quote:
Is de potmeter er uit of alleen het knopje? Want als alleen het knopje er af moet je niet janken maar het knopje er op nieuw opzetten. Als ie geschroeft is ff het schroefje aandraaien en anders een druppeltje contact of componenten lijm er in (niet te veel dan kan ie niet meer los!).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:22 schreef imported_sphinx het volgende:
GOFFERDOMME!
het volumeknopje van mn Explorert zit ineens los, dat ie speling heeft weet je wel.
en ik weet niet waarom, net deed ie et nog gewoon goed.
Edit: Ok, sterker nog.. het knopje is er nu gewoon af.
* imported_sphinx wanhopig probeert te fixen
Ik heb dus gewoon een semi acoustische LAG gekregen twv 375quote:Op zondag 18 maart 2007 11:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Gisteren een superfeest gehad
Op 2 na waren al m'n vrienden er, die spelen bijna allemaal in bandjes en gewoon tot kwart over 1 muziek zitten maken met z'n allen, tot dat de politie kwam.
En van 12 vrienden, waarvan 1 de eigenaar van de gitaarwinkel hier, waar ik af en toe werk, een semi acoustische gitaar gekregen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Maar nu de ongelooflijke terugzooi opruimen.
![]()
Dat vind jij...quote:Op zondag 18 maart 2007 11:58 schreef Jorikjet het volgende:
ik ben geen girly
Pics!!!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Even een quote uit mijn verjaardagstopic:
[..]
Ik heb dus gewoon een semi acoustische LAG gekregen twv 375![]()
![]()
![]()
.
alleen het knopje, maar er valt niks aan te schroeven.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Is de potmeter er uit of alleen het knopje? Want als alleen het knopje er af moet je niet janken maar het knopje er op nieuw opzetten. Als ie geschroeft is ff het schroefje aandraaien en anders een druppeltje contact of componenten lijm er in (niet te veel dan kan ie niet meer los!).
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Dankje, en idd een cool cadeau.![]()
Nu heersch ik meer dan jullie
We hebben wel nummers waar we over heen jammenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:36 schreef Dribbel_ het volgende:
goed bezig![]()
![]()
eerste resultaten van de bandfotoshootding binnen
[afbeelding]
pdehoog
Vet gitaar heeft die gozer! Die witte LP!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:36 schreef Dribbel_ het volgende:
goed bezig![]()
![]()
eerste resultaten van de bandfotoshootding binnen
[afbeelding]
pdehoog
Wat een kut buren, die van mij kan tot 1,5quote:Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Vet gitaar heeft die gozer! Die witte LP!![]()
Vandaag bij me lieve nichtje over een Fender Deluxe gespeelt. Wel lekker versterkertje, alleen zonde dat je tot volume 1 kan en daarna wordne de buren boos![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |