Huub ziet op eea manier heel veel...Ik snap het niet helemaalquote:Op zondag 18 maart 2007 09:38 schreef blomst het volgende:
Huub zegt even mijn zender omdoen voor dat ze para worden, waarom Eric zegt para brother.
Hebben ze het filmpje van Brian gezien??
hij krijgt volgens mij op 1 of andere manier ook veel informatie van buiten, natas is niet de enigequote:Op zondag 18 maart 2007 11:26 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Huub ziet op eea heel veel...Ik snap het niet helemaal
Ik zag het ook. Vaag hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:35 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Huub nu op stream 4 die was toch weg? En er is ook geen geluid.
Edit: ik bedoel stream 2.
Vreemd nu is het geluid weer terug en ligt Jaap weer te studeren en Brian tegen Amanda. En Huub niet meer te zien.
Was dat een herhaling van gisteren ofzo?
Ik zie alleen maar lezende of slapende mensen.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:39 schreef Dogga het volgende:
waarom heb ik niet het bij passende geluid bij de streams...Ik hoor iemand bezig zijn met boeken terwijl der een discussie is
Thanks, ik dacht nog even word ik nu gek ofzo?quote:
Aha, ok, dank.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:41 schreef Tomahawk39 het volgende:
dat waren tv beelden nl de herhaling op tien
Niets spectaculairs ze hebben liggen slapen ,o ja Jaap is naar de dokter gegaan hij was door zijn rug gegaan.En Huub eb Silvia zijn nu gaan races op het circuit van zandvoordquote:Op zondag 18 maart 2007 11:46 schreef fladdie het volgende:
Goedemorgen allemaal wie wil mij vertellen wat er gisternacht is gebeurd kwam thuis van mijn werk en alle streams waren op zwart, nou ja zwart alleen de villa was te zien op alle streams
hehe ... vergeet die 4 vechtpartijen nietquote:Op zondag 18 maart 2007 11:50 schreef maril het volgende:
[..]
Niets spectaculairs ze hebben liggen slapen ,o ja Jaap is naar de dokter gegaan hij was door zijn rug gegaan.En Huub eb Silvia zijn nu gaan races op het circuit van zandvoord
wellicht dat ze achter ook nog even hebben gesproken over de voorpagina van de telegraaf of op www.nu.nlquote:Op zondag 18 maart 2007 11:46 schreef fladdie het volgende:
Goedemorgen allemaal wie wil mij vertellen wat er gisternacht is gebeurd kwam thuis van mijn werk en alle streams waren op zwart, nou ja zwart alleen de villa was te zien op alle streams
Nee, toen hij op zwart ging lagen ze allemaal te meuren.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:56 schreef Tomahawk39 het volgende:
[..]
wellicht dat ze achter ook nog even hebben gesproken over de voorpagina van de telegraaf of op www.nu.nl
Beetje een slijm filmpje vindt ik hetquote:Op zondag 18 maart 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
Leuke compilatie, met dank aan VOL.
http://www.youtube.com/watch?v=yLD194IHiEQ
Jaap had toch brian met een helm als een gekske op zijn rug gehad? En is daardoor door zijn rug gegaan? Brian is zwaar met al zijn geestelijke bagage.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:50 schreef maril het volgende:
[..]
Niets spectaculairs ze hebben liggen slapen ,o ja Jaap is naar de dokter gegaan hij was door zijn rug gegaan.En Huub eb Silvia zijn nu gaan races op het circuit van zandvoord
Komt wel van een echte SHE-fan.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
Leuke compilatie, met dank aan VOL.
http://www.youtube.com/watch?v=yLD194IHiEQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |