Te veel credit voor m!quote:Op zondag 18 maart 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... hij was er net uitgekomen: Waar vanavond de eerste reallife-soap-moord is gepleegd...
Inmiddels nog een briljant topicquote:Op zondag 18 maart 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.... hij was er net uitgekomen: Waar vanavond de eerste reallife-soap-moord is gepleegd...
Voor de zoveelste keer persoonlijk worden naar een user zonder dat er mods zijn....quote:
Het is de meest saaie avond/nacht geweest die ik me kan herrinneren...quote:Op zondag 18 maart 2007 04:57 schreef anno-i-mus het volgende:
het regent nog steeds op de boeiende streams
JOODUHH JOODUUHHHH!1!!quote:Op zondag 18 maart 2007 01:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Mensen weltrusten, morgen psv-ajax! mazzels
Kansloze imbecielquote:Op zondag 18 maart 2007 08:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoorde op de achtergrond typende geluiden.
edit: ik heb het geluid op stream 3 ook aan, dus wellicht was het een ekster die in een boomstam bezig was, precies in de buurt van een camara.
Yep, je kunt het al aan de titels van de cossen zien, dus ik ga niet eens de moeite nemen om ze door te nemen (en nee ik zal niet vragen of er vannacht nog wat gebeurd is)quote:Op zondag 18 maart 2007 08:28 schreef yvonne het volgende:
Saaie nacht dus.
ik heb de boel wel doorgelezen, en indd niets spannends aan vannacht! Bespaar je de moeite dus. Nu lekke rustig daar, al liepen er rond 7 uur een paar keer mensen over het terras, misschien ivm slechte weer ofzo. Was ook heel lang enkel beeld van de villa van veraf.....quote:Op zondag 18 maart 2007 08:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Yep, je kunt het al aan de titels van de cossen zien, dus ik ga niet eens de moeite nemen om ze door te nemen (en nee ik zal niet vragen of er vannacht nog wat gebeurd is)
JdM heeft opdracht gegeven booby traps(of hoe heten die krengen) te leggen voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 18 maart 2007 08:45 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Nu lekke rustig daar, al liepen er rond 7 uur een paar keer mensen over het terras, misschien ivm slechte weer ofzo. Was ook heel lang enkel beeld van de villa van veraf.....
Ik denk niet dat Natasia er aan mee werkt, ze is zich aanhet inspelen bij die groep,quote:Op zondag 18 maart 2007 07:56 schreef Peter6000 het volgende:
Dus vandaag zijn Sylvia en Huub naar hun op op valse manier verkregen uitje.
Ik ben benieuwd of Eric dan nog steeds zo`n grote bek heeft, ik vermoed van niet.
Komop Brian, Amanda, Natasia en Jaap: dit is goede gelegenheid hem kapot te treiteren.
Heeft Jaap om de 2 uren nou zijn paracetamolletje genomen?quote:Op zondag 18 maart 2007 08:54 schreef blomst het volgende:
Jaa[ ligt te lachen in zijn slaap.
Sylvia komt uit bed, ws voor de paarden.
Geen idee.quote:Op zondag 18 maart 2007 08:58 schreef maril het volgende:
[..]
Heeft Jaap om de 2 uren nou zijn paracetamolletje genomen?
Ik heb net Huub al richting douche zien gaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:13 schreef happyme28 het volgende:
Huub en Syl worden toch om 10.00 uur opgehaald om naar het circuit te gaan? Mogen ze wel eens opschieten
ik heb begrepen dat Eric vandaag Natasia wil inpalmen, om Brain te sarren.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:25 schreef blomst het volgende:
Syl roept huub dat het half tien is.
dus ze gaan echt al zo vroeg weg.
Zouden BANJ vandaag eric ook gaan treiteren?
Jaap had pijn in z'n rug, is naar de dokter geweest, moet paracetamolletjes slikken en Brian heeft weer liggen konijnen met Amanda en heeft het uitje gemist - racen. Syl gaat met Huub naar raceplanet.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:23 schreef zaadjuh het volgende:
wat was er nu gister met jaap is hij wle al terug ??en wat was dr nou vannacht met brian
Volgens mij heeft de term 'para brother' in een brief gestaan. Geloof niet dat ze het filmpje gezien hebben.quote:Op zondag 18 maart 2007 09:38 schreef blomst het volgende:
Huub zegt even mijn zender omdoen voor dat ze para worden, waarom Eric zegt para brother.
Hebben ze het filmpje van Brian gezien??
Ze heeft het toch alleen maar met Brian gedaan? Misschien een beetje jaloezie ofzo?quote:Op zondag 18 maart 2007 09:39 schreef zaadjuh het volgende:
aha ok dank je...voor pijn aan ze rug naar de dokter pfff...en die amanda is nog dommer dan ik dacht die laat dr echt volstoppen daar...hier in noord viel ze mee qua hoerigheid maar in de gouden kooi ...kolere goor wijf
Als Huub treitert spreek je er schande van maar als Brian of Natasia het doet dan vind je het leukquote:Op zondag 18 maart 2007 07:56 schreef Peter6000 het volgende:
Dus vandaag zijn Sylvia en Huub naar hun op op valse manier verkregen uitje.
Ik ben benieuwd of Eric dan nog steeds zo`n grote bek heeft, ik vermoed van niet.
Komop Brian, Amanda, Natasia en Jaap: dit is goede gelegenheid hem kapot te treiteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |