quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:39 schreef Rib-i het volgende:
Van morgen naar Brussel [afbeelding] lekker op tijd terug naar huis, mischien nog wat kilometers maken met de motor [afbeelding] is mijn vriendin bij de IKEA geweest
[afbeelding]
Heeft ze niet 1 maar 2 kasten gekocht [afbeelding] [afbeelding]
Dus wat heb ik gedaan vanaf 15:00 ...
Kut IKEA
NO WAI MI PWN @ YAquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen plek voor een 2evoorlopig al weinig tijd om op 1 te rijden ook, en buiten stallen is een dikke
dus helaas niet
zit wel een beetje in dubio![]()
missch is dit http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/161867 een optie
lekker verhaalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:00 schreef worldpimber het volgende:
NO WAI MI PWN @ YA![]()
![]()
Veel te lelijk 'oldskool' hok + ik vermoed dat er wat mis mee isDat is die knakker die mijn remschijven die op waren heeft gekocht, maar vervolgens pasten ze ook nog eens niet.
![]()
![]()
Leverde mij iig 50 euro op
Mejeh, ik weet niet meer precies wat er mee was
quote:maar dat ding is toch te lelijk om te kopen.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lekker verhaal
[..]is ook zo
![]()
![]()
True truequote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
andere kleurstelling..en die was irl mooier dan op pics
irl beoit het idd nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:26 schreef worldpimber het volgende:
True true
Maar wat ik zeer zeker belangrijk vind is dat motoren ook goed uit de bus moeten komen op foto's. Want wij zijn voornamelijk internetwarriors
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:38 schreef worldpimber het volgende:
Kweenie, prijs of 1 van al die dingen waar jullie mee bang maakten![]()
Kleuverschil, boutjes los, roestplekje, scheurtje. Hej Youssef... ist ein schadesmötör gewehßt![]()
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
welkequote:What about die zondag nou?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
welkeik ben ingedeeld in groen
terwijl ik me aanmeldde voor een vlag+wakkietakkie
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Want wij zijn voornamelijk internetwarriors
En hij kwam niet even later bij je in bed kruipen?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:48 schreef BazzieK het volgende:
TataK loopt zingend, struikelend en waggelend over de overloop en noemt mijn moeder net Bas, gok dat de verjaardag gezellig was
quote:Op zondag 18 maart 2007 00:48 schreef BazzieK het volgende:
TataK loopt zingend, struikelend en waggelend over de overloop en noemt mijn moeder net Bas, gok dat de verjaardag gezellig was
Baco en wiet goed gevallenquote:
ja prima vergeet de wijn nietquote:Op zondag 18 maart 2007 12:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Baco en wiet goed gevallen?
Toch niet stiekem een beetje pijn in je gat?
Omfgquote:Op zondag 18 maart 2007 12:58 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ja prima vergeet de wijn niet![]()
Geen pijn te bekennen ,wel lamme klauwen.![]()
quote:
Maar nu hagelt hetquote:Op zondag 18 maart 2007 17:55 schreef Geerd het volgende:
Heb nog wel ff 80km gereden:P
wat een shitland toch eigenlijk om te rijdenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:39 schreef Rib-i het volgende:
Van morgen naar Brussel [afbeelding] lekker op tijd terug naar huis, mischien nog wat kilometers maken met de motor [afbeelding] is mijn vriendin bij de IKEA geweest
[afbeelding]
Kut IKEA
ik heb vandaag zo'n 400 km gedaan, maar echt lekker weer was het er niet voorquote:Op zondag 18 maart 2007 17:55 schreef Geerd het volgende:
Heb nog wel ff 80km gereden:P
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:39 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Kut IKEA
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Baco en wiet goed gevallen?
Toch niet stiekem een beetje pijn in je gat?
Uhmmm.... wtf?quote:Op zondag 18 maart 2007 12:58 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ja prima vergeet de wijn niet![]()
Geen pijn te bekennen ,wel lamme klauwen.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Samenvatting:quote:Op zondag 18 maart 2007 19:10 schreef fs180 het volgende:
blijft gewoon leuk![]()
Redenen waarom rijders van een Gold Wing niet groeten
1. Volgens het Honda-instructieboekje mag hij zijn stuur pas loslaten als de bike stilstaat, de sleutel uit het contactslot is getrokken, de middenbok is uitgeklapt en de radio uitgeschakeld is;
2. Op het instrumentenpaneel is geen knop voor "automatisch terugzwaaien" aanwezig;
3. Hij is net ingedut;
4. Hij krijgt zijn arm wegens ouderdomsklachten niet meer omhoog;
5. Hij heeft via zijn handy een conferentieschakeling met zijn accountant en de ING-bank;
6. 't Vrouwtje heeft hem verboden om vreemden te groeten;
7. Hij is net bezig alle lampjes van zijn "kerstboom" te tellen;
8. Hij sorteert op dit moment zijn CD-verzameling;
9. De hand voor de antenne stoort de TV-ontvangst;
10.Hij ruimt net de vaatwasser in;
11.Vanwege zijn Alzheimer weet hij aansluitend niet meer waar hij zijn hand moet laten;
12.Hij vindt aansluitend tussen alle knopjes, lampjes, schakelaars en hendeltjes zijn niet meer;
13.Hij verwisselt juist de batterij van zijn pacemaker;
14.Hij zoekt net in zijn boordcomputer, wat "opgestoken hand van een vreemde motorrijder" betekent;
15.Hij groet wel altijd, maar vanwege de troep rond zijn stuur ziet niemand zijn hand.
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:05 schreef ikookhier het volgende:
@ koffiekoekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hebh jeh nogh naarh dieh motorh gekekenh meth jeh neefh?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kenkergeklust degehele dagh![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:22 schreef hicham het volgende:
[..]
hebh jeh nogh naarh dieh motorh gekekenh meth jeh neefh?
Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo beter
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Nog een paar maanden en dan beginnen met lessen, ik ga denk ik toch voor een Aprilia RS 250.. 2takt love
zakelijk![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:50 schreef Zuen het volgende:
Nog een paar maanden en dan beginnen met lessen, ik ga denk ik toch voor een Aprilia RS 250.. 2takt love![]()
Leuk leuk!
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:14 schreef Roderick2085 het volgende:inmiddels weer in Engeland... is toch best wel een stukje rijden
wat een shitland toch eigenlijk om te rijdenwegen zijn kut, tankstations staan niet aangegeven, als je een afslag mist moet je gigantisch omrijden
![]()
ik heb vandaag zo'n 400 km gedaan, maar echt lekker weer was het er niet voorop het laastst nog een flinke sneeuwbui op m'n kop gehad, zat om de 15 sec m'n vizier schoon te vegen
![]()
Goed bezig bikkel!
![]()
Dat hadden we van te voren bij de Fok! MC nooit gedacht.. Roderick een echte man..![]()
.. dat je terug zou komen voor je motor.![]()
Jij zelf ook niet.
Respect!
Uitsloven over een RS250.. alleen stiekem bedoel je slechts een RS125.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:02 schreef Zuen het volgende:
Ja maar een RS gaat hard dus dat gebler mag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ik ook geen nee tegen zeggen hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
Uitsloven over een RS250.. alleen stiekem bedoel je slechts een RS125.![]()
![]()
![]()
![]()
zakelijk![]()
Wat danquote:? HOEZO DAN INENE?
Beruchte verhalen over onze familie gehoord![]()
??? Komt best vaak voor toch die naam.
Als er iets is dat ik echt walgelijk vind.
Is dat voetbal of witlof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ziet er gezelig uit hier
ik kom toch een vaker hier kijken
dit is mijn fiets
groeten petersorry voor mn taal ik ben dyslectisch![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:14 schreef peterzx9r het volgende:
ziet er gezelig uit hier
[afbeelding]
dit is mijn fiets
groeten peter
Ja doei.![]()
neehquote:Op zondag 18 maart 2007 19:22 schreef hicham het volgende:
hebh jeh nogh naarh dieh motorh gekekenh meth jeh neefh?zouh sohwiehsoh ghister moehten gebeurenh
maahr nihks gehoordh
ik snap dat jij dit niet snaptquote:![]()
![]()
Kon het plaatje nog kleiner hihiquote:Op zondag 18 maart 2007 20:14 schreef peterzx9r het volgende:
ziet er gezelig uit hier
[afbeelding]
dit is mijn fiets
groeten peter![]()
Een bazziebike![]()
![]()
Nu nog een foto van jezelf en je mag hier blijven posten.
![]()
Welkom
ik ghok witlofquote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef -XX- het volgende:
Als er iets is dat ik echt walgelijk vind.
Is dat voetbal of witlof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
oh, was het gheen vraagh
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: