quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef kleekl het volgende:
Jaaa! Ik ben op zoek naar een winkel eigenlijk, waar ze merken zoals reef, vans, quiksilver, burton enzo verkopen, weet iemand misschien zo'n soort winkel in nederland?
En anders ben ik altijd wel op zoek naar websites zoals zumies.com en dogfunk (eigenlijk winkels in nederland waar ze dit soort merken verkopen)
Danku!
zonder gouden printjes erop enzo?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:03 schreef jovink het volgende:
coolcat!
Idem.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:24 schreef mic_forever het volgende:
[..]
zonder gouden printjes erop enzo?
dan ga ik wel ff kijken
ik wil gewoon een zwarte zonder iets erop eigleijk
was eiglk een grapje maar denk dat ze zoiets vast wel hebben eiglkquote:Op zondag 18 maart 2007 15:24 schreef mic_forever het volgende:
[..]
zonder gouden printjes erop enzo?
dan ga ik wel ff kijken
ik wil gewoon een zwarte zonder iets erop eigleijk
Explain. Ben ook opzoek naar mooie Fred Perry kleding.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:03 schreef jovink het volgende:
en fred perry![]()
![]()
![]()
super kleertjes kijk ook ebay duetschland regelmatig!
T shirt zoek ik! alleen deze is blijkbaar van vorig jaar, die nieuwe zwarte met grijzeopdruk vind ik minder mooiquote:Op maandag 26 maart 2007 19:18 schreef jovink het volgende:
ow ik las short ga gewoon naar een onderbroeken winkel die hebben dat welvoor je
wat is daar mee?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:36 schreef w00h00 het volgende:
Nieuwe La Coste polo's met horizontale strepen.
Niet online, maar in Utrecht zit een Bjorn Borg winkel...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:51 schreef Grimm het volgende:
Waar kan ik online bjorn borg kopen?
ik zoek een zwart shirt met witte print.
Volgens mij bij de Strictly MenEindhoven en Utrecht, weet ik niet helemaal zeker. Volgens mij heb ik iets van Solid Denim weet ik ook niet zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:13 schreef w00h00 het volgende:
Verder ben ik opzoek naar een jas van het merk 'SOLID DENIM'.
Waar verkopen ze dit merk?![]()
maar 7 euroquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef Jeroen_S. het volgende:
ja? ik vind de linker mooier, de rechter met klitteband vind ik een minder mooi model. die linker ga ik halen hoeveel kosten die? en hebben ze die bij elke scapino? ik woon in eindhoven
Bedankt man!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:28 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Volgens mij bij de Strictly MenEindhoven en Utrecht, weet ik niet helemaal zeker. Volgens mij heb ik iets van Solid Denim weet ik ook niet zeker, en als dat zo is dan komt dat van de Strictly Men.
Geen idee, weet alleen waar ie in Eindhoven zit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:57 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Bedankt man!
Waar zit Strictly men in utrecht?
Net klantenkaart binnen:quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen waar ie in Eindhoven zit.
In Den Haag verkopen ze hem vollop bij zowat elke zonnebrilwinkel. Gewoon zeggen die CK uit de reclame, ze weten meteen welke je bedoelt.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef Ilske het volgende:
Niet echt een kledingstuk maar wel een accessoire:
Ik zoek een zonnebril van Calvin Klein, waarvan een aantal weken geleden de poster in meerdere abri's hing. Ik kan hem behalve als deze animated gif (het gaat om de afbeelding met de vrouw) nergens op internet vinden, en het type dus ook niet. Iemand een idee welk type het is en waar ik hem kan vinden (internet of in real life?).
Thanks!
[afbeelding]
Ik zal sowieso eerst hier in de stad even uitgebreid speuren, Den Haag ligt voor mij niet naast de deur. Ik had eerst vooral op Internet gezocht, maar kan hem op dat plaatje na dus niet vinden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:52 schreef Jett het volgende:
[..]
In Den Haag verkopen ze hem vollop bij zowat elke zonnebrilwinkel. Gewoon zeggen die CK uit de reclame, ze weten meteen welke je bedoelt.
check de dump?quote:Op maandag 2 april 2007 15:20 schreef Grimm het volgende:
Zoek een zwart bikerjack
Valerio is gesponserd door www.freshcotton.com dus wellicht staat het daar ergens tussen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:33 schreef Maikuuul het volgende:
Een tijd geleden was dat programma van Valerio op tv waar hij bij verschillende mensen ging overnachten.
Hij sliep bij een soort kunstenaar of iets en die had een badjas aan met op de achterkant dat polo sports teken.
Iemand die weet waar deze te krijgen is ?
Valerio had dat ding niet aan, die kunstenaar waar hij bij was die had dat aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Valerio is gesponserd door www.freshcotton.com dus wellicht staat het daar ergens tussen.![]()
Die heb ik bij de M@W zien hangen, maar dat is al heel lang geleden, ik denk wel meer dan een jaar terug...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:33 schreef Maikuuul het volgende:
Een tijd geleden was dat programma van Valerio op tv waar hij bij verschillende mensen ging overnachten.
Hij sliep bij een soort kunstenaar of iets en die had een badjas aan met op de achterkant dat polo sports teken.
Check de MAW ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die heb ik bij de M@W zien hangen, maar dat is al heel lang geleden, ik denk wel meer dan een jaar terug...
En ik zoek een shirt met lage open V-hals en daaronder knopen, je ziet het de laatste tijd heel vaak, maar ik zoek gewoon zoiets in het bruin/grijs....
ja dat was een vette aflevering. ik geef je weinig kans dat reguliere ralph lauren winkels die nog hebben/quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:33 schreef Maikuuul het volgende:
Maar daar staatie toch helemaal niet groot op de achterkant ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:04 schreef JopJuh het volgende:
http://www.polo.com/family/index.jsp?categoryId=1766305&cp=1760781&SMR=1 aub
Geen idee, die site showt geen pics vd achterkantquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar daar staatie toch helemaal niet groot op de achterkant ?
Nah zeer onwaarschijnlijk, gewoon dat kleine paardje op de borst.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:08 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Geen idee, die site showt geen pics vd achterkant![]()
Ohja, het merk moet er natuurlijk wel zo groot mogelijk opstaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nah zeer onwaarschijnlijk, gewoon dat kleine paardje op de borst.
Cardiganquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die heb ik bij de M@W zien hangen, maar dat is al heel lang geleden, ik denk wel meer dan een jaar terug...
En ik zoek een shirt met lage open V-hals en daaronder knopen, je ziet het de laatste tijd heel vaak, maar ik zoek gewoon zoiets in het bruin/grijs....
nee maar bij deze badjas is dat bijzonder vet wel een meter groot ofzoquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ohja, het merk moet er natuurlijk wel zo groot mogelijk opstaan
Dies tering vet, bij die badjas stond het er ongeveer over de gehele rug op dus 1.5 a 1.8 meterquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ohja, het merk moet er natuurlijk wel zo groot mogelijk opstaan
Tegenwoordig = sinds 3 dagen?quote:Op zondag 8 april 2007 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dies tering vet, bij die badjas stond het er ongeveer over de gehele rug op dus 1.5 a 1.8 meter
Meesterlijk hoe dat eruitzag.
En nee, ik koop bijna nooit kleding tegenwoordig meer met groot de merknaam op
Zo ist maar netquote:Op maandag 9 april 2007 12:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Tegenwoordig koopt hij alleen maar kleding van de underwear lijn van Boss. Daar staat het merk niet zo groot op.
Hoe duur is zo'n jas dan? En welke merken hebben dat soort jassen nog meer?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:07 schreef stijn_ het volgende:
hmm, carrhart is daarin niet de goedkoopste
Bij de perry sport hebben ze north face jassen. Daar heb ik mijn winterjas gekocht. Van 210 voor 139 ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:15 schreef revolutionx het volgende:
pfff ik ben vorig jaar echt zo lang op zoek geweest naar zon jas van the north face. nog steeds niet gevonden...
mischien moet je een kijkje nemen bij de chill out, dat zit in de bijenkorf,quote:Op woensdag 11 april 2007 12:18 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een zomerjas. En dan een beetje hetzelfde materiaal als mijn north face winterjas. Maar dan voor de zomer. Maar om nou weer een north face jas te kopen vind ik ook een beetje saai. Ik geloof dat carrhart ook zulke jassen maakt.
Beetje dit idee maar dan in een andere kleur natuurlijk.. Welke merken en winkels verkopen dit soort jassen allemaal.
[afbeelding]
Strictly men/women, Mensroomquote:Op woensdag 11 april 2007 17:32 schreef ik.ben.hier het volgende:
Cheap Monday Jeans, hebben ze alleen beperkte modellen hier of redelijk uitgebreid?
Er was een lijst waar het te koop was, kan iemand die nog een keer plaatsen van omgeving Eindhoven....
Alvast bedankt
Volgens mij waren dit ook JC Rags jassen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef jakkop het volgende:
[afbeelding]
Wie weet waar ik deze jas kan vinden? (liefst in omgeving amersfoort, of internet)
Als je het merk weet ben ik trouwens ook al een end.
Front Runner.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:50 schreef booo het volgende:
Deze [afbeelding]
Iemand misschien enig idee?
oa Britain en Frontrunner.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Niemand die me aan een verkoop adres van Rocawear kleding kan helpen?
Thom Broekmanquote:Op zondag 15 april 2007 21:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Waar in Utrecht kan ik een Ralph Lauren polo shirtje kopen?
bijenkorf heeft ook welquote:Op zondag 15 april 2007 21:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Waar in Utrecht kan ik een Ralph Lauren polo shirtje kopen?
Tweedehandswinkels hebben die dingen wel vaak (geen kringloop, maar van die zaken die 'vintage' verkopen). Episode en Cheap Fashion in Rotterdam, daarbuiten zou ik het niet echt weten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef jakkop het volgende:
[afbeelding]
Wie weet waar ik deze jas kan vinden? (liefst in omgeving amersfoort, of internet)
Als je het merk weet ben ik trouwens ook al een end.
Dat zijn geen jassen voor damesquote:Op maandag 16 april 2007 22:21 schreef enter het volgende:
Chill ook voor dames?
Daar loop ik vaak genoegquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:14 schreef revolutionx het volgende:
w00h00 even een tip: loop eens door een winkelstraat heen! die dingen hangen overal man.
Leershop Arnhem?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef Vince22 het volgende:
Hoop dat jullie kunnen helpen.. ben al sinds jaar en dag op zoek naar een korte leren jas...
Het is meer zo'n Justin Timberlake, Tom Cruise jas... met korte opstaande kraag en zo'n bevestigings lipje aan één kant... heb overal gezocht maar kan nergens vinden... IN amerika heten ze "café racer jackets" maar daar schiet je hier niks mee op... weet iemand omgeving twente of arnhem zo'n jack te hangen? Maar dan wel zonder allerlei print e.d.
Zoiets zeg maar, kleur is ook prima
[afbeelding]
ik heb nog wel een zwarte leren jas voor je liggen net zoiets.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef Vince22 het volgende:
Hoop dat jullie kunnen helpen.. ben al sinds jaar en dag op zoek naar een korte leren jas...
Het is meer zo'n Justin Timberlake, Tom Cruise jas... met korte opstaande kraag en zo'n bevestigings lipje aan één kant... heb overal gezocht maar kan nergens vinden... IN amerika heten ze "café racer jackets" maar daar schiet je hier niks mee op... weet iemand omgeving twente of arnhem zo'n jack te hangen? Maar dan wel zonder allerlei print e.d.
Zoiets zeg maar, kleur is ook prima
[afbeelding]
waar gekocht?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:47 schreef jovink het volgende:
[..]
ik heb nog wel een zwarte leren jas voor je liggen net zoiets.
bijzonder moeilijk te vinden ook..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef Fezie het volgende:
Nog steeds op zoek naar een Argyle Spencer...
Deze bijv. van 80stees.com:quote:Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef grasmat het volgende:
Ik ben op zoek naar een mannenshirt met de bandleden van the beatles erop afgebeeld (moet wel een modern shirt zijn, niet zo'n 1 die slobberig zit enzo)
Ik heb hem vandaag wel gezien voor vrouwen, maar voor mannen was die er niet.
Alvast bedankt
Bij de New Yorker heb ik ze ook gezien, in bruin en turquoise, misschien hebben ze nog meer kleuren?quote:Op zondag 22 april 2007 13:56 schreef bladibladibla het volgende:
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een bepaald shirtje, maar tot nu toe tevergeefs.
Het gaat om een donkerblauw t-shirt met witte polkadots. Het heeft een vrij laag uitgesneden V-hals.![]()
Vrogie week tijdens mijn werk zag ik er iemand mee lopen, maar omdat mijn baas er net aankwam kon ik niet vragen waar ze hem gekocht had...
Iemand tips? Bij H&M of Sting hebben ze hem in ieder geval niet.
deze is wel erg tof, maar zoek hem toch iets minder bandshirtachterig.. als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 26 april 2007 13:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Deze bijv. van 80stees.com:
[afbeelding]
ja ook wel erg tof, maar ik heb sterk het gevoel dat dat zo'n slobberig shirt is die totaal geen pasvorm heeftquote:
Bij Coach heb ik ze in de aanbieding gezien voor 79,95quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef taart het volgende:
ik zoek deze schoenen in het grijs/bruin ergens in NL.
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook!
Iemand weet of ik deze in Amsterdam kan krijgen?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:20 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Donker blauwe shirt. 2e van rechts. En ik zou ook wel willen weten wat voor schoenen hij aanheeft.
Bel Perez ff op om het te vragen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:20 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Donker blauwe shirt. 2e van rechts. En ik zou ook wel willen weten wat voor schoenen hij aanheeft.
Shirts laten drukkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:11 schreef jovink het volgende:
kun je wle laten drukken
Pussy Deluxe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:46 schreef -Trinity- het volgende:
En waar ze Pussy Deluxe en/of Vive Maria verkopen?
wat heb jij met scapino?!?!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:13 schreef jovink het volgende:
dat is echt zon scapino broekzonder de tekens dan
Ik heb ze vandaag gezien bij ProSport in Groningen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef taart het volgende:
ik zoek deze schoenen in het grijs/bruin ergens in NL.
[afbeelding]
Voetballers. Altijd goed gekleed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:20 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Hmm, heb ze niet gezien daarquote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef jovink het volgende:
jack en jones h&m waaar niet?
H&M heeft ze zeker wel, en nog mooie ook, J&J weet ik niet zeker...quote:
Thnx, dan maar ff bij H und M kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
H&M heeft ze zeker wel, en nog mooie ook, J&J weet ik niet zeker...
Vandaag de witte versie er van gekocht bij de Men At Work in eindhovenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef jovink het volgende:
die heeft n meisje uit mn klas moet ik m rippen?
http://www.jdsports.co.uk/product.aspx?id=12909quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:46 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand waar ze nog meer jassen van boxfresh verkopen. Bij de sub zero in Utrecht zag ik er eentje liggen alleen die hadden ze niet meer in mijn maat.
Heb hem vandaag gekochtquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:16 schreef __Kirstenn het volgende:
Ik zoek deze tas van invito:
[afbeelding]
Je had gister geen schoolquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:17 schreef jovink het volgende:
ik heb hem vandaag gejat voor je en nu dan>:(
iedereen heeft die tas... vorig jaar trouwens al.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef jovink het volgende:
die heeft n meisje uit mn klas moet ik m rippen?
Ik ben ook op zoek naar een jas in deze stijl.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
http://www.jdsports.co.uk/product.aspx?id=12909
Deze jas dus.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Sn0wptrl het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand mischien waar je dit t-shirt kan krijgen, die van de gouden kooi had het namelijk ook aan![]()
is dat niet een heule heule wilde gok?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:58 schreef JustBlaze het volgende:
Ajax bij Oger. Zit ook nog een video bij, maar je ziet het nog niet duidelijk. Perez wel even door beeld heen.
http://tip.at5.nl/2007/05/03/ajax-in-pak/
Gokje: shirt zou best wel eens van 'To Die For' kunnen zijn. Ligt oa bij Men At Work.
Bij de Zara liggen op dit moment bijna identieke shirts.... Heb er zelf namelijk één in het lichtgrijs gekocht....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Sn0wptrl het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand mischien waar je dit t-shirt kan krijgen, die van de gouden kooi had het namelijk ook aan![]()
Bijenkorf?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef MJay1 het volgende:
Ik weet niet of schoenen ook onder kleding stukken vallen maarja
Wat ik zoek is: Een Replay schoen in de 'all stars' style. Degene die ik zag waren licht groen met een beetje beige schat ik. Ik kan helaas geen foto vindenWaar kan ik deze schoen kopen?
Ook korte mouw en welk kleuren combinaties?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:09 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Bij de Zara liggen op dit moment bijna identieke shirts.... Heb er zelf namelijk één in het lichtgrijs gekocht....
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:47 schreef UnrealMarc het volgende:
Hoe noem je eigenlijk beanies/muts met een cap erin?![]()
Die zit hier niet, in Amersfoortquote:
amigo geef ik je het meeste kans. Anders misschien nog wel the factory ofzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:24 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Die zit hier niet, in AmersfoortMisschien de Amigo of de Invito maar proberen?
jasje ben ik ook wel benieuwd naar..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:41 schreef T78910 het volgende:
[afbeelding]
Ik zoek de groene jas (van nike volgens mij) en de schoenen van de 2e van links...
weet iemand waar ik deze jas en schoenen kan kopen? alvast hartelijk bedankt!!! groeten!
Britain?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:35 schreef stijn_ het volgende:
Waar kan ik helemaal witte Vans 'Slip on' krijgen?
[afbeelding]
woon in het hoge noorden, daar investeren merken niet in eigen winkels...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:02 schreef De_Brandweer het volgende:
Bij de vans winkel in Utrecht.
Lijken op gewone oude Nike Airs eigenlijk, maar dat zullen ze wel niet zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 00:27 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand welk model sneakers dit zijn + waar ik 'm in de buurt van Eindhoven kan halen?![]()
die weet ik dus niet, en durf geen skaterzaak in. Wordt je geknuppeld met skateboards etc.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:45 schreef revolutionx het volgende:
die witte vans zijn wel gaaf. ik weet dat je zo ook gewoon online kan bestellen als je je maat+ een cc hebt.
Vandaag gekocht bij Zara voor 19,90 in Arnhem.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Sn0wptrl het volgende:
[afbeelding]
Napapijriquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef jobje het volgende:
ik ben op zoek naar een bepaalde tas, maar ben alleen het merk vergeten.
je ziet het merk niet zo veel, maar ken het wel van een bepaalde (ski)jas.
namelijk een jas zonder rits, dus over je hoofd aan te trekken. zit een grote zak ter hoogte van de buik, met daarop de vlag van noorwegen (zo'n 10x15 cm). en aan de kapuchon zit een bondrand....
het was iets als naljapura (in ieder geval met meerdere lettergrepen)
wie kan mij helpen?
Budget is onduidelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:21 schreef BettyR het volgende:
Ik weet niet precies wat je budget is Luchtbel, maar ik weet dat Fred de la Bretoniere wel vrij veel van dat type schoenen heeft. Goede kwaliteit, maar wel aan de prijs.
En anders zou ik het eens bij Manfield proberen. Zij zitten dacht ik wel op vrij veel plekken in Nederland.
Er zit een winkel in de Jodenbreestraat Sint Antoniesbreestraat waar ze een hele zolder Doc Martens hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef Natha-- het volgende:
Ik zit in het centrum van Amsterdam maar heb geen zin om alle winkels in te gaan. Welke WINKEL (dus niet het Waterlooplein) in Amsterdam Centrum verkoopt Doc. Martens?
Chill out in de bijenkorf, en image in Utrecht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef Ruffstreetz het volgende:
Waar kan je Cheap Mondays ( Jeans ) krijgen, Rodewinkel, Bijenkorf, Score?
Heeft ook iemand een idee hoe duur deze zijn, ik dacht rond de 50 euro.
Alvast bedankt![]()
In Den Haag, einde van Lange of Korte Poten. Paar kleine zaakjes staan ze allemaal buiten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef alors het volgende:
Ik zoek deze schoenen al n tijdje, tevergeefs..
[afbeelding]
Iemand een idee?
En Funky House. Zijn idd rond de 50 euro.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Chill out in de bijenkorf, en image in Utrecht.
Hmm bedankt, maar dat ligt nou niet echt om de hoek, om het zo maar te zeggen. Groningen zou beter zijn. Eventueel Amsterdam, maar daar kom ik helaas ook niet echt vaak.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef Sleepto het volgende:
[..]
In Den Haag, einde van Lange of Korte Poten. Paar kleine zaakjes staan ze allemaal buiten.
hmm esprit heeft ook een paar die erop lijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:12 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm bedankt, maar dat ligt nou niet echt om de hoek, om het zo maar te zeggen. Groningen zou beter zijn. Eventueel Amsterdam, maar daar kom ik helaas ook niet echt vaak.
Meisje uit m'n klas heeft ze voor 3 euro bij Schoenenreus gekocht. Zou gewoon hier eens kijken of bij een vergelijkbare schoenenwinkel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef alors het volgende:
Ik zoek deze schoenen al n tijdje, tevergeefs..
[afbeelding]
Iemand een idee?
jack&jones zien hangenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Sn0wptrl het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn TMK's. Vroeger heel erg populair, waren immitaties van Diesel naar mij ik kan herinneren. Dit model is uiteindelijk veel bekender geworden dan de Diesel variant.quote:
Moet ik ff opzoeken heb ze op een site wel gezien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:22 schreef morgane het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand toevallig welk merk (en evt. model) deze is? Ik vind ze kei vet!
klik hierquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:22 schreef morgane het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand toevallig welk merk (en evt. model) deze is? Ik vind ze kei vet!
Zijn volgens mij gewoon allstars hoor, kijk maar naar de neus, zijkant en de twee gaatjes bij de foto van roburt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:32 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Dit zijn TMK's. Vroeger heel erg populair, waren immitaties van Diesel naar mij ik kan herinneren. Dit model is uiteindelijk veel bekender geworden dan de Diesel variant.
Bij broissois kan je ze nog steeds kopen! www.brossois.nl
Of check: http://www.funforfeet.nl/site/collection/canvas.html
ze lijken ook wel een beetje op Zippers, bij de 'Zipper' winkels (iig in Amsterdam) of op de Albert Cuyp.quote:
schopjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:30 schreef polo_kakker het volgende:
Ik zoek van die gympen, vaak blauw, waar in een rood vlak het woord 'Golf' op staat. Iemand tip? Wie weet uberhaupt van welk merk en type ze zijn?
Schopje. Ik heb ze nu via paragonsports.com gevonden, maar die verzenden helaas niet naar het buitenland.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:13 schreef morgane het volgende:
Volgens mij zijn het ze wel jaGaaf, dank je!!
Edit: volgens mij is het de suede uitvoering
[afbeelding]
Kun je mooi naast de rode broek van de_brandweer gaan staan. Mooi duo zou dat zijn dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:56 schreef jovink het volgende:
ik zoek een blauwe broek ik heb hem gezien van cheap monday op caliroots wordt dit ook ergens in nl verkocht?
[afbeelding]
Dacht dat ze daar alleen skinny hadden. Hell-looks was trouwens ook toepasselijk geweest, wat een kleren zegquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:34 schreef jovink het volgende:
weetje hoe vet ik zag m op die helsinkie looks
dit is toch skinny?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar alleen skinny hadden. Hell-looks was trouwens ook toepasselijk geweest, wat een kleren zeg![]()
Maar minder skinny dan de meesten. En deze is blauw, heel blauw. Mocht je 'm ooit hebben, zou ik wel willen weten wat je erboven draagtquote:
ja ben ik ook wel beneuwd naarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar minder skinny dan de meesten. En deze is blauw, heel blauw. Mocht je 'm ooit hebben, zou ik wel willen weten wat je erboven draagt![]()
Vero moda heeft veel kleuren skinnies hangen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:56 schreef jovink het volgende:
ik zoek een blauwe broek ik heb hem gezien van cheap monday op caliroots wordt dit ook ergens in nl verkocht?
[afbeelding]
Ik loop ook in een skinny uit de vero modaquote:Op zondag 3 juni 2007 00:09 schreef jovink het volgende:
maar ik ben een jongetje gekkeweeeerk
nike camo sb jewaidsquote:Op zondag 3 juni 2007 00:22 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik loop ook in een skinny uit de vero moda. Niks mis mee, mits je er wel fel gekleurde hoge dunks onder draagt.
maar is eem kijken danquote:Op zondag 3 juni 2007 00:32 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik draag het gewoon en het boeit me vrij weinig wat anderen er van vinden. En ja je hebt ook grotere maten aangezien het grootste vero moda volk ook niet al te slank is volgensmij
Amplified, dat kun je weer op verschillende sites bestellen zoals asos en premiumteesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:18 schreef RollingStone het volgende:
Ik ben op zoek naar het Rolling Stones T-shirt dat Jan Smit droeg bij het interview van RTL-Boulevard van maandag 4 juni (aan het eind van de uitzending)........Dit is een lichtkleurig T-shirt met daarop het logo van de Rolling Stones (uitstekende tong) dat is ingelegd met glitters/steetjes.
Wie weet waar ik dit shirt kan vinden?
Alvast bedankt!
http://www.premiumtees.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR01488quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:18 schreef RollingStone het volgende:
Ik ben op zoek naar het Rolling Stones T-shirt dat Jan Smit droeg bij het interview van RTL-Boulevard van maandag 4 juni (aan het eind van de uitzending)........Dit is een lichtkleurig T-shirt met daarop het logo van de Rolling Stones (uitstekende tong) dat is ingelegd met glitters/steetjes.
Wie weet waar ik dit shirt kan vinden?
Alvast bedankt!
American Apparelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:56 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
Mijn dochter heeft een spijkerbroek van Zara waar ook kroontjes(glitter) op staan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:20 schreef Molluck het volgende:
Een heel andere vraag. Is er een vrouwenbroekenmerk, anders dan die van Victoria Beckham die kroontjes op de achterzak heeft staan? (een of andere huismerk zou het ook nog kunnen zijn)
ben je er al achter?quote:
ah bedankt maar dat is net iets te ver weg voor mequote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:12 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
American Apparel
Westerstraat, Amsterdam
Alle kleuren van de regenboog! En ze vallen niet _al_ te skinny.
Het is eigelijk van Victoria ja. Maar Zara verkoopt ook zoiets dergelijks.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:20 schreef Molluck het volgende:
Een heel andere vraag. Is er een vrouwenbroekenmerk, anders dan die van Victoria Beckham die kroontjes op de achterzak heeft staan? (een of andere huismerk zou het ook nog kunnen zijn)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:24 schreef doeka het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een spijkerbroek van Zara waar ook kroontjes(glitter) op staan.
Bedankt, ik dacht al dat het van de Zara was, maar mijn zusje geloofde echt dat haar vriendinnetje van 15 een Victoria Beckham broek van 600 euro aan der reet had...quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:57 schreef Jett het volgende:
[..]
Het is eigelijk van Victoria ja. Maar Zara verkoopt ook zoiets dergelijks.
Ik heb mijn rode broek gekocht bij M@W in Utrecht. Ze hadden ook geel en blauw vertelde ze.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:56 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
ik denk dat deze het zijn inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:38 schreef stijn_ het volgende:
[..]
ben je er al achter?
heb je een voorbijganger gefotografeerd ofzo
EDIT: Volgens mij zijn het de All Star Mono Hi
helemaal links onderin
Zoiets zoek ik ook al een tijdje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:23 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik zoek een zwart vest met capochon maar dan zonder mouwen.soort bodywarmer zeg maar
[afbeelding]
zoiets dus maar dan met rits
Inderdaad, doe maar H&M ofzo maar daar hadden ze 'm niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik heb er wel 1tje bij de score in emmen zien hangen maar was 50 euro omdat er chasin op staatmaar hij was wel vet. Alleen geen zin om er 50 euro aan uit te geven
Kan het nergens vinden op de site hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:37 schreef stijn_ het volgende:
H&M int wit en zwart, 15 pleuros.
Chasin'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:40 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek leuke kleurige ondergoed voor niet al te veel geld. GEEN Bjorn Borg.
Is net nieuwe collectie. Klasgenoot van me heeft gisteren 1 in het wit gekocht. Dus kruip met je luie reet uit die stoel en loop een winkel in!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:42 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden op de site hoor![]()
en dit zoek ik ongeveer
[afbeelding]
Maar dan in effen zwart![]()
Loop eens een keer over een marktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:40 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek leuke kleurige ondergoed voor niet al te veel geld. GEEN Bjorn Borg.
Toevallig was ik er gister nog en heb ze niet gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:44 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Is net nieuwe collectie. Klasgenoot van me heeft gisteren 1 in het wit gekocht. Dus kruip met je luie reet uit die stoel en loop een winkel in!
Over de H&M gesproken, die heeft ook gewoon gekleurde boxers.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:44 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Is net nieuwe collectie. Klasgenoot van me heeft gisteren 1 in het wit gekocht. Dus kruip met je luie reet uit die stoel en loop een winkel in!
Maar ik hoef niet van die 'losse'. Het meot wel een beetje op zijn plaats blijvenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:44 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Loop eens een keer over een marktheb ik ook onderbroeken weg en ze hebben die dingen in alle kleuren
![]()
oke, maar ook goede kwaliteit, of weet je dat niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Over de H&M gesproken, die heeft ook gewoon gekleurde boxers.
Geen idee, heb zelf van het merk dat je niet hoefde, die kwaliteit vind ik wel ok. H&M is meestal wel goede kwaliteit, zeker in verhouding tot de prijs.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:46 schreef stijn_ het volgende:
[..]
oke, maar ook goede kwaliteit, of weet je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |