Zou jij het doen? Weer thuis gaan wonen? Nu zijn de omstandigheden wel anders, maar ik zou het toch niet doen. Lastig om dan na een paar weken (als je alles weer op de rails hebt, kan ook langer duren) weer weg te gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:10 schreef Sjeen het volgende:
Zeg ik iets heel geks als ik het een optie vind om naar je moeder te gaan. Dan heb jij een plek en de vriend van je moeder misschien iets meer rust...
Als ik tijdelijk echt geen andere mogelijkheid heb? Ik denk het wel...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:14 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zou jij het doen? Weer thuis gaan wonen? Nu zijn de omstandigheden wel anders, maar ik zou het toch niet doen. Lastig om dan na een paar weken (als je alles weer op de rails hebt, kan ook langer duren) weer weg te gaan.
Dit heeft mijn moeder me ook aangeboden, schat die ze is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:10 schreef Sjeen het volgende:
Heel vervelend voor je, maar helaas dagelijkse realiteit...
Zeg ik iets heel geks als ik het een optie vind om naar je moeder te gaan. Dan heb jij een plek en de vriend van je moeder misschien iets meer rust...
Wel heel netjes en ookal is het tijdelijk, het geeft jer wel de mogelijkheid om verder te zoeken..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:28 schreef Alonely het volgende:
[..]
Dit heeft mijn moeder me ook aangeboden, schat die ze is.
Maar het is een beetje een raar idee om weer bij je moeder te gaan wonen op je 34ste.
Daarbij woont mijn moeder in het zuiden van het land en de meeste bedrijven waar ik terecht zou kunnen zitten toch in de randstad.
Er is wel een mogelijkheid dat ik een tijdje in een appartementje ga wonen wat van de familie van mijn vriendin is, maar dat is natuurlijk ook maar een heel tijdelijke oplossing.
Dat is logisch gezien de situatie en ook tijdelijk... Geloof me, het gaat overquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Alonely het volgende:
Ik zie er alleen zo ontzettend tegenop om daar in mijn eentje te gaan zitten.
Juist nu wil ik liever niet op mezelf aangewezen zijn. Ik ben alle perspectief kwijt, weet absoluut niet wat ik met mezelf aan moet en ik loop hier continu rond door het huis terwijl ik alleen maar kan janken.
Godverdomme, wat een miserabele kutsituatie. Ik wil dit niet meer. Echt niet.
Het enigste wat ik kan zeggen en waar je mss wat troost uit kan halen is dat dat verdriet toch echt minder gaat worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Alonely het volgende:
Juist nu wil ik liever niet op mezelf aangewezen zijn. Ik ben alle perspectief kwijt, weet absoluut niet wat ik met mezelf aan moet en ik loop hier continu rond door het huis terwijl ik alleen maar kan janken.
Maar ik zou het wel doen. Jullie wegen scheiden zich nu eenmaal, ik zou zo snel mogelijk proberen weg te zijn uit haar huis. En op jezelf is dan een beter idee dan bij je ouder(s).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Alonely het volgende:
Puik plan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef Alonely het volgende:
Ik ga op bed liggen
Je kunt haar duidelijk zeggen wat je er van denkt, dus iets als 'Ik zou liever proberen er samen toch wat van te maken, maar als jij dat niet wilt dan is het inderdaad beter dat ik vertrek.' Oftewel: zeg wat je er zelf over voelt, maar geef ook aan dat je inderdaad een onafhankelijk leven kunt leiden en niet uit alle macht gaat proberen haar terug te krijgen, want daar wordt ze toch niet blij van.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef Alonely het volgende:
En tja, over mijn vriendin, ik weet het niet. Je hebt waarschijnlijk gelijk Netram, maar ik ben op dit moment zo ontzettend in de war van de ellende dat ik echt niet meer weet wat ik moet.
Aan de ene kant wil ik niets liever dan haar terug en aan de andere kant wil ik haar ook laten zien dat ik wel op mijn eigen benen kan staan. Met welk doel? Tja.... misschien wil ik haar op die manier laten zien dat ik wel een onafhankelijk leven kan leiden zonder haar het gevoel te geven dat ik teveel aan haar hang.
Goed plan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef Alonely het volgende:
Het is denk ik ook wel een goed idee dat ik toch contact opneem met wat mensen bij wie ik eventueel mijn verhaal kwijt kan en bij wie ik gewoon kan uithuilen.
Zij probeert het ook te bewijzen, dus het minste wat je kunt doen is alles inderdaad oppikken, jezelf afstoffen, en doorgaan. Anders eindig je daarna in een zwart gat, zonder duidelijke motivatie om wel iets ervan te maken. Ex hangt liever de workaholic uit, slechte geschiedenis op werkgebied, en persoonlijk vlot het allemaal ook niet, dus dan is het verleidelijk om nergens meer aan te beginnen.quote:En tja, over mijn vriendin, ik weet het niet. Je hebt waarschijnlijk gelijk Netram, maar ik ben op dit moment zo ontzettend in de war van de ellende dat ik echt niet meer weet wat ik moet.
Aan de ene kant wil ik niets liever dan haar terug en aan de andere kant wil ik haar ook laten zien dat ik wel op mijn eigen benen kan staan. Met welk doel? Tja.... misschien wil ik haar op die manier laten zien dat ik wel een onafhankelijk leven kan leiden zonder haar het gevoel te geven dat ik teveel aan haar hang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |