Wist ik het maar! Ik zou er zelf ook zo eentje halen namelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:24 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Als je nou ook nog eens wist waar het te koop is in mijn maat![]()
als je nou groot en sterk was > 80spurple.com verkopen ze nog een Lquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:31 schreef booo het volgende:
[..]
Wist ik het maar! Ik zou er zelf ook zo eentje halen namelijk.
Opzoek naar dezelfde jas in zwart-wit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:50 schreef MarkSP2 het volgende:
Hey allemaal, ik ben op zoek naar zo'n Nike jas. Weet iemand waar die verkrijgbaar is in Noord Nederland? Groningen/Leeuwarden?
[afbeelding]
De Footlocker had vorig jaar in de zomer van die jasjes volgens mij. Misschien dat ze die nu wel weer binnen krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:43 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Opzoek naar dezelfde jas in zwart-wit.
duur?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:16 schreef MarkSP2 het volgende:
Ben daarnet in Leeuwarden geweest. Ze hebben de jassen die ik zocht bij Footlocker. Niet de kleur die ik op 't plaatje had laten zien, maar wel blauw met wit! Mooie jassen, alleen mijn maat was er niet helaas.
Perry Sport (iig Groningen) heeft ze ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:38 schreef MarkSP2 het volgende:
Aaah, 50 of 60 euro valt dus reuze mee. Ik had een dunne versie. Volgend weekend maar weer even naar Leeuwarden, want die jassen zijn wel erg vet.
Dat weet ik niet meer. De ingang in en het is het eerste rek voor je neus zo ongeveer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:05 schreef MarkSP2 het volgende:
Ik ben toen ik naar Leeuwarden ging, ook bij Perry in Leeuwarden geweest. Heb ze daar niet gezien. Wel naar gezocht daar. Ik ga binnenkort toch naar Groningen. Welke kleuren hebben ze daar van die jassen?
Herestraat, ongeveer op de helft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:13 schreef MarkSP2 het volgende:
Oooja, zo was 't ook bij de Footlocker in Leeuwarden. Waar zit die winkel in Groningen eigenlijk? Ben daar niet zo vaak geweest.![]()
Jack and Jonesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:54 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben opzoek naar een donkere spijkerbroek 'ala Nudie Jeans' alleen iets goedkopere vorm aangezien het voor m'n werk is. -100 euro dus.![]()
Funkiehouse Rotterdam denk ikquote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef frank07 het volgende:
Ik ben op zoek naar deze schoenen, iemand een idee?
Online winkels doe ik met schoenen maar niet aan, voor het geval t niet past.
[afbeelding]
Het zijn Gravis Hicut Lowdown in de toffee kleur
de witte versie is eventueel ook goed
die ga ik ff bellen morgen...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Funkiehouse Rotterdam denk ik![]()
Het merk iig : http://www.funkiehouse.nl(...)r/footwear%20man.htm
Weet je of ze daar goed te bereiken zijn vanaf het centraal station? Over een paar dagen ben ik daar namelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 23:03 schreef JopJuh het volgende:
Ze zitten ook in Den Haag
Die witte heb ik wel eens bij sportxtra in Amsterdam zien liggen. Maar dat is al weer 2 jaar geleden ofzo.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:27 schreef frank07 het volgende:
Ik ben op zoek naar deze schoenen, iemand een idee?
Online winkels doe ik met schoenen maar niet aan, voor het geval t niet past.
[afbeelding]
Het zijn Gravis Hicut Lowdown in de toffee kleur
de witte versie is eventueel ook goed
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:02 schreef Bolter het volgende:
[afbeelding]
Deze Converse dus, Constar ox.
Easy, je loop het station uit, steekt over de tramrails heen naar het OC&W gebouw, gaat daar linksaf de hoek om, loopt alsmaar rechtdoor, en nog meer recht door en nog meer rechtdoor, je loopt de hele spuistraat uit tot je rechtsom de hoek omkan (is de vlamingstraat al volgens mij) zit een Gsus winkel op de hoek daarnaast ene platen winkel daarnaast de funkie house.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef frank07 het volgende:
[..]
Weet je of ze daar goed te bereiken zijn vanaf het centraal station? Over een paar dagen ben ik daar namelijk
Weet jij waar ik ze kan vinden?quote:
relaxttttttt ik kwam vandaag langs rotterdam met de trein, dus ben ff naar die winkel toe gegaan..quote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Funkiehouse Rotterdam denk ik![]()
Het merk iig : http://www.funkiehouse.nl(...)r/footwear%20man.htm
Tofquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:07 schreef frank07 het volgende:
[..]
relaxttttttt ik kwam vandaag langs rotterdam met de trein, dus ben ff naar die winkel toe gegaan..
En nu ben ik trots bezitter van de toffee kleurige gravis lowdown hicut![]()
thnx
over algemeen ruimerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:54 schreef UrAnus het volgende:
Zijn de Amerikaanse maten over het algemeen gelijk aan de Europese maten?
Dus US-XL = EU-XL.
Of zitten Amerikaanse kleding over het algemeen wat ruimer? Zoja, scheelt dit enorm?
Nope, heb ze wel bij de dumpstore gezien in Rotterdam maar dan zonder dat gelequote:
Bestel het van asos? of anders zijn er nog wel meer websites.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef revolutionx het volgende:
Ik zoek een t-shirt van The Ramones. In het olijfgroen. Er staat een vogelprint op geloof ik. Alles wat ik nu kan vinden is zwart. Wat ik nog weet is dat Johhny de mol zon shirt ook een keer aanhad tijdens veronica poker (1`van de eerste afleveringen) Ik zal morgen even een foto toevoegen. Eevn voor de duidelijkheid, dit is em niet: [afbeelding]
ik zou zeggen kijk op de sites van die merken en bekijk welke winkels al die merken verkopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef kleekl het volgende:
Jaaa! Ik ben op zoek naar een winkel eigenlijk, waar ze merken zoals reef, vans, quiksilver, burton enzo verkopen, weet iemand misschien zo'n soort winkel in nederland?
En anders ben ik altijd wel op zoek naar websites zoals zumies.com en dogfunk (eigenlijk winkels in nederland waar ze dit soort merken verkopen)
Danku!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |