Hahaha! Daar hebben ze afstandsbediening voor uitgevonden!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
Zit ik verdomme al een kwartier naar eikels op het eis te keiken
Dan motte ze het goed in de gids stoppequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Hahaha! Daar hebben ze afstandsbediening voor uitgevonden!
Zoals Al Bundy wel eens zei: "Where's my remote control !?!"
![]()
Waren we nu aan het genieten van Miesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nog heeeeel eventjes....
waar is toch die tijd met jaab Stobbe en loekie knol... toen was er nog geen reclame op tv....
"the colours the colours,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Hahaha! Daar hebben ze afstandsbediening voor uitgevonden!
Zoals Al Bundy wel eens zei: "Where's my remote control !?!"
![]()
kheb je wel eens verteld dat een vriend van me zijn oom Jaab Stobbe is he!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren we nu aan het genieten van Mies
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
kheb je wel eens verteld dat een vriend van me zijn oom Jaab Stobbe is he!!
u can touch me nowwwww![]()
of gewoon met een botte schaats der hersen pan in 2en klieven!!!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:40 schreef tong80 het volgende:
Die dansersNou ja dood gewoon door het ijs zakken en dan net met hun nek op het randje blijven hangen dat Gerard zegt die gaan het op het nippertje redden.
SNEL POST HET OP DE FRONTPAGE SNEL SNELquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Begint nu, ze kondigen het aan.
Ik denk hierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:42 schreef Tourniquet het volgende:
Maareh, gaan we het nou hier bespreken, of in Groeten Terug 2007. Inheemse stammen in Nederland ?
Die programma's (en dus ook de voorloper van deze) staan altijd in SHO.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk hier
deze staat al in Myat
Voeg ze dan samen man.Ik zit me hier op te werpen als antie Schaatser kom je met een link die niet loopt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:57 schreef static het volgende:
Zoals altijd staat dat hier: Groeten Terug 2007. Inheemse stammen in Nederland
jeetjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:58 schreef static het volgende:
[..]
Die programma's (en dus ook de voorloper van deze) staan altijd in SHO.
Vanaf nu niet meer dus.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:58 schreef static het volgende:
[..]
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:58 schreef static het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef tong80 het volgende:
Als ze onder de hoogtezon gaan liggen worden ze wit
Je wordt oud man, zoiets heet tegenwoordig een zonnebankquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef tong80 het volgende:
Als ze onder de hoogtezon gaan liggen worden ze wit
Je familie op tv!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je wordt oud man, zoiets heet tegenwoordig een zonnebank.
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:16 schreef Eveli het volgende:
Damn heb maar een klein stukje kunnen zien. Is het ergens terug te zien?
Ik heb het zelfde ik baalde al.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Voor het eerst dat ik blij ben dat Oranje op SBS6 is, anders had ik 1 van beide moeten missen.
Geen idee, ik had die andere eerst nog niet gezien.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:23 schreef golfer het volgende:
Ah, dit is dus het juiste topic.
Er waren er geloof nu 3.
die vrouw deed dat zelf ook, beetje vreemdquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
Gooie met pepernoten alsof ze aan het honkballen zijn
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:48 schreef tong80 het volgende:
Gooie met pepernoten alsof ze aan het honkballen zijn
Ja zou leuk zijn als die Belgen bij Nederlanders op visite gingen.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zou leuk zijn als die Belgen bij Nederlanders op visite gingen.
Maar je kunt er wel een vreemde man mee uit je bed slaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Thelonious het volgende:
Golfen zal wel een hobby zijn van die 'ollanders.
Buitenlanders kennen ook geen drop laat stan inboorlingen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:23 schreef roburt het volgende:
is dat drop om een spekje???
Het wordt wel herhaald.quote:Op zondag 1 april 2007 22:35 schreef Symer het volgende:
Ik had het opgenomen maar nu blijkt dat alleen de eerste 20 seconden op de band staan
Wordt zeker niet herhaald oid?
quote:Op zondag 22 april 2007 16:45 schreef mikerw het volgende:
toch wel weer 1 van de meest trieste tv-momenten van het jaar gezien in deze aflevering... stuur je suri's een Blokker in met, volgens mij, 10 euro. Kopen ze een leuke ketting, moeten ze m teruggeven aan die zeug. ongelofelijk wat een stelletje gieren! koop dan lekker zelf een kado voor dat feestje. zeer triest zag dat eruit, zowat schuimbekkend en vechtend moest en zou ze die ketting van een paar euro terug hebben. Nee, rotten jullie maar lekker zo snel mogelijk weer op naar die zandbak met die cheap ass pluche beesten, zullen ze wel denken. Het enige leuke voor die suri's is misschien de kermis nog wel geweest.
Dan hebben die anderen uit papua het een stuk leuker op de trampoline. Bejaarden en begraafplaatsen zijn (vaak) ook niet zo leuk, maar ze leren wel veel van Nederland zoals het echt is, en niet op die Popie Jopie Ron manier.
Ik ben ook alweer gaan zappen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Heb nog niet kunnen lachen vanavond. Ik krijg alleen maar steeds meer een hekel aan die Amsterdammers.
Die zijn liefquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:27 schreef Canisfire het volgende:
die twee surie vrouwen zorgen wel voor humor hoor.
En ondeugendquote:
Waaruit blijkt dan volgens jou dat ze dat doen???quote:Op zondag 29 april 2007 13:12 schreef Stansfield het volgende:
Ik snap die gasten ook niet nee. Ze hebben elkaar op de albert cuyp ontmoet. Daar is niets mis mee maar gedraag je dan niet alsof je een mega kakker bent.
Ja ik vind ze ook niet echt hockey kak maarm eer zo uit de hoogte, maar dat is wat er in vorige pagina's gezegd werd dus ik denk hou dat er ff in.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:25 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dan volgens jou dat ze dat doen???(Wat is er zo 'megakakkerig' aan hen?!?!) Volgens mij heb jij nooit echte goeie kak gezien joh!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |