tijdje verder en de afgelopen 2 weken ben ik hard vooruit gegaan.
Ik zit niet meer aan draadjes vast.en mijn sonde is er sinds woensdag uit en ik eet weer. De eerste dagen ging dat mondjesmaat want kleine maag en snel vol maar sinds gisteren gaat het wat beter. Eet nog steeds niet veel want nog steeds snel vol (val nog wat af) maar het gaat een stuk beter al. Eetlust groeit ook.
(mijn darmen waren helemaal in shock dat er na 7 weken weer eten in kwam trouwens
)de ontsteking is mooi weg aan het trekken zagen ze op de scan, de aneurisma' s zijn goed gerepareerd en mijn bloed is stabiel gebleven ondanks het eten (als je weer gaat eten gaat je pancreas werken en vaak gaan de waardes dan weer omhoog en das niet ok).
Zaterdag ben ik zelfs een paar uurtjes op proefverlof geweest

Was hartstikke spannend en doodvermoeiend maar erg fijn. Ben niet naar huis geweest want het leek mij veel te moeilijk om dan weer weg te gaan...
Merk nu wel, nu ik mij beter voel, dat ik veel beperkingen heb door de operatie en het litteken. Mijn energielevel is heeeeel laag en mijn lichaam is erg verzwakt. Het zal best een tijd duren zeggen de dr's voor ik weer op een acceptabele conditie zit. Maar goed, alles op zijn tijd. Ik ben al verschrikkelijk blij dat alle sonde' s en infusen etc weg zijn.
Er wordt zelfs al voorzichtig gesproken over einde deze week naar huis

maar das nog allemaal misschien en eventueel enzo. Maar iig gaat het dus steeds beter.