En niet te vergeten shampoo voor droog en verrot haarquote:Op zondag 18 maart 2007 01:03 schreef carpediem23 het volgende:
oh ja en een spons voor onder de douche, kan ze zich wassen, en de een pakketje morning after pillen
Heeft de Hema nog steeds van die leuke Jip en Janneke pyjama's?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:03 schreef carpediem23 het volgende:
Ja Amanda mag een gote voordeel verpakking Lactacyt!!! Doe er dan ook een leuke pyjama bij
Dank je wel Leandra, jij snapt het. Maar ik reken het proh niet aan, is nog niet zo lang hier.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
COS = Commentaren Op Streams, niet verplicht doorleuteren over de TT die tijdens het openen van de lopende COS wel actueel was.
vooruit gooi er dan ook een fles shampoo bij!quote:Op zondag 18 maart 2007 01:03 schreef carpediem23 het volgende:
oh ja en een spons voor onder de douche, kan ze zich wassen, en de een pakketje morning after pillen
gewoon een schaar meesturenquote:Op zondag 18 maart 2007 01:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En niet te vergeten shampoo voor droog en verrot haar
Jawel die bass is veel lekkerder bij Huub en hij expirimenteerd nu nog.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:04 schreef Frasier het volgende:
Huub draait nu gelijk zo niet beter dan Breien![]()
NU welquote:Op zondag 18 maart 2007 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand deze al eens gezien ????
http://www.ioff.de/showthread.php?t=262071&page=220
Het moet niet veel gekker worden .....
Of een schaar voor dat bosje stroquote:Op zondag 18 maart 2007 01:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vooruit gooi er dan ook een fles shampoo bij!![]()
Als Huub geen alcoholverbod heeft is hij altijd aangeschoten, voor zijn lever zou het goed zijn als hij op een of andere manier weer een verbod krijgt, is hij ook weer te pruimen.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:59 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub is aardig aangeschoten.
quote:Op zondag 18 maart 2007 01:06 schreef proh het volgende:
ik vind dat Amanda kaalgeschoren dient te worden, vies haar moet eraf.
(en het hoeft heus niet op het marktplein te gebeuren hoor, mag wel natuurlijk)
(1 vodkaatje nog, voor mij)
dank je voor het medelevenquote:Op zondag 18 maart 2007 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dank je wel Leandra, jij snapt het. Maar ik reken het proh niet aan, is nog niet zo lang hier.
even snel een beetje gebladerd, de duitsers hebben hetzelfde idee over de bewoners als de meesten van ons ^_^quote:Op zondag 18 maart 2007 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werkelijk? je zult wel trots op jezelf zijn.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:08 schreef Spoko het volgende:
staaf dynamiet in die poes en al die spermaresten er uit knallen.......gore afgelikte/afgenaaide boterhoer...
Hebben die lui streams met ondertitels? Of met nasynchronisatie? In dat laatste geval: Linkje svp!quote:Op zondag 18 maart 2007 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTFquote:Op zondag 18 maart 2007 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nouwuh, je kunt ook overdrijven hoor!quote:Op zondag 18 maart 2007 01:08 schreef Spoko het volgende:
staaf dynamiet in die poes en al die spermaresten er uit knallen.......gore afgelikte/afgenaaide boterhoer...
Die anderen kunnen er anders ook wat van ik snap niet dat Huub altijd de stempel van aangeschoten of dronken krijgt.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:07 schreef maril het volgende:
[..]
Als Huub geen alcoholverbod heeft is hij altijd aangeschoten, voor zijn lever zou het goed zijn als hij op een of andere manier weer een verbod krijgt, is hij ook weer te pruimen.
Amanda is ook een enorme zuipschuit, hoe vaak hebben we die al niet door het beeld zien wankelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die anderen kunnen er anders ook wat van ik snap niet dat Huub altijd de stempel van aangeschoten of dronken krijgt.
Je moet eens opletten wat die anderen allemaal naar binnen gooien..er wordt iedere dag alcohol gedronken daar, door iedere bewoner en niet zo'n klein beetje ook..
Huub kan er niet tegen.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die anderen kunnen er anders ook wat van ik snap niet dat Huub altijd de stempel van aangeschoten of dronken krijgt.
Je moet eens opletten wat die anderen allemaal naar binnen gooien..er wordt iedere dag alcohol gedronken daar, door iedere bewoner en niet zo'n klein beetje ook..
Al heeel lang.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is WEISNIX internationaal actief.![]()
Ja precies!quote:Op zondag 18 maart 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is ook een enorme zuipschuit, hoe vaak hebben we die al niet door het beeld zien wankelen.
En die kan de weg dan finaal kwijt zijn... "wonen wij hier?? oh wat gezellig"quote:Op zondag 18 maart 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is ook een enorme zuipschuit, hoe vaak hebben we die al niet door het beeld zien wankelen.
En dan noemde zei hem steeds alchohollist.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet leuk FdW, dit gaat toch een beetje te ver.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Al heeel lang, vroeger onder de naam: wir haben es nicht gewusst![]()
Alles kan worden verklaard met Brian zijn opmerking : Ik ben toondoof!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:07 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian kan nog zoveel mixlessen nemen als hij wil, maar progressie zal hij denk ik niet boeken. Hij heeft er gewoon niet zoveel feeling voor. Zijn timing is bagger, zit alleen maar een beetje aan de trebble knop te draaien.
Mijn dank is grootquote:Op zondag 18 maart 2007 01:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dit is wel zo'n vet nummer!!!!
Fairmont - Gazeebo voor de liefhebbers
Is al begonnen;)quote:Op zondag 18 maart 2007 01:13 schreef obezzi het volgende:
wanneer begint de party??????/
Ik vind het juist wel lachen dat juist alle anderen niet tegen Huubs drank gebruik kunnen, raken ze lekker gefrustreerd, ik mag dat wel!quote:
En Amanda wil dan werkelijk met iedereen vrijen.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:13 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
En dan noemde zei hem steeds alchohollist.
quote:Op zondag 18 maart 2007 01:13 schreef proh het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lachen dat juist alle anderen niet tegen Huubs drank gebruik kunnen, raken ze lekker gefrustreerd, ik mag dat wel!
Mag het hopenquote:Op zondag 18 maart 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
Pakte Brian nou een condoom toen hij iets van het tafeltje liet donderen?![]()
Ze zei tegen Huub toen onder de douche; "Wat woon je hier mooi" dus hoe ver weg ben je danquote:Op zondag 18 maart 2007 01:13 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
En dan noemde zei hem steeds alchohollist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |