quote:Op zondag 18 maart 2007 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik heb het wel gezien, ga mn bedje opzoeken![]()
Zegt het nou maar eens; Amanda wast haar poes niet elke dagquote:Op zondag 18 maart 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En met dat afspoelen slaat ze ook nogal eea over...
Terecht ! Tis SEX en niks anders. Het woord liefde is hier niet ten sprakequote:Op zondag 18 maart 2007 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over dat woordje liefde heb ik toch twijfels.
quote:Op zondag 18 maart 2007 00:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zegt het nou maar eens; Amanda wast haar poes niet elke dag nooit![]()
Daar heb je speciale zeep voor..quote:Op zondag 18 maart 2007 00:45 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is ook absoluut niet gezond, heeft met zuurgraad te maken, vooral de plekken
(die ik nu niet benoem) is abso niet goed voor een vrouw om met zeep te behandelen, heb ik netjes gezegd al zeg ik het zelf.
Amanda heeft niet de hersencapaciteit om het begrip liefde ook maar enigszins te begrijpen, laat staan voelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vergis je niet Amanda is gekker op Brian dan je zou denken.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Terecht ! Tis SEX en niks anders. Het woord liefde is hier niet ten sprake![]()
Heb ook al een oplossing. Ik kijk met het progje BBstream (past vertikaal zo mooi naast FOK) . Bij de instellingen er voor zorgen dat niet alle vier streams openen en dan aanklikken 1, 2 en 4 en niet 3.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bij Hidihi's streams? Das makkelijk te verhelpen: stream uitzetten...weer aanzetten, dan wordt ie effe 5 seconden zwart (terwijl ie buffert) en dan meteen weer uitzetten...
Ja maar waarom doet Amanda het dan? hij heeft totaal geen respect voor haar en laat dat regelmatig aan haar merkenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Terecht ! Tis SEX en niks anders. Het woord liefde is hier niet ten sprake![]()
Inderdaad. Ze gaat overdag nauwelijks met Brian om. Wat Amanda van Brian wil is zijn lul. Niets meer en niets minder.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Erik en Huub vonden haar een goor wijfquote:Op zondag 18 maart 2007 00:49 schreef mootie het volgende:
Brian en Natasja hadden toch ook tegen elkaar gezegd dat Amanda behoorlijk stonk?
Ze is gewoon vaak geil en wil dan een beurt hebben. Op die momenten gebruikt ze hem gewoon.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:50 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar waarom doet Amanda het dan? hij heeft totaal geen respect voor haar en laat dat regelmatig aan haar merken![]()
Aangezien Brainless voor 100% een lul is....quote:Op zondag 18 maart 2007 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze gaat overdag nauwelijks met Brian om. Wat Amanda van Brian wil is zijn lul. Niets meer en niets minder.
Dat denk ik dus ook, ik was als het om sex ging allang vertrokken en naar Huub gegaan , die nu walgelijk stoer zit te doen dat hij haar niet meer wil.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:49 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Vergis je niet Amanda is gekker op Brian dan je zou denken.
Dat weten een boel vrouwen ook niet hoor.Gewoon in de A.H. te krijgen !! Oeps off topic. Poezenzeepquote:
Ik denk dat ze meer voor Huub voelt qua liefde, dan voor Brianquote:Op zondag 18 maart 2007 00:49 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Vergis je niet Amanda is gekker op Brian dan je zou denken.
Ze gebruiken elkaar, ze zijn allebei geen haar beter wat dat betreftquote:Op zondag 18 maart 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is gewoon vaak geil en wil dan een beurt hebben. Op die momenten gebruikt ze hem gewoon.
Wacht maar tot er concurentie komtquote:Op zondag 18 maart 2007 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze gaat overdag nauwelijks met Brian om. Wat Amanda van Brian wil is zijn lul. Niets meer en niets minder.
J want tegen anderen heeft ze allemaal een grote bek en voor Brian meer een zwakte.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:52 schreef maril het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, ik was als het om sex ging allang vertrokken en naar Huub gegaan , die nu walgelijk stoer zit te doen dat hij haar niet meer wil.
Niks off-topic. Heeft te maken met stream 3.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weten een boel vrouwen ook niet hoor.Gewoon in de A.H. te krijgen !! Oeps off topic. Poezenzeep![]()
Dus ze is feitelijk een nymfomane.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is gewoon vaak geil en wil dan een beurt hebben. Op die momenten gebruikt ze hem gewoon.
Ik word al misselijk van het woord STREAMquote:Op zondag 18 maart 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks off-topic. Heeft te maken met stream 3.
Precies en misschien leest de zus van Amanda het forum wel..kan ze het doorgeven aan haarquote:Op zondag 18 maart 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
hehe leuke visie hoor scanman. Time will tell.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer voor Huub voelt qua liefde, dan voor Brian![]()
Met Huub zit ze regelmatig heel close te doen. Dat moet ik bij Brian nog zien gebeuren.
OEPS. Je laat me schrkken, zo had ik er nog niet aan gedacht.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word al misselijk van het woord STREAM![]()
de topic is "Pijn in de rug en Brian draait waardeloos", nou is de "pijn" in de rug van Jaap allang over en Brian draait inmiddels redelijk waardevol (voor zijn doen) met z'n handjes over Amanda. Wie is er dan nog ontopic?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze geen nymfomane is, maar het verschil niet weet tussen liefde en aandacht.quote:
nu weet ik wat ik amanda ga sturen !! nen uni curaatje .... geheid ph-neutraal !quote:Op zondag 18 maart 2007 00:45 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is ook absoluut niet gezond, heeft met zuurgraad te maken, vooral de plekken
(die ik nu niet benoem) is abso niet goed voor een vrouw om met zeep te behandelen, heb ik netjes gezegd al zeg ik het zelf.
Weet je nog waar COS voor staatquote:Op zondag 18 maart 2007 00:58 schreef proh het volgende:
[..]
de topic is "Pijn in de rug en Brian draait waardeloos", nou is de "pijn" in de rug van Jaap allang over en Brian draait redelijk waardevol (voor zijn doen) met z'n handjes over Amanda. Wie is er dan nog ontopic?![]()
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze geen nymfomane is, maar het verschil niet weet tussen liefde en aandacht.
Das netjes, waardeer ikquote:Op zondag 18 maart 2007 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
nu weet ik wat ik amanda ga sturen !! nen uni curaatje .... geheid ph-neutraal !
natasia mag hem ook lenen als ze wil ...![]()
Zeepje/flaconetje Lactacytquote:Op zondag 18 maart 2007 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
nu weet ik wat ik amanda ga sturen !! nen uni curaatje .... geheid ph-neutraal !
is zo'n kerstboompje voor in de auto niet een idee?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
En met de vrouwtjes is het ook al rukquote:Op zondag 18 maart 2007 01:00 schreef Spoko het volgende:
Brian is gewoon echt A-muzikaal.....
COS = Commentaren Op Streams, niet verplicht doorleuteren over de TT die tijdens het openen van de lopende COS wel actueel was.quote:
ik snapte het eerst nog wel, helaas nu niet meer... het zal de drank wel wezen vrees ikquote:
Bodybag ?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:03 schreef carpediem23 het volgende:
Ja Amanda mag een gote voordeel verpakking Lactacyt!!! Doe er dan ook een leuke pyjama bij
Nee, die pyama zou sneu zijn voor scanmanquote:Op zondag 18 maart 2007 01:03 schreef carpediem23 het volgende:
Ja Amanda mag een gote voordeel verpakking Lactacyt!!! Doe er dan ook een leuke pyjama bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |