Heel erg leuk! Mooi filmpje! Lief, heerlijk! Dank je wel voor de tip Beequeen!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
Leuke compilatie, met dank aan VOL.
http://www.youtube.com/watch?v=yLD194IHiEQ
Ook van mij, BQ. Mooi.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heel erg leuk! Mooi filmpje! Lief, heerlijk! Dank je wel voor de tip Beequeen!
En ook van mij BQ. Mooi!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heel erg leuk! Mooi filmpje! Lief, heerlijk! Dank je wel voor de tip Beequeen!
Braaaien krijgt nu even wat hij verdient.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:27 schreef Lieve het volgende:
Getver, Amanda loopt snot te druipen op de vieze boterhammen die ze heeft gemaakt voor Brian. Zo vies! ( blij dat ik al ontbeten heb)
[afbeelding]
MMM broodje snot!
LOLquote:Op zondag 18 maart 2007 12:07 schreef Lieve het volgende:
Brian is zwaar met al zijn geestelijke bagage.
Eric heeft gisteren al met Huub afgesproken vandaag te gaan 'bonden' met Natasiaquote:Op zondag 18 maart 2007 12:29 schreef CARLAK het volgende:
Ja, Natasia en Eric zijn leuk bezig op de hardloopband. Gezellig duo op deze manier.
Je bent het of je bent het nietquote:
Binnenkort heb je ook vast wel weer tijd om wat meer met je sociale contacten te doen dan alleen je kop laten zien bij de verjaardagquote:Op zondag 18 maart 2007 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Van Amanda die haar mond weer eens volpropt naar Natasia en Eric op de loopband. Ik ga maar eens naar de eerste van de twee verjaardagen waar ik vandaag word verwacht.
Ik geniet al als ik aan de volgende les denk.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef waxmask het volgende:
"Hey Brian, hoe is het met je liedjes voor Juf Judith?"
Jaap beoordeelt het spel naar eigen zeggen wetenschappelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef Clank het volgende:
Nou.. Jaap kan er ook wat van met iets zeggen en toch niets zeggen. Valt geen touw aan vast te knopen.
natas prikt daar gewoon doorheen, vergeet niet dat ze van wilgo heel veel krijgt te horen in die 2 uurtjes, denk dat ze met een nieuw plan van aanpak uitkomtquote:Op zondag 18 maart 2007 12:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Eric heeft gisteren al met Huub afgesproken vandaag te gaan 'bonden' met Natasia![]()
Hij oefent zich het rambamquote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef waxmask het volgende:
waneer komt ze dan neem ik een dag vrij!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef waxmask het volgende:
dinsdagavondquote:Op zondag 18 maart 2007 12:54 schreef Villalux het volgende:
[..]
waneer komt ze dan neem ik een dag vrij!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEEEL veel, in de badkuip.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:55 schreef Dark het volgende:
Het blokken van het race uitjes was behoorlijk vals. Syl deelt niets met de rest, ze doet niets.
Ze is into herself en gierig.
Brian weet nu wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Dat heeft ie van zijn acteer lessen geleerd.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:54 schreef Clank het volgende:
Als Jaap een verhaal houdt heeft hij er steeds van die onzekere gebaartjes bij, net of hij die nodig heeft om zijn verhaal kracht bij te zetten?
Vet vlees heeft hij de kuip., ik hou er niet vanquote:Op zondag 18 maart 2007 12:55 schreef Dark het volgende:
Het blokken van het race uitjes was behoorlijk vals. Syl deelt niets met de rest, ze doet niets.
Gierig? Noem mij iets op wat ze als uitje heeft gehad? Behalve de actie van gisteren en die 12 uur die iedereeen had gekregen in die situatie?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:55 schreef Dark het volgende:
Het blokken was niet vals, maar terecht.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:55 schreef Dark het volgende:
Brian is ook niet van plan om zelf die sigaretten af te pakken, hij zet Jaap daartoe aan.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:57 schreef schatje het volgende:
Sigaretten zijn toch persoonlijke eigendommen?
Dag Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |