Shame on us dan, dan gooien ze ze strax maar weer dicht om een verse te openenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Had hetzelfde gedaan, alleen te laat volgens mij. Ik dacht dat alleen modjes de FB openenden![]()
Nee, dat bewerkstelligen van Brian is lekker..................quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:36 schreef Sporti het volgende:
Alweer dat carnaval verhaal .......................zucht
Denk het laatste, motor rijden is veel moeilijker dan een auto. Je kan niet zomaar de weg op gaan als je de motor niet voor de 100% onder controle hebt, dat is vragen om problemen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:43 schreef blomst het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Sylvia nog niet verder is dan de pakeerplaats met motorrijden?
Ga je dan niet de weg op, of zou ze nu nog niet de macht over de motor hebben?
Ze kwam elk jaar speciaal vanuit Barcelona naar Oosterhout om carnaval te vieren, het is wel heel belangrijk voor haar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:41 schreef Mika25 het volgende:
Hmz... Na al die maanden is dit de eerste keer dat ik Sylvia niet geloof. Ze verteld nu dat ze bij de screening een lijst moest invullen met "wat is belangrijk voor je". Zij heeft daar dus carnaval gezet. Sylvia is een intelligente vrouw, dus ze weet dondersgoed dat de redaktie dit na verloop van tijd zou gebruiken tegen de bewoners, anders zouden ze dat niet op die lijst zetten. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat ze dit carnavals gedoe doelbewust belangrijker gemaakt heeft dan het is.
Ik moet ineens denken aan Gert-Jan van BB3, hij had op de lijst "waar ben je bang voor" gezet dat hij bang was voor honden. Tijdens zijn test was duidelijk dat dat onzin was, bovendien heeft ie het zelf ook gedeeltelijk toegegeven dat hij gelogen had...
Ze heeft iig op Jaap voor dat ze wel onder de douche gaat staan na het sporten...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
Amanda kan weer de zeep niet vinden:
[afbeelding]
De eerste les is meestal op een rustig plekje, maar daarna ga, net als met de auto, gewoon de weg op.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk het laatste, motor rijden is veel moeilijker dan een auto. Je kan niet zomaar de weg op gaan als je de motor niet voor de 100% onder controle hebt, dat is vragen om problemen.
Jaap gaat regelmatig douchen hoor, maar dat laten ze (gelukkig) niet zien. Het enige probleem met Jaap is, dat hij pas zo`n half uur na het sporten gaat douchen. Tegen die tijd zit de keuken vol met z`n zweet...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
Ze heeft iig op Jaap voor dat ze wel onder de douche gaat staan na het sporten...
Die hoorde ik NU Niet maar ik hoor alweer Silvia met haar blablabla verhaal, ze wil gewoon door iedereen aardig gevonden worden vandaar dat ze haar keuze van vanmiddag al uren aan het rechtlullen isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Nee, dat bewerkstelligen van Brian is lekker..................![]()
Waarom off topic koningin Beatrixquote:
Jemig Mischien kan je het met fotosoep een beetje overdrijven!quote:
Sssssttttttttttttttttquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:51 schreef Mika25 het volgende:
We hebben nog geen diepgaand 1 op 1 gesprek gehad tussen Jaap en Brainless...
Perfecte strategie toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:50 schreef Sporti het volgende:
ze wil gewoon door iedereen aardig gevonden worden vandaar dat ze haar keuze van vanmiddag al uren aan het rechtlullen is![]()
Leuke !!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:49 schreef snetje het volgende:
mijn eerste poging bij DGK
In naam van Oranje doe open de poort, den Jaap komt terug naar den Brielquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
cursusje sociale vaardigheden voor Jaap misschien een ideetje ???
Afdeling snode plannen......ik seg...ik hou durfan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
Leuk gesprekje wel met Huub en Eric, over het spel DGK in het algemeen
het staat tever van mezelf af om er een perfecte strategie in te zien, dat zal mijn gebrek wel zijnquote:
Syl is gewoon zoals ze is en dat is bijkbaar saai en niet te begrijpen ? Nou zal welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
het staat tever van mezelf af om er een perfecte strategie in te zien, dat zal mijn gebrek wel zijn![]()
Sexuoloog en ook geschiedkundige?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:54 schreef FdW het volgende:
[..]
In naam van Oranje doe open de poort, den Jaap komt terug naar den Briel![]()
In feite doet elke bewoner in het huis dat. Eerst ruzie maken en daarna alles goedpraten. Vooral NatasJa en Brainless zijn daar goed in. Maar Huub, Eric en Amanda zie je het ook regelmatig doen als ze de kans krijgen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:55 schreef Sporti het volgende:
het staat tever van mezelf af om er een perfecte strategie in te zien, dat zal mijn gebrek wel zijn![]()
Amanda isoleren helpt veel beter.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:54 schreef Ning het volgende:
Huub vraagt zich af waar hij Brian mee kan pakken. Natasia en neuken met Amanda
Ik hou van sex en hobbies. Is dat nou zo ongewoon.quote:
Achterlangs aubquote:
Met behulp van Huub...........dat gaat nog leuk worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:00 schreef the_undertaker het volgende:
Dat zou wat zijn... Eric die Amanda speltechnisch gaat neuken![]()
![]()
![]()
![]()
En huubje moet hem helpen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:00 schreef the_undertaker het volgende:
Dat zou wat zijn... Eric die Amanda speltechnisch gaat neuken![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn ideequote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:00 schreef mootie het volgende:
Als Eric zegt: 'Amanda...... ik wil het zoooooo graag een keer met een vrouw doen, en ik heb jou uitgekozen!' Dan voelt Amanda zich nog gevleid ook en doet ze graag mee ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |