zij weet gewoon niet wat ze zegt. Vandaag ook, zei ze zoiets als "doe ermee wat je wilt" na één of andere "wijze les" die ze gaf op de bank aan Sylvia na de race-stemming... net of zij iemand iets kan leren, kom op zeg.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:14 schreef maril het volgende:
[..]
En Amanda wil dan werkelijk met iedereen vrijen.
Naar hun bedje ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:18 schreef proh het volgende:
Huub en Eric gaan weer op pad!
nee das volgende week pas [toch?]quote:Op zondag 18 maart 2007 01:19 schreef obezzi het volgende:
wat n flop van n party, t zou toch spectaculair worde? of komen er nog mensen???
Ze zijn net uit dat bed geklommen ? DUHquote:Op zondag 18 maart 2007 01:18 schreef proh het volgende:
unk!, ze gaan pitten???
volgens mij nog niet hoor, de lakens bewegen nogquote:Op zondag 18 maart 2007 01:19 schreef tipsch het volgende:
he gelukkig adel en rat zijn klaar
Ik maakte maar een grapje. Het grote feest wat er gaat komen is de 31e die gaan Huub en Eric organiseren. Waar had jij de intentie dan dat er vanavond een feesje was?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:19 schreef obezzi het volgende:
wat n flop van n party, t zou toch spectaculair worde? of komen er nog mensen???
Inderdaad, die Amanda, dat geloof je toch gewoon niet ???quote:Op zondag 18 maart 2007 01:19 schreef tipsch het volgende:
he gelukkig adel en rat zijn klaar
Er zou vanavond helemaal geen party zijn?!quote:Op zondag 18 maart 2007 01:19 schreef obezzi het volgende:
"in" Soury, in dat bedquote:Op zondag 18 maart 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn net uit dat bed geklommen ? DUH
Wass bitte ?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, die Amanda, dat geloof je toch gewoon niet ???
En ik durf te wedden dat ze het alweer een keertje zonder condoom hebben gedaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zouden ze de opdracht hebben gehadquote:Op zondag 18 maart 2007 01:22 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
En ik durf te wedden dat ze het alweer een keertje zonder condoom hebben gedaan.
Heee 16:15 kwamen ze eruit . En alleen vanwegen ze om 16:30 op de bank moesten. Kut ik hapquote:
ik vroeg vorig weekend wanneer t was toen zeiden n paar mensen hier dat t die week erop zou zijn, dit weekend dus, maar er komt dus niet elk weekend n feest? alleen op bepaalde datums?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje. Het grote feest wat er gaat komen is de 31e die gaan Huub en Eric organiseren. Waar had jij de intentie dan dat er vanavond een feesje was?
Dit soort snolletjes bestaat, kennelijk. Ik begrijp echt niet hoe een kerel op zoiets kan vallen, het hoeft maar 1 keer d'r bek open te trekken of anders diep adem te halen/te hijgen en het is over met de pret, lijkt me.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
gewat? nou nee, toch?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:23 schreef KonnieKipke het volgende:
Er wordt nog wel degelijk gepompt.
Drinksequote:Op zondag 18 maart 2007 01:24 schreef Frasier het volgende:
Tijd om naar de kroeg te gaan want dit wordt helemaal niks meer.
Nee hij heeft haar van achteren genomen maar wel via de voorkant weet je dan welke standje ik dan bedoel?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:23 schreef Cungy het volgende:
wordt Rat afgezogen?
Schone nacht (kan de puntjes voor de o niet vinden : )quote:Op zondag 18 maart 2007 01:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb nog even de moed gehad om s3 aan te zetten. Ik zet het maar weer gauw uit. Es ist zum kotzen.
Goedenacht allemaal.
Gutenacht.
Goodnight
Bon soir.
Dobranoc
(Als we dan toch internationaal bezig gaan zijn.....)
![]()
í Buenas noches!quote:Op zondag 18 maart 2007 01:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb nog even de moed gehad om s3 aan te zetten. Ik zet het maar weer gauw uit. Es ist zum kotzen.
Goedenacht allemaal.
Gutenacht.
Goodnight
Bon soir.
Dobranoc
![]()
yup de handen gaan door de haren, het is gebeurd, de konijntjes gaan op stok.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:26 schreef kaat17 het volgende:
volgens mij zijn ze uitgekonijnt
ik doe hetzelfde, nog even s1 en dan Schluss. - Gutennachtquote:Op zondag 18 maart 2007 01:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedenacht allemaal.
Gutenacht.
Goodnight
Bon soir.
Dobranoc
![]()
Pas maar op straks komt de verlenging.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:26 schreef proh het volgende:
[..]
yup de handen gaan door de haren, het is gebeurd, de konijntjes gaan op stok.
Hoop dat psv wint.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Mensen weltrusten, morgen psv-ajax! mazzels
Auch für dich: Schöne Nacht. (moest ook even zoekenquote:Op zondag 18 maart 2007 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Schone nacht (kan de puntjes voor de o niet vinden : )![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |