Zag jij het ook? Er gaat lichamelijk iets niet goed met Japio op het moment.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:48 schreef Loserkid het volgende:
Gaat Jaap dood ofzo?
Treinen die het niet meer zien zitten zijn bij J.aap aan het juiste adres.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef the_undertaker het volgende:
Die Jaap. Die staat nog heel wat te wachten als ie straks weer buiten is. Dan is het gewoon wachten op de melding van de NS dat het treinverkeer tussen Rotterdam en Dordrecht is gestremt.
Mooi zo. Sterf maar, kut varken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zag jij het ook? Er gaat lichamelijk iets niet goed met Japio op het moment.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:48 schreef Mika25 het volgende:
Als ik kingjaap.nl lees krijg ik ineens zin om m`n oude hobby weer op te pakken en die site plat te gooien...![]()
Je vergeet even dat hij ook 7 ton weegt. Hij past niet eens in een normale stoel, laat staan in een kuipstoeltje van een sportautoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:48 schreef jacqjacq het volgende:
overigens, met een lengte van 1,97 pas je wel in een sportauto. toegegeven, prettig zitten is anders, maar het kan. Het bewijs heb ik thuis in de vorm van een vriend met een lengte van meer dan 2,00 meter, dus japio lult uit zijn dikke nekje
Ach, niet zo ergquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef the_undertaker het volgende:
Die Jaap. Die staat nog heel wat te wachten als ie straks weer buiten is. Dan is het gewoon wachten op de melding van de NS dat het treinverkeer tussen Rotterdam en Dordrecht is gestremt.
Net zoals vele users moe van jou worden? Je herhaald dezelfde anti-Sylvia posts keer op keer...quote:
Snap ook niet dat Sylvia dit niet ziet als verspilde energie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Syl, ga nou alsjeblieft NIET met dat kind praten. Doe ons allemaal een plezier.
Jaap ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:55 schreef cindy10 het volgende:
jaap moet zich overeind houden aan het aanrecht...(die stort nog eens in elkaar)
Trek gewoon even dat aanrecht onder hem vandaan en laat 'm in vrede sterven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:55 schreef cindy10 het volgende:
jaap moet zich overeind houden aan het aanrecht...(die stort nog eens in elkaar)
Heb je al gelezen dat ik je eeuwig dankbaar benquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:56 schreef ach het volgende:
Jaap heeft kankerpijn in zijn rug van Brian![]()
Nee hoor ze zijn iedere keer anders.....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Net zoals vele users moe van jou worden? Je herhaald dezelfde anti-Sylvia posts keer op keer...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:48 schreef Mika25 het volgende:
Als ik kingjaap.nl lees krijg ik ineens zin om m`n oude hobby weer op te pakken en die site plat te gooien...![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:56 schreef ach het volgende:
De bewoners moeten wel, elkaar negeren mag niet want dat leverd geen TV beelden op. Huub heeft zelf al een heel verhaal gegeven dat het tactisch het beste is om iemand volledig te negeren, maar dat mag hij niet... Net zoals Jaap niet zomaar uit een discussie mag lopen van de redaktie. En Sylvia heeft ook al vele waarschuwingen ivm vluchtgedrag...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:55 schreef Clank het volgende:
Snap ook niet dat Sylvia dit niet ziet als verspilde energie.
Ja maar dan mag het....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:53 schreef ach het volgende:
Eric zei toen Brian en Jaap aan het 'racen' waren: gelukkig heb ik wel stijl (oid) en nu doet hij het zelf ook
LOL...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:56 schreef ach het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |