Maar als GTST er weer is, loopt het weer 'Tien-achtig'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
Gaat straks alleen maar beter lopen bij de zomerstop van GTST
Wie weet heeft blijven veel GTST-kijkers na de zomerstop hangen. Bovendien zal het dan wel weer na half acht gaan, waardoor je met GTST niet hoeft te concurreren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar als GTST er weer is, loopt het weer 'Tien-achtig'.
Dat is ook weer waar, maar ik denk niet dat het goed is voor John om te gaan fuseren. Want dan kan hij nooit meer een zender beginnen, omdat een eerdere zender ook geflopt is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wie weet heeft blijven veel GTST-kijkers na de zomerstop hangen. Bovendien zal het dan wel weer na half acht gaan, waardoor je met GTST niet hoeft te concurreren.
Dat is vanaf volgende week maandag al dat GTST zomerstop heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
Gaat straks alleen maar beter lopen bij de zomerstop van GTST
Niets is nog zeker, de medewerkers weten nog helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is vanaf volgende week maandag al dat GTST zomerstop heeft![]()
Zal tien dan fuseren??
Ja dat had ik inmiddels gelezenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Niets is nog zeker, de medewerkers weten nog helemaal niks.
Ik kijk wel vaak. (Misschien had je dat verwachtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat had ik inmiddels gelezenWij wachten maar af.
Eerlijk gezegt kijk ik zelden naar Tien![]()
En het is een feitquote:RTL Nederland neemt Tien over
RTL Nederland neemt de televisiezender Tien over van John de Mol. Een woordvoerder van Talpa heeft dat meegedeeld aan het NOS Journaal. Het personeel van beide zenders wordt op dit moment ingelicht. Talpa onderhandelde al langere tijd met RTL en met SBS over de verkoop van de zender. Verschillende bronnen rond de onderhandelingen zeggen dat de voetbalrechten worden overgenomen door RTL. Het is nog onbekend wat er met de presentatoren van Tien gebeurt
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef WebForce het volgende:
RTL sport krijg je nu dus. Wel erg jammer van Talpa! Ze hebben/hadden écht leuke, orgininele programma's!
Ben wel benieuwd naar De Gouden Kooi![]()
Denk op RTL5.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben benieuwd wat ze met Deal or no deal doen. Dat liep toch wel lekker.
Je weet goddomme niet eens wat ze gaan doen joh. RTL heeft allang aangekondigd het niet te doen zoals Tien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef venomsnake het volgende:
Voetbal op RTL![]()
snel terug naar de NOS aub.
Zeker!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:44 schreef PLAE@ het volgende:
dikke vinger naar al die mensen die aan die zielige hetze tegen talpa meededen![]()
Als Wilfred maar mee magquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef venomsnake het volgende:
Voetbal op RTL![]()
snel terug naar de NOS aub.
Rustig Bliksemquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je weet goddomme niet eens wat ze gaan doen joh. RTL heeft allang aangekondigd het niet te doen zoals Tien.
Dus 538 wordt van RTL?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
UPDATE: RTL neemt ook Talpa Radio over.
Dus misschien wordt het toch nog iets!quote:Het voltallige personeel van Tien wordt ontslagen
RTL is van plan om een 4de zender op te starten.
Enkele succesvolle programma`s van Tien zullen naar RTL gaan.
Talpa en RTL gaan ook samenwerken op het gebied van tv-formats.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef RaymanNL het volgende:
Ahh, net op RTL nieuws:
-Alle Talpa presentatoren worden ontslagen
Ik verwacht dat de wedstrijden op de sportzender van RTL komt, op het zelfde succesvolle tijdstip, als toen het op Tien wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:26 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm, benieuwd wat rtl met het voetbal gaat doen. Was eigenlijk wel gewend geraakt aan talpa's voetbal. En genoeg mensen zullen dit niet met me eens zijn, maar Jan Mulder is een geweldige commentator om over voetbal te horen lullen.![]()
quote:Beste Tien-abonnee,
Tien informeert je over het laatste nieuws. Om je beter op de hoogte te kunnen houden, willen we graag nog meer van je weten.
Vul daarom vandaag nog onze enquête in!
Als dank voor je antwoorden, maak je kans op geweldige prijzen zoals je hiernaast kunt zien!
Klik snel op de rode button, beantwoord de vragen en lees meer over de te winnen prijzen!
Het invullen van de enquête kost max. 5 minuten van je tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |