Heel erg leuk! Mooi filmpje! Lief, heerlijk! Dank je wel voor de tip Beequeen!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
Leuke compilatie, met dank aan VOL.
http://www.youtube.com/watch?v=yLD194IHiEQ
Ook van mij, BQ. Mooi.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heel erg leuk! Mooi filmpje! Lief, heerlijk! Dank je wel voor de tip Beequeen!
En ook van mij BQ. Mooi!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heel erg leuk! Mooi filmpje! Lief, heerlijk! Dank je wel voor de tip Beequeen!
Braaaien krijgt nu even wat hij verdient.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:27 schreef Lieve het volgende:
Getver, Amanda loopt snot te druipen op de vieze boterhammen die ze heeft gemaakt voor Brian. Zo vies! ( blij dat ik al ontbeten heb)
[afbeelding]
MMM broodje snot!
LOLquote:Op zondag 18 maart 2007 12:07 schreef Lieve het volgende:
Brian is zwaar met al zijn geestelijke bagage.
Eric heeft gisteren al met Huub afgesproken vandaag te gaan 'bonden' met Natasiaquote:Op zondag 18 maart 2007 12:29 schreef CARLAK het volgende:
Ja, Natasia en Eric zijn leuk bezig op de hardloopband. Gezellig duo op deze manier.
Je bent het of je bent het nietquote:
Binnenkort heb je ook vast wel weer tijd om wat meer met je sociale contacten te doen dan alleen je kop laten zien bij de verjaardagquote:Op zondag 18 maart 2007 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Van Amanda die haar mond weer eens volpropt naar Natasia en Eric op de loopband. Ik ga maar eens naar de eerste van de twee verjaardagen waar ik vandaag word verwacht.
Ik geniet al als ik aan de volgende les denk.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef waxmask het volgende:
"Hey Brian, hoe is het met je liedjes voor Juf Judith?"
Jaap beoordeelt het spel naar eigen zeggen wetenschappelijkquote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef Clank het volgende:
Nou.. Jaap kan er ook wat van met iets zeggen en toch niets zeggen. Valt geen touw aan vast te knopen.
natas prikt daar gewoon doorheen, vergeet niet dat ze van wilgo heel veel krijgt te horen in die 2 uurtjes, denk dat ze met een nieuw plan van aanpak uitkomtquote:Op zondag 18 maart 2007 12:38 schreef Clank het volgende:
[..]
Eric heeft gisteren al met Huub afgesproken vandaag te gaan 'bonden' met Natasia![]()
Hij oefent zich het rambamquote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef waxmask het volgende:
waneer komt ze dan neem ik een dag vrij!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:51 schreef waxmask het volgende:
dinsdagavondquote:Op zondag 18 maart 2007 12:54 schreef Villalux het volgende:
[..]
waneer komt ze dan neem ik een dag vrij!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEEEL veel, in de badkuip.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:55 schreef Dark het volgende:
Het blokken van het race uitjes was behoorlijk vals. Syl deelt niets met de rest, ze doet niets.
Ze is into herself en gierig.
Brian weet nu wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Dat heeft ie van zijn acteer lessen geleerd.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:54 schreef Clank het volgende:
Als Jaap een verhaal houdt heeft hij er steeds van die onzekere gebaartjes bij, net of hij die nodig heeft om zijn verhaal kracht bij te zetten?
Vet vlees heeft hij de kuip., ik hou er niet vanquote:Op zondag 18 maart 2007 12:55 schreef Dark het volgende:
Het blokken van het race uitjes was behoorlijk vals. Syl deelt niets met de rest, ze doet niets.
Gierig? Noem mij iets op wat ze als uitje heeft gehad? Behalve de actie van gisteren en die 12 uur die iedereeen had gekregen in die situatie?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:55 schreef Dark het volgende:
Het blokken was niet vals, maar terecht.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:55 schreef Dark het volgende:
Brian is ook niet van plan om zelf die sigaretten af te pakken, hij zet Jaap daartoe aan.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:57 schreef schatje het volgende:
Sigaretten zijn toch persoonlijke eigendommen?
Dag Brian.
Het was wel vals. en als Silvia dat mag ,mag hij dat ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Het blokken was niet vals, maar terecht.
Vreemd dat brian wel met oude koeien aan mag komen, en dat Sylvia dat nu eens doet, is ze opeens vals.
Die heeft zijn moeder er vast alweer door heen gebrast.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:00 schreef farceman het volgende:
Dat Brian uberhaupt over iets durft te zeiken....
Hij heeft gvrdm al 50000 euro gekregen!
Vijftigduizend!!!!!!!!! Daar kun je 100 racecursussen enz voor kopen!
Spineless Pussy Brian, nu ook hebberig..quote:Op zondag 18 maart 2007 12:57 schreef Missy_1974 het volgende:
is syl nu ineens het nieuwe slachtoffer van de heren, omdat ze brian niet mee heeft genomen
tering brian is nog zieliger als ik dacht
O, dus je vind brian ook vals.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:01 schreef maril het volgende:
[..]
Het was wel vals. en als Silvia dat mag ,mag hij dat ook.
En naar zijn schulden gegaan die hij heeft overgehouden van dat geweldige bedrijf van hem........quote:Op zondag 18 maart 2007 13:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Die heeft zijn moeder er vast alweer door heen gebrast.
Wie zorgt er elke dag voor die knollen, geeft ze te vreten, laat ze lopen en mest de stallen uit?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:00 schreef Gigageil het volgende:
Daar hebben Brian en Jaap wel een punt. Sylvia zit maar duf voor zich uit te kijken en doet verder geen moer dan roken, roken, roken.
Ze krijgt ook bijna een steeds dikkere kont van het niks doen, trouwens.![]()
Brain praat altijd overzichzelf als derde persoon, best wel engquote:Op zondag 18 maart 2007 13:02 schreef Dark het volgende:
Waarom willen ze Brian zo graag weg, omdat ik een hele sterke speler ben.
Ik leer heel veel en ik zie een Jaap die ook veel leert.
Waarom doen ze niets bij Natas, omdat Natas zwak is en Amanda ook en dat weten ze.
Brian denkt dat er een ontslagronde voor hem is aangevraagd.
Hahahahaha, hij ging er anders bijna zelf aan onderdoorquote:Op zondag 18 maart 2007 13:03 schreef Dark het volgende:
Heb je gezien dat ze er niet tegen kunnen, dat ik Syl heb wakker gemaakt?
Dat is mijn manier van het spel spelen!
Ik ben een van de weinige hier die zowel kritiek op SHE als op BANJ heb alleen het feit dat er meer kritiek hebop SHE is omdat ik vind dat ze zich buitensporig gedragen en hier daar erg luchtig over wordt gedaan ,maar zodra BANJ hezelfde doet zitten jullie te huilen. altans veel van jullie.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:02 schreef blomst het volgende:
[..]
O, dus je vind brian ook vals.
dan is het goed.
Ja hij is aan het doordraaien lijkt het wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:05 schreef Yollie het volgende:
Haha hij is weer para aan het worden, hij stapt al voor de tweede keer uit bad om te kijken of ze worden afgeluisterd.
Het was nu anders op toch, eerst heeft brian ,Sylvia een streek geleverd, en nu Sylvia een streek geleverd naar brian toe.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:06 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige hier die zowel kritiek op SHE als op BANJ heb alleen het feit dat er meer kritiek hebop SHE is omdat ik vind dat ze zich buitensporig gedragen en hier daar erg luchtig over wordt gedaan ,maar zodra BANJ hezelfde doet zitten jullie te huilen. altans veel van jullie.
Tijd voor iets rustgevends. Normaal gesproken werkt een warm bad wel ontspannen maar niet zolang je dan kwaad spreekt over anderen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:05 schreef Yollie het volgende:
Haha hij is weer para aan het worden, hij stapt al voor de tweede keer uit bad om te kijken of ze worden afgeluisterd.
heeft ze ook! daaaarom waren de streams op slot!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:07 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Amanda er niet florisant uit zeg! Ze ziet eruit alsof ze een drukke nacht op het cs achter de rug heeft gehad.
Ik behoud het recht om die groupies kritisch te benaderen , als andere daar niet tegen kunnen , pech gehad.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Het was nu anders op toch, eerst heeft brian ,Sylvia een streek geleverd, en nu Sylvia een streek geleverd naar brian toe.
Je zei het toch zelf oog om oog tand om tand.
Waarom denk jij dat er vanacht een streamlock was ? Er moet GELD in de pot, en metquote:Op zondag 18 maart 2007 13:07 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Amanda er niet florisant uit zeg! Ze ziet eruit alsof ze een drukke nacht op het cs achter de rug heeft gehad.
Er zitten al mensen met karakter in de gouden kooi.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:07 schreef maril het volgende:
Wanneer komt er eindelijk iemand met karakter in de gouden kooi.
Ja inderdaad dat oeverloze gezever van hem over het spel is echt tergend om te zien.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:08 schreef noekje het volgende:
Wat moet die Brian eigenlijk gaan doen als hij de kooi uitgaat? Hij is zo obesessief bezig met het spel. Hij is alleen maar bezig met het spel trouwens. Dat vindt zijn moeder ook niet leuk maar hij kan niet anders.
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Er zitten al mensen met karakter in de gouden kooi.
tsjaaaaaaaaaaaaa, misschien als RTL bnu Tien overneemt dat dit spel wat eerlijker wordt. Want de RTL doelgroep zal nu bepaald niet staan te juichen als een Brian die als enige er een halve ton doorheen gedraaid heeft.Hij mishandeld vrouwen en misbruikt ze. NatasJa, die is ook niet een rolmodel voor de doelgroep. j.aap, acht het rtl publiek wordt al ziek bij de gedachte en Amanda moet naar dat heropvoed internaat (of was dat Veronica)quote:Op zondag 18 maart 2007 13:03 schreef Missy_1974 het volgende:
jaap verteld dat hij codes heeft afgesproken die vrienden in brieven schrijven zodat hij spelinfo krijgt, anders blokken ze die brieven.
foei jaap
Ze likken zichzelf in of lopen te discrimineren, dat noem ik geen karakter.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Er zitten al mensen met karakter in de gouden kooi.
Jammer er zitten toch echt een paar mensen in met een goed karakter.quote:
ik denk niet dat rtl zit te springen om DGK over te nemen....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:10 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
tsjaaaaaaaaaaaaa, misschien als RTL bnu Tien overneemt dat dit spel wat eerlijker wordt. Want de RTL doelgroep zal nu bepaald niet staan te juichen als een Brian die als enige er een halve ton doorheen gedraaid heeft.Hij mishandeld vrouwen en misbruikt ze. NatasJa, die is ook niet een rolmodel voor de doelgroep. j.aap, acht het rtl publiek wordt al ziek bij de gedachte en Amanda moet naar dat heropvoed internaat (of was dat Veronica)
En j.aap is van plan misbruik te maken van zijn tentamen! Dan hoort hij ook wel 'dingen'.
daar moet de redactie dan maar een stokje voor steken!
Als er wordt aangegeven dat je paracetamol moet nemen voor de pijn is er mijn inziens niet zo veel aan de hand. Een paar goede spierverslappers zouden eerder im frage komen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:12 schreef Charmian het volgende:
Hey hoe kan die Fatty Arbuckle eigenlijk met z'n rugpijn eigenlijk zo opgevouwen in dat bad zitten
weet je wat ik het leuke vind aan She, dat als ze samen zijn ook lol hebben, en niet constant over het BANJ groepje zitten te zeuren.Anders om is dit wel zo.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:11 schreef Lynn-Live het volgende:
Ik zit nog maar net te kijke, en hoor Brian Rat alweer alles verdraaien![]()
Ik ben bang dat het zijn waarheid is.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:11 schreef Lynn-Live het volgende:
Ik zit nog maar net te kijken, en hoor Brian Rat alweer alles verdraaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |