstaan, aangezien RTL uitzend vanuit luxemburg, en daar de regels natuurlijk helemaal anders zijn...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo heel positief klonk Fons niet, het klonk meer dat John de Mol gesmeekt heeft dat ze DGK willen blijven uitzenden, daarom krijgt DGK nog even de tijd.
Beau mag mee. Wilfred Genee ook. Tan en JJ van Gangelen willen ze ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
Zal mij benieuwen wat er van het huidige Tien nog overblijft, afgezien van de voetbalrechten. Linda gaat lekker naar RTL, maar wat doen Jack en Beau? - En hoe moet dat straks met de voetbal-analyses? Is er nog plaats voor Johan Derksen? En Barbara Barend? Gezellig naast vader Frits op de bank? Mag Wilfred Genée nog terugkomen bij RTL?
Benieuwd wat het openingsitem isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef Ephemera het volgende:
Nouja.. hopelijk is het RTL Nieuws ook informatief genoeg
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:12 schreef Xrenity het volgende:
Hou toch op man over die gouden kooi
Gaar programma is het.
Dit zei fons bij RTL boulevard:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef Ephemera het volgende:
shit.. ik mis al die info. Ik had ff RTL Boulevard moeten zien, zo te lezen.
Nouja.. hopelijk is het RTL Nieuws ook informatief genoeg
![]()
quote:Deal or no Deal met Beau gaat naar RTL 5 Miljoenenjacht komt op RTL 4 met Linda de Mol De Wedstrijden Eredivisie komt op RTL 4 de rest op RTL 7 De Nationale Postcodeloterij gaat naar RTL De Gouden Kooi blijft voorlopig nog te zien, omdat John de Mol dit wil, om het te verkopen aan het buitenland. Voetbalvrouwen, Gooische Vrouwen komt ook naar RTL Expeditie Robinson gaat naar RTL
Bron: Tienfan.nl
dat roeleertquote:
Ik heb dat programma nog nooit gezien..quote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:30 schreef RaymanNL het volgende:
Zou Barend en Van Dorp nou ook weer terug komen op RTL![]()
Onderhandeling heeft een half jaar geduurd !!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Heeft nog lang geduurd voor dat John het opgaf.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens mij mag alleen Bridget niet mee
Die mag wel met mij mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Volgens mij mag alleen Bridget niet mee
Bronquote:Zender Tien naar RTL; alle personeel ontslagen
De televisieconcerns RTL Nederland en Talpa gaan nauw samenwerken, waarmee een einde komt aan het zelfstandig voortbestaan van tv-zender Tien. De voetbaluitzendingen en Radio 538, onderdeel van Talpa, wordt overgenomen door RTL.
Dat hebben beide bedrijven na maanden van geruchten vandaag bekendgemaakt in een persbericht. Alle personeel van Tien wordt ontslagen, behalve presentatrice Linda de Mol.
Het zusje van Talpa-baas John de Mol gaat mee naar RTL. Bij Radio 538 verandert er niets qua programma's en personeel.
RTL is van plan om na RTL4, RTL5 en RTL7 een nieuwe RTL-zender te beginnen. Wanneer dat gaat gebeuren en op welke doelgroep de zender zich zal richten is nog niet duidelijk.
Grote namen
Op 13 augustus 2005 zond Tien, toen nog onder de naam Talpa, zijn eerste avondvullende programma uit. De zender, die met veel tamtam was aangekondigd, haalde her en der uit televisieland grote namen binnen, zoals Linda de Mol, Frits Barend, Henk van Dorp, Jack Spijkerman en Beau van Erven Dorens.
Ondanks de bekende presentatoren en voetbaluitzendingen wordt de zender nooit wat John de Mol er van had gehoopt. Tien kampt met slechte kijkcijfers en veel programma's worden geschrapt.
'Treiterprogramma'
Enkele programma's waren wel enigszins succesvol, zoals Gooische Vrouwen, Joling & Gordon Over De Vloer, Deal Or No Deal. Ook treiterprogramma De Gouden Kooi kreeg steeds betere kijkcijfers.
Van Westerloo heeft zelf gezegd dat het in ieder geval nog een tijdje door zal gaan om er een einde aan te breien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef dj_ko het volgende:
"De Gouden Kooi komt op den duur te vervallen op de buis"
Dat zeiden ze net op het journaal
![]()
![]()
![]()
Elk programma komt op een gegeven moment te vervallenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef dj_ko het volgende:
"De Gouden Kooi komt op den duur te vervallen op de buis"
Dat zeiden ze net op het journaal
![]()
![]()
![]()
Daar heb je eigenlijk best wel een punt,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Elk programma komt op een gegeven moment te vervallenDe gouden kooi gaat gewoon door, zolang het scoort
![]()
Wat vast staat, is dat niet alle Tien/Talpa sterren mee gaan, dat kan gewoon niet, zei Fons. Maar Caroline gaat vast wel mee, de Postcode Loterij programma's gaan namelijk ook naar RTL, 1 tegen 100 dus ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaat Caroline Tensen mee ??
Fons moest nog met veel presentatoren praten zei die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |