quote:As of today, supporters must lodge a written request to the clubs at least seven days before a game if they are to bring in a banner. This will include details of the size, material used, content and photographic evidence.
“The Curva Sud will go to Rome with its banners, then we will decide what is the best course of action,” explained Milan Ultras leader Giancarlo Capelli ahead of this weekend’s Olimpico match.
“It is true the deadline has passed, but up until today we did not know who was meant to receive the request. We will not give in.”
There are other problems linked to the new guidelines, as it could see the end of Italian football’s legendary choreographed symbols covering an entire end of the stadium.
“With these rules, each individual fan group is forced to present a written request, so there is the risk we won’t be able to get together and organise the choreography we planned for Tuesday against Bayern Munich,” added the Rossoneri supporter.
Inter fans are taking the news even worse, as their Ultras groups warn it is possible the Scudetto party choreography will have to be binned.
Juventus and Torino supporters have taken a different approach. They are preparing a photographic book showing the banners and where they will be positioned in the stadium.
quote:Scorende Vieri koerst af op rentree bij Atalanta
29/3/2007 23:30
Christian Vieri heeft een ruim een jaar na zijn laatste wedstrijd weer uitzicht op speeltijd. De 33-jarige spits is aangesloten bij de groepstraining van Atalanta Bergamo.
Vieri hield het negentig minuten vol in het oefenpotje tussen de hoofdmacht en de beloften. De eerste helft kwam hij uit voor de beloften en na rust scoorde hij voor het eerste elftal.
In dienst van AS Monaco liep Vieri eind maart 2006 een knieblessure op. De 49-voudig Italiaans international (23 goals) miste het WK door een operatie. Sampdoria nam hem over, maar Bobo verruilde die club al snel voor zijn oude liefde Atalanta.
In november kreeg Vieri opnieuw een tegenslag te verwerken toen bleek dat een nieuwe ingreep noodzakelijk was. Nu lijkt hij wel weer aan een rentree te mogen denken.
Einde van Adriano? Want ik neem aan dat Luca Toni een koppel moet gaan vormen met Zlatan Ibrahimovic?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Inter maakt Serieus werk van Toni en Fiorentina lijkt aanstaande een bod te accepteren. Dat moet dan wel minimaal 25 miljoen Euro bedragen...
Misschien dat één van die spitsen in de deal meegenomen kan worden, Adriano naar Fiorentina zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Dat zijn de verhalen ja.
Ik denk dat de kans redelijk is dat Toni naar Inter trekt, gezien zijn leeftijd en de forse prijs die Fiorentina nu kan vangen lijkt me dat geen slechte deal, mits ze een aardige vervanger op de kop kunnen tikken. Dat moet met zo'n budget echter geen probleem zijn.
Vraag is dan wat er zal gebeuren met een Cruz, Adriano, Crespo.
Zie de voorpagina van de Corriere dello sport, post of 10-15 hierbovenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien dat één van die spitsen in de deal meegenomen kan worden, Adriano naar Fiorentina zou mooi zijn.
Is Crespo nog eigendom van Chelsea? of is hij nou 100% van Interquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Dat zijn de verhalen ja.
Ik denk dat de kans redelijk is dat Toni naar Inter trekt, gezien zijn leeftijd en de forse prijs die Fiorentina nu kan vangen lijkt me dat geen slechte deal, mits ze een aardige vervanger op de kop kunnen tikken. Dat moet met zo'n budget echter geen probleem zijn.
Vraag is dan wat er zal gebeuren met een Cruz, Adriano, Crespo.
Hij's nog steeds van Chelsea.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:59 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Is Crespo nog eigendom van Chelsea? of is hij nou 100% van Inter
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Inter maakt Serieus werk van Toni en Fiorentina lijkt aanstaande een bod te accepteren. Dat moet dan wel minimaal 25 miljoen Euro bedragen...
Echt nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
zou tof zijn toni naar inter
een uur geleden al ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:36 schreef borisz het volgende:
Roma 1-0 door Mexes
Daarnaast zit Inter niet zo dun in de spitsen.quote:Op zondag 1 april 2007 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
25 miljoen vind ik wel veel voor een bijna 30 jarige spits
helemaal niet tofquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
zou tof zijn toni naar inter
Met nog een half uur te gaan: 0-3 bij Udinese!quote:Op zondag 1 april 2007 17:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Weer een mooi weekend voor LAZIO en ze hebben nog niet eens gespeeld.
Ging de 1e seizoenshelft al goed maar sinds de winterstop gaat Lazio zo goed als gelijk op met Inter mbt het binnenharken van de punten. Respect, ook al mag ik de club niet.quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met nog een half uur te gaan: 0-3 bij Udinese!Wat is Lazio toch heerlijk bezig dit seizoen!
![]()
Bal van Pandev zojuist op de lat, heerlijk gewoon. Lazio gaat nog voor de tweede plaats, met de derby nog op het programma. Het huidige Lazio is zeer constant, zeer goed team zo.quote:Op zondag 1 april 2007 21:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ging de 1e seizoenshelft al goed maar sinds de winterstop gaat Lazio zo goed als gelijk op met Inter mbt het binnenharken van de punten. Respect, ook al mag ik de club niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |