kort haar heeft voordelen:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:57 schreef LennartCM het volgende:
lang haar ruleert
Tocu is lang haar hebben wel metal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:13 schreef Jorikjet het volgende:
+ je lijkt alsof je je zelf verzorgt
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef Falcon4ever het volgende:
teringherrie versterker pedaaltje
[afbeelding]
idd! doet het ook goed bij de vrouwtjes!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:13 schreef Jorikjet het volgende:
+ je lijkt alsof je je zelf verzorgt
richwood is toch een midde klasse budget merk? Volgens mij is het wel ok voor watj e betaald iig!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
ik ben van 10 cm naar 1 mm gegaan
Zit er aan te denken om een Les Paul te kopen![]()
Zag laatst een Richwood Les Paul 300 euro.. Is Richwood goed qua electrische zooi ?!
das wel erg duur voor een richwood. Voor 300 euro heb je een tweedehands epiphone les paul, die 4* beter is dan die richwoodquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
Zag laatst een Richwood Les Paul 300 euro.. Is Richwood goed qua electrische zooi ?!
Mja een goede richwood staat ongeveer gelijk aan een epi.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
Toch zou ik ook voor de Epi gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Mja een goede richwood staat ongeveer gelijk aan een epi.
Ja dat was een bepaald exemplaar les paul (mijn leraar had er 6) en die waren qua gewicht hout en nog wat factoren bijna een kopie van de gepatenteerde lp van gibson. Dus dat goede model mogen ze niet meer maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:02 schreef NASDAQbastardo het volgende:
"De meeste mensen"... stelletje conformisten hier, en dat noemt zich dan gitarist?
TVP.
En volgens mij heeft Richwood een Gibson-lawsuit verloren, dus die RW LP's (er zitten degelijke exemplaren tussen) zullen nog wel een leuke prijsstijging meemaken. ¤300 vind ik al duur voor een Rijkwoud, maar dat kan aan mij liggen.
hehe sorry maar no fuckin way, afwerking, constructie, kwaliteit van de componenten van een richwood doet dik onder voor een epi standardquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Mja een goede richwood staat ongeveer gelijk aan een epi.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:40 schreef Svyatagor het volgende:
pats
quote:
Is de potmeter er uit of alleen het knopje? Want als alleen het knopje er af moet je niet janken maar het knopje er op nieuw opzetten. Als ie geschroeft is ff het schroefje aandraaien en anders een druppeltje contact of componenten lijm er in (niet te veel dan kan ie niet meer los!).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:22 schreef imported_sphinx het volgende:
GOFFERDOMME!
het volumeknopje van mn Explorert zit ineens los, dat ie speling heeft weet je wel.
en ik weet niet waarom, net deed ie et nog gewoon goed.
Edit: Ok, sterker nog.. het knopje is er nu gewoon af.
* imported_sphinx wanhopig probeert te fixen
Ik heb dus gewoon een semi acoustische LAG gekregen twv 375quote:Op zondag 18 maart 2007 11:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Gisteren een superfeest gehad
Op 2 na waren al m'n vrienden er, die spelen bijna allemaal in bandjes en gewoon tot kwart over 1 muziek zitten maken met z'n allen, tot dat de politie kwam.
En van 12 vrienden, waarvan 1 de eigenaar van de gitaarwinkel hier, waar ik af en toe werk, een semi acoustische gitaar gekregen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Maar nu de ongelooflijke terugzooi opruimen.
![]()
Dat vind jij...quote:Op zondag 18 maart 2007 11:58 schreef Jorikjet het volgende:
ik ben geen girly
Pics!!!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Even een quote uit mijn verjaardagstopic:
[..]
Ik heb dus gewoon een semi acoustische LAG gekregen twv 375![]()
![]()
![]()
.
alleen het knopje, maar er valt niks aan te schroeven.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Is de potmeter er uit of alleen het knopje? Want als alleen het knopje er af moet je niet janken maar het knopje er op nieuw opzetten. Als ie geschroeft is ff het schroefje aandraaien en anders een druppeltje contact of componenten lijm er in (niet te veel dan kan ie niet meer los!).
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Dankje, en idd een cool cadeau.![]()
Nu heersch ik meer dan jullie
We hebben wel nummers waar we over heen jammenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:36 schreef Dribbel_ het volgende:
goed bezig![]()
![]()
eerste resultaten van de bandfotoshootding binnen
[afbeelding]
pdehoog
Vet gitaar heeft die gozer! Die witte LP!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:36 schreef Dribbel_ het volgende:
goed bezig![]()
![]()
eerste resultaten van de bandfotoshootding binnen
[afbeelding]
pdehoog
Wat een kut buren, die van mij kan tot 1,5quote:Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Vet gitaar heeft die gozer! Die witte LP!![]()
Vandaag bij me lieve nichtje over een Fender Deluxe gespeelt. Wel lekker versterkertje, alleen zonde dat je tot volume 1 kan en daarna wordne de buren boos![]()
http://www.zoom.co.jp/eng(...)nd/demo_g2series.phpquote:Op zondag 18 maart 2007 18:18 schreef nightfall het volgende:
heeft iemand van jullie toevallig al eens de zoom g2(.1u) geprobeerd?, en wat is je ervaring ermee?,. ik heb recent me'n v-amp2 eruit gegooid omdat ik het helemaal niets vond,. klinkt te "chemisch" en suck-ed je tone helemaal weg,. gebruik het eigenlijk hoofdzakelijk voor opnemen en lees er best goede recenties over, ze zijn ook helemaal niet duur..
[afbeelding]
- 96 khz sampling brengt de authentieke buizen harmonische binnen bereik.
- Een nieuwe generatie DSP chip zorgt met een 32 bit bandbreedte voor een snelle en nauwkeurige bewerking van het geluid.
- 54 kwaliteits effecten staan tot je beschikking.
- De nieuwste modeling technologie ondersteund 16 verschillende "drive sounds".
- Editen met een analoge inslag.
- 40 preset patches.
- Slechts 5ms vertraging tussen patch schakeling.
- Ingebouwde stemmer
- ZNR ruisonderdrukker
- geintegreerde drummachine met een PCM geluidsbron.
- metalen behuizing.
die klinkt ook zo gek nog niet,. maja,. denk dat ik toch maar ff op me'n zaterdag naar feedback/rockpalace moet om een zooitje van dat spul uit te testen,. een fan word ik er nooit van,. misschien kan ik beter een microfoon kopen die ik voor me'n versterker zet,. maargoed,. kijk wel of het in de buurt van acceptabel komt..quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef ibaneX het volgende:
jup die aan die samples te horen klinkt ie bagger.
Hmmm ja ook maar 99eurie bij feedback.
Maybe de korg AX3G of AX5G(hetzelfde als AX3g maar met exspressie pedaal)
T ziet er allemaal heel vet uit maar wat doet het preciesquote:Op zondag 18 maart 2007 19:19 schreef Cynic het volgende:
Even een foto van mijn nieuwe spulletjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Digitech 2112 in een Marshall 9100 dus
dan moet je ook weer een goeie microfoon hebben.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:23 schreef nightfall het volgende:
[..]
die klinkt ook zo gek nog niet,. maja,. denk dat ik toch maar ff op me'n zaterdag naar feedback/rockpalace moet om een zooitje van dat spul uit te testen,. een fan word ik er nooit van,. misschien kan ik beter een microfoon kopen die ik voor me'n versterker zet,. maargoed,. kijk wel of het in de buurt van acceptabel komt..
Is de distortion op een hoger volume ook heel veel beter? Ik vond em namelijk zwaar tege vallen. De clean was wel echt lekker. Me nichtje speelt er altijd met een Gibson Herb op, met 1 humbucker in de neck. Ze heeft ook een Ibanez me een humbuckertje in de brug en daar speelde ik overquote:Op zondag 18 maart 2007 17:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat een kut buren, die van mij kan tot 1,5Behalve 's nachts, dan bellen ze de politie
Dus je kan op volume 1,5 ook een lekkere distortion er uit krijgen? Misshcien lag het ook aan dat ibanesje. De humbucker miste een hele boel hoog midde dus écht scheure deed ie niet iig.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb de drive op 4 a 5, en voor meer drive gebruik ik een TS808
wehehequote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef imported_sphinx het volgende:
Hey Dribbel.. Ik kom er net achter dat de neef van jouw frontman en drummer, bassist is in mijn band.![]()
![]()
toeval is raar.
upload em eens gewoonquote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef imported_sphinx het volgende:
Over mijn band, ons 3e nummer is eindelijk compleet met vocals enzo, en een myspace is in de maak zodat ik jullie onze magistrale en ziel-overheerschende creaties kan laten horen.
ik ookquote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
upload em eens gewoon
ben wel benieuwd
ja, op myspace.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
upload em eens gewoon
ben wel benieuwd
Ik kan em voor je uploadenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
versies die ik heb zijn 320kb/s, en ik heb geen idee waar je van die grote shit kan uploaden
* punkjunk luisterdquote:Op zondag 18 maart 2007 22:19 schreef imported_sphinx het volgende:
Zie http://www.myspace.com/heavendeniesband voor onze geweldige pagina
een paar mp3's zijn nog processing geloof ik.
veel plezier![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:19 schreef imported_sphinx het volgende:
Zie http://www.myspace.com/heavendeniesband voor onze geweldige pagina
een paar mp3's zijn nog processing geloof ik.
veel plezier![]()
Doet me denken aan dat t-shirt van "Tom is my only friend"quote:Heaven Denies has 1 friends.
Ik vind de vocals nog wel meevallen, vergeleken met andere bands die jij niet kent.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
Doet me denken aan dat t-shirt van "Tom is my only friend"
OMG, die stem![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
OMG, die stem
royer 121!!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:23 schreef nightfall het volgende:
[..]
kan ik beter een microfoon kopen die ik voor me'n versterker zet,.
check deze stem andersquote:Op zondag 18 maart 2007 22:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
OMG, die stem![]()
Dat is gewoon ronduit kutquote:Op zondag 18 maart 2007 22:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
check deze stem anders![]()
het is btw nog nederlands ook.
http://myspace.com/myrkvar
oh, wist je het niet? we zijn niet tr00.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:06 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Schiet eens op met die beats!! Kijken hoe tr00 jullie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |