Zelfs zoenen verbrandt al flinkquote:
je doet je naam wel eer aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:09 schreef Jojogirl het volgende:
Fok! Dieetclub is van 23 september 2002, nog een half jaartje dus
En OMG toen was ik er dus ook al bij en toen woog ik op een pond na hetzelfde als nu. Lekker opgeschoten dus in vierenhalf jaar
Troost je, ik ben 5 kilo zwaarder dan toen. Och, 1 kg per jaar aankomen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:09 schreef Jojogirl het volgende:
Fok! Dieetclub is van 23 september 2002, nog een half jaartje dus
En OMG toen was ik er dus ook al bij en toen woog ik op een pond na hetzelfde als nu. Lekker opgeschoten dus in vierenhalf jaar
Sjipperdesjipsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:38 schreef freecell het volgende:
Fonteinen kan nietZijn nog niet gerepareerd na de winter enzo.
Nou,, dan doen we het zonder fonteinen![]()
Ja, toen ik anderhalf was zag ik de bui al hangen en noemde ik mezelf al Jojo.quote:
Doe ik toch nog iets doorsnee.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef Jojogirl het volgende:
Isa, dat 1 kilo per jaar doet me dan meteen weer aan het voedingscentrum denken met hun "inspirerende" campagnes.
Zo is het inderdaad mooier:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sjipperdesjips![]()
*Photoshop aanslingert*
De planning is inderdaad dat we bij het Noorderplantsoen foto's makenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:17 schreef Viking84 het volgende:
hey, het noorderplantsoen. Maken jullie daar trouwfoto's? Leuk hoor
. Jullie hadden beter vrijdag kunnen trouwen. Dan is de weersverwachting beter
.
schoonmoeders kookkunst valt wel redelijk mee. schoonpaps heeft hartproblemen in de familie dus boter word zo goed als nooit gebruikt, jus is hier water en zo. maar doordat ze nu zelf ook weer aan het dieeten is geslagen word ze steeds makkelijker met het eten voor ons, dus zij aan de vis, wij aan de frituur (en met vis bedoel ik dan visstoofpotjes en dergelijke, ziet er in ieder geval smerig uit, en ruikt ook niet al te fris, beetje rotte vis lucht)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Sterkte g-b.
Valt je schoonmoeders kookkunst nog een beetje mee of gaat overal een klont boter overheen?
Ik sta in het lijstje!![]()
Nu moet ik natuurlijk wel echt aan het werk.![]()
Lief!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De planning is inderdaad dat we bij het Noorderplantsoen foto's maken
Enneh, morgen is het precies 4 jaar geleden dat we wat kregen en de eerste dag van de lente
Overigens is het ook bij die vijver dat we wat kregen en waar ik Marchien tevens ten huwelijk heb gevraagd
Fijne dag morgen!! Geniet er maar van!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef freecell het volgende:
Zo, ik ga naar mijn ouders
Daar lekker in bad zitten ed en daar vannacht slapen
En dan morgen om 6 uur!!!!! op.
Zie sommigen van jullie morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |