Echte sexuele emancipatiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:00 schreef the_undertaker het volgende:
Dat zou wat zijn... Eric die Amanda speltechnisch gaat neuken![]()
![]()
![]()
![]()
Bij jou?quote:
Nee in DGK natuurlijkquote:
TV kijken, helaasquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:04 schreef milk-shake het volgende:
"gaan ze nog iets doen (net ingeschakelt) iedereen is weer aan gekleed ?????
ooooooo das wel een leuke keusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee in DGK natuurlijk![]()
Ze gaan nu Raymann kijken
Geen J.aap pesten?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:04 schreef milk-shake het volgende:
"gaan ze nog iets doen (net ingeschakelt) iedereen is weer aan gekleed ?????
nee ...ken er nog 1......en hoelang gaat dit nog door..........................quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
Tijd om iets voor mezelf te gaan doen dus, eindelijk.
Ik heb geen leven meer![]()
Best lief als die slaaptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Deze wilde ik nog even met jullie delen.
[afbeelding]
Gebalsemd en welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Je bent te gulquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Jaren zuchtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nee ...ken er nog 1......en hoelang gaat dit nog door..........................![]()
Liever iets spannenders in de skquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand zin om slap te lullen in de SC ?
Ikkequote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ziet er niet al te best uit nee...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:09 schreef milk-shake het volgende:
Huub moet echt ff goed slapen .................zijn ogen ...tjeee
oog infectiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:09 schreef milk-shake het volgende:
Huub moet echt ff goed slapen .................zijn ogen ...tjeee
Merci ma cherie. Ca finira avec le petit mort?quote:
Hoort bij het plan van Eric en Huub. Ze willen Brian proberen te 'raken' door Natasia van hem los te maken.. Zeker nu Brian Amanda weer in zijn bed heeft is er nog een kans van slagen ook!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:16 schreef koppiesoep het volgende:
Waarom zijn Nasty en Huub zo close met elkaar?![]()
Omdat Huub en Eric hebben bedacht dat er 2 manieren zijn om Brian helemaal "para broddah" te krijgen: Hem Natasia ontnemen en Amanda neuken (liefst door Eric).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:16 schreef koppiesoep het volgende:
Waarom zijn Nasty en Huub zo close met elkaar?![]()
Ik heb het niet gezien, zit alleen te luisteren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:20 schreef Taurus het volgende:
Ik zie de hele tijd iemand lopen, is dat de TV of gewoon 'n cameraman ofzo? In 't raam?![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Merci ma cherie. Ca finira avec le petit mort?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, doe het liever hier dan mis ik niets.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
Strak plan van Eric en Huub.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:19 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omdat Huub en Eric hebben bedacht dat er 2 manieren zijn om Brian helemaal "para broddah" te krijgen: Hem Natasia ontnemen en Amanda neuken (liefst door Eric).
Eric betwijfelt of hij hem uberhaupt omhoog kan krijgen van Amanda, dus wellicht moet Huub de klus gaan klaren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Strak plan van Eric en Huub.Maar Amanda laten neuken door Eric lijkt me weer wat minder.
Zou Eric dat uberhaupt kunnen?
![]()
De tv. Is een portablequote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:20 schreef Taurus het volgende:
Ik zie de hele tijd iemand lopen, is dat de TV of gewoon 'n cameraman ofzo? In 't raam?![]()
Ze vinden Amanda allebei een goor wijf en hebben geen van beide écht zin in sex met Amanda (zeggen ze).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef Ferdii het volgende:
hij heeft ook met een vrouw gehad toch?
gaat wel lukken dus
(mooi trouwens dat amanda gezien word als gebruiksvoorwerp om brain te dissen)
oke dan hoeft die 2 uur niet meerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
Breaking news from our correspondent Myriam in France.![]()
Nasty en ons Huub gaan straks samen klaarkomen.![]()
![]()
Sensationele ontwikkeling in het spel.![]()
Briljantquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:32 schreef milk-shake het volgende:
[..]
oke dan hoeft die 2 uur niet meer![]()
![]()
Die doen samen het voorspel, zodat natasia thuis direkt wilgo kan bespringen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
Breaking news from our correspondent Myriam in France.![]()
Nasty en ons Huub gaan straks samen klaarkomen.![]()
![]()
Sensationele ontwikkeling in het spel.![]()
Kan niet beknellend genoeg zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:32 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet dat Natasia lekker ligt als ze haar hoofd in haar onderkin laat rusten om 't zo maar te zeggen. Ik vind 't 'r beknellend uit zien![]()
nou dat maakt toch niet uit .........tijd voor de kinderen heeft Natas zowiezo nooitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Die doen samen het voorspel, zodat natasia thuis direkt wilgo kan bespringen.
Nu maar hopen dat Wilgo niet overeenkomsten heeft met HDNKKK, anders heeft ze geen tijd meer voor de kinderen.
Amanda is toch ook een gebruiksvoorwerp, die rol speelt ze dan ook vol overgave.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef Ferdii het volgende:
(mooi trouwens dat amanda gezien word als gebruiksvoorwerp om brain te dissen)
Zijn lokroepjes naar Brian.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap kreunt weer een beetje en ligt comfortabel op de bank
Die ligt al met haar gedachten in het bed van Brianquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef milk-shake het volgende:
amandel kijkt .![]()
........................maar denkt ....waar hebben ze het over???????????????
dan moeten ze opschieten ............na de 2 uur van natas is het weer einde verhaalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is alvast bezig om natasia ''af te pakken'' van brian
nu eric nog effe amandel en dan is brian alleen met jaap over en
die heeft net een goed gesprek gehad me SHE in de sauna dus
als alles volgens plan verloop staat para brother er straks alleen voor
![]()
tja wat heeft ze verder nog in haar levenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Die ligt al met haar gedachten in het bed van Brian
Zodra ze geen adem meer kan halen dan ligt ze in de juiste positie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan niet beknellend genoeg zijn![]()
ja nog niet zoveel drank op denk>>>>quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda verveelt zich
wel vreemd dat zij en brian constant liggen te konijnen maar nu een heel eind
van elkaar af zitten
de liefde straalt er echt vanaf
NOT
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zodra ze geen adem meer kan halen dan ligt ze in de juiste positie.![]()
Netty mag het niet zien.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda verveelt zich
van elkaar af zitten
NOT
![]()
![]()
Neehee.. het is geen liefde!!! Het is alleen maar sex!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda verveelt zich
van elkaar af zitten
NOT
![]()
![]()
ach ga weg........ echt waar?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Neehee.. het is geen liefde!!! Het is alleen maar sex!!![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zodra ze geen adem meer kan halen dan ligt ze in de juiste positie.![]()
NEE ..wordt er niet moe van ! ! ! ! Alles wat ze doen isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:44 schreef maril het volgende:
Worden jullie niet moe van jezelf met die adoratie ten opzichten van SHE?
Alles wat hun doen is het einde , dat vind ik dus een lachertje.
31maart is het eerste feestje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:43 schreef itsme het volgende:
Vraag, eric en huub mochten toch een feest organiseren elk weekend?
Gaat dat niet door of is dat wat er maandag in het vat zit?
Vreemde dag
Moet jij zeggen. Hoe lang heb jij Ria Visser bewerkstelligd?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:44 schreef maril het volgende:
Worden jullie niet moe van jezelf met die adoratie ten opzichten van SHE?
Alles wat hun doen is het einde , dat vind ik dus een lachertje.
Maandag en Braaaien en Joop zijn niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:43 schreef itsme het volgende:
Vreemde dag
Brian zit tussen twee die hem willen, en hij kan niet kiezen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:42 schreef FdW het volgende:
Jaap koketteert weer met zijn billetjes richting Brian.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Hoe lang heb jij Ria Visser bewerkstelligd?![]()
volgens mij weer uitgesteld....tot volgende week (zucht)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:43 schreef itsme het volgende:
Vreemde dag
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zit tussen twee die hem willen, en hij kan niet kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |