Zou jij het doen? Weer thuis gaan wonen? Nu zijn de omstandigheden wel anders, maar ik zou het toch niet doen. Lastig om dan na een paar weken (als je alles weer op de rails hebt, kan ook langer duren) weer weg te gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:10 schreef Sjeen het volgende:
Zeg ik iets heel geks als ik het een optie vind om naar je moeder te gaan. Dan heb jij een plek en de vriend van je moeder misschien iets meer rust...
Als ik tijdelijk echt geen andere mogelijkheid heb? Ik denk het wel...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:14 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zou jij het doen? Weer thuis gaan wonen? Nu zijn de omstandigheden wel anders, maar ik zou het toch niet doen. Lastig om dan na een paar weken (als je alles weer op de rails hebt, kan ook langer duren) weer weg te gaan.
Dit heeft mijn moeder me ook aangeboden, schat die ze is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:10 schreef Sjeen het volgende:
Heel vervelend voor je, maar helaas dagelijkse realiteit...
Zeg ik iets heel geks als ik het een optie vind om naar je moeder te gaan. Dan heb jij een plek en de vriend van je moeder misschien iets meer rust...
Wel heel netjes en ookal is het tijdelijk, het geeft jer wel de mogelijkheid om verder te zoeken..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:28 schreef Alonely het volgende:
[..]
Dit heeft mijn moeder me ook aangeboden, schat die ze is.
Maar het is een beetje een raar idee om weer bij je moeder te gaan wonen op je 34ste.
Daarbij woont mijn moeder in het zuiden van het land en de meeste bedrijven waar ik terecht zou kunnen zitten toch in de randstad.
Er is wel een mogelijkheid dat ik een tijdje in een appartementje ga wonen wat van de familie van mijn vriendin is, maar dat is natuurlijk ook maar een heel tijdelijke oplossing.
Dat is logisch gezien de situatie en ook tijdelijk... Geloof me, het gaat overquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Alonely het volgende:
Ik zie er alleen zo ontzettend tegenop om daar in mijn eentje te gaan zitten.
Juist nu wil ik liever niet op mezelf aangewezen zijn. Ik ben alle perspectief kwijt, weet absoluut niet wat ik met mezelf aan moet en ik loop hier continu rond door het huis terwijl ik alleen maar kan janken.
Godverdomme, wat een miserabele kutsituatie. Ik wil dit niet meer. Echt niet.
Het enigste wat ik kan zeggen en waar je mss wat troost uit kan halen is dat dat verdriet toch echt minder gaat worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Alonely het volgende:
Juist nu wil ik liever niet op mezelf aangewezen zijn. Ik ben alle perspectief kwijt, weet absoluut niet wat ik met mezelf aan moet en ik loop hier continu rond door het huis terwijl ik alleen maar kan janken.
Maar ik zou het wel doen. Jullie wegen scheiden zich nu eenmaal, ik zou zo snel mogelijk proberen weg te zijn uit haar huis. En op jezelf is dan een beter idee dan bij je ouder(s).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:36 schreef Alonely het volgende:
Puik plan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef Alonely het volgende:
Ik ga op bed liggen
Je kunt haar duidelijk zeggen wat je er van denkt, dus iets als 'Ik zou liever proberen er samen toch wat van te maken, maar als jij dat niet wilt dan is het inderdaad beter dat ik vertrek.' Oftewel: zeg wat je er zelf over voelt, maar geef ook aan dat je inderdaad een onafhankelijk leven kunt leiden en niet uit alle macht gaat proberen haar terug te krijgen, want daar wordt ze toch niet blij van.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef Alonely het volgende:
En tja, over mijn vriendin, ik weet het niet. Je hebt waarschijnlijk gelijk Netram, maar ik ben op dit moment zo ontzettend in de war van de ellende dat ik echt niet meer weet wat ik moet.
Aan de ene kant wil ik niets liever dan haar terug en aan de andere kant wil ik haar ook laten zien dat ik wel op mijn eigen benen kan staan. Met welk doel? Tja.... misschien wil ik haar op die manier laten zien dat ik wel een onafhankelijk leven kan leiden zonder haar het gevoel te geven dat ik teveel aan haar hang.
Goed plan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef Alonely het volgende:
Het is denk ik ook wel een goed idee dat ik toch contact opneem met wat mensen bij wie ik eventueel mijn verhaal kwijt kan en bij wie ik gewoon kan uithuilen.
Zij probeert het ook te bewijzen, dus het minste wat je kunt doen is alles inderdaad oppikken, jezelf afstoffen, en doorgaan. Anders eindig je daarna in een zwart gat, zonder duidelijke motivatie om wel iets ervan te maken. Ex hangt liever de workaholic uit, slechte geschiedenis op werkgebied, en persoonlijk vlot het allemaal ook niet, dus dan is het verleidelijk om nergens meer aan te beginnen.quote:En tja, over mijn vriendin, ik weet het niet. Je hebt waarschijnlijk gelijk Netram, maar ik ben op dit moment zo ontzettend in de war van de ellende dat ik echt niet meer weet wat ik moet.
Aan de ene kant wil ik niets liever dan haar terug en aan de andere kant wil ik haar ook laten zien dat ik wel op mijn eigen benen kan staan. Met welk doel? Tja.... misschien wil ik haar op die manier laten zien dat ik wel een onafhankelijk leven kan leiden zonder haar het gevoel te geven dat ik teveel aan haar hang.
Dat is inderdaad niet vreemd, geeft ook niks.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef Alonely het volgende:
Update: voel me nog steeds leeg, verdrietig en eenzaam. Geen schokkend nieuws op dat gebied dus.
Goede actiequote:Eergisteren ben ik bij een goede vriendin van me langsgegaan en het deed me ontzettend goed om gewoon even bij haar te hangen en met haar over de hele bak ellende te praten.
Ik ben wat inzichten rijker geworden, niet alleen over het voormalige 'ons', maar ook over mezelf en de reden dat ik soms bepaalde dingen wel of niet heb gezegd of gedaan.
Ik ben bij haar blijven slapen en het was de eerste nacht sinds de uitbraak van alle ellende dat ik een nacht meer dan twee uur heb kunnen slapen. Dat had natuurlijk ook te maken met de hoeveelheid wijn die we naar binnen hebben gegoten.
Met mijn moeder gaat het naar omstandigheden redelijk. Ik ga d'r nu even bellen, vindt ze vast fijn. (en ikzelf ook)
Saw that one comming.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:52 schreef Alonely het volgende:
Ik kan hier nu een heel verhaal neer gaan zetten, maar ik zie het nut er niet van in. Nu niet in ieder geval.
Mijn verdriet is er nog steeds, en ook niet minder hevig.
Maar die pijn wordt bijna overschaduwd door een intens gevoel van woede en het besef dat ik ontzettend besodemieterd en voorgelogen ben. Je raadt het al: dit gaat gewoon om een andere kerel.
Een happy drug als xtc hoef je alleen maar te slikken, veel minder moeite imhoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef Nooruna het volgende:
Hier is maar 1 oplossing: AFLEIDING
En dan bedoel ik niet meteen andere vrouwen, maar ook al klinkt het afgezaagd: ga sporten, ga die hobby doen die je altijd al had willen doen, doe een nieuwe opleiding (kan ook korte cursus zijn bijv.) enz.
Vooral door veel te sporten zul je je beter gaan voelen, omdat dat er voor zorgt dat je humeur beter wordt en je depri-gevoelens (het "ik voel me zo ellendig en het komt noooooit meer goed etc, etc-gevoel" )er stukken minder van worden, het is net een happy-drug.
ach jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Een happy drug als xtc hoef je alleen maar te slikken, veel minder moeite imho![]()
Tja, het is kut voor je, maar dat viel te verwachten. Opnieuw verliefd worden is vaak net die druppel die iemand nodig heeft om een relatie af te kappen. Neemt niet weg dat ze overduidelijk niet lekker in d'r vel zat in die relatie, en dat kun je d'r niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:52 schreef Alonely het volgende:
Ik kan hier nu een heel verhaal neer gaan zetten, maar ik zie het nut er niet van in. Nu niet in ieder geval.
Mijn verdriet is er nog steeds, en ook niet minder hevig.
Maar die pijn wordt bijna overschaduwd door een intens gevoel van woede en het besef dat ik ontzettend besodemieterd en voorgelogen ben. Je raadt het al: dit gaat gewoon om een andere kerel.
Nee, dat is ook niet wat ik haar kwaliijk neem.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, het is kut voor je, maar dat viel te verwachten. Opnieuw verliefd worden is vaak net die druppel die iemand nodig heeft om een relatie af te kappen. Neemt niet weg dat ze overduidelijk niet lekker in d'r vel zat in die relatie, en dat kun je d'r niet kwalijk nemen.
Enige wat rest is leren van je fouten en je komt vast nog wel een ander leuk meisje tegen. En dan je best doen om niet in dezelfde valkuil te belanden!quote:Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef Alonely het volgende:
Update.
Het besef dat het definitief over is begint nu pas echt goed tot me door te dringen.
De dagen nadat ze het me had verteld koesterde ik nog de hoop dat er misschien een heel klein kansje was dat we er nog samen uit konden komen, maar ik weet nu zeker dat dat echt niet meer gaat gebeuren. Zij gaat door met haar leven en daar hoort een 'ons' of een 'wij' gewoon niet meer bij. Ze is zoveel mogelijk weg van huis omdat het voor haar erg moeilijk is om mij alleen maar huilend thuis te zien zitten. Ik kan het gewoon niet tegenhouden. Toen ik vandaag naar buiten was gegaan (want het was toch mooi weer) liep ik gewoon over straat met de tranen die over mijn wangen stroomden. Het houdt niet op, het lijkt alsof de pijn en het verdriet blijven alleen maar groter worden.
Ik heb nooit geweten dat een mens zoveel emotionele pijn kon voelen. Het is niet eens te omschrijven, ik kan alleen maar janken en ik wil zo ontzettend graag dat dit afschuwelijke gevoel stopt.
Ik voel me zo ontzettend stom, ik heb de afgelopen jaren zo hard geprobeerd om mezelf en andere mensen voor de gek te houden. Hoe kun je jezelf zo ontzettend lang voorhouden dat alles goed gaat? Dat alles wel in orde komt, als je maar lang genoeg doet alsof er niets aan de hand is en dat je controle hebt over je emoties en de manier waarop je ze uit.
Het is zo pijnlijk om te realiseren dat ik al die jaren nooit mijn ware gevoelens heb durven tonen, juist omdat ik als de dood was dat ik om die reden zou worden afgewezen.
Afwijzing door iemand die dichtbij me staat is zo'n beetje mijn grootste angst geweest en juist door me zo moeilijk bloot te geven heb ik er grotendeels zelf voor gezorgd dat het wel is gebeurd.
Ik heb het wel zo ontzettend verkloot...
Ik ken je niet, maar denk je werkelijk dat het jouw schuld is dat ze op iemand anders verliefd is geworden? Volgens mij niet namelijk, en als je dat jezelf blijft wijsmaken zit je straks met een last op je schouders die helemaal niet nodig is.quote:Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef Alonely het volgende:
Afwijzing door iemand die dichtbij me staat is zo'n beetje mijn grootste angst geweest en juist door me zo moeilijk bloot te geven heb ik er grotendeels zelf voor gezorgd dat het wel is gebeurd.
Een relatie is altijd 'wij', en dit soort dingen gebeurt ook wanneer je 'alles goed doet'. Er zijn nu eenmaal dingen waar je niks aan kunt doen. Dat zij op een ander verliefd is geworden is jou totaal niet aan te rekenen. Als er hier iemand verkeerd bezig is geweest, dan is zij het, door het jou niet eerder te zeggen.quote:Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef Alonely het volgende:
Ik geef mezelf er niet de schuld van dat ze verliefd is geworden op iemand anders. Los daarvan kan ik alleen maar gissen naar wat voor contact ze met die andere man heeft. En natuurlijk weet ik dat het ook wel erg naïef is om te denken dat ze gewoon alleen maar 'gezellig' met 'm kan kletsen.quote:Op zondag 1 april 2007 20:54 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar denk je werkelijk dat het jouw schuld is dat ze op iemand anders verliefd is geworden? Volgens mij niet namelijk, en als je dat jezelf blijft wijsmaken zit je straks met een last op je schouders die helemaal niet nodig is.
Ik verhuis over iets minder dan twee weekjes. Dan heb ik tijdelijk een plek voor mezelf alleen. Nu zie ik er enorm tegenop om daar alleen te zitten, maar ik zie wel wat ervan terecht komt.quote:Verdersterkte ermee, want kut is het wel. Ik zou zo snel mogelijk wegwezen daar, desnoods naar je moeder.
Dat is het 'm nou juist. Ik ben ervan overtuigd dat het een heel stuk beter tussen ons was uitgepakt als ik deze pijnlijke realisatie een hele tijd eerder had gehad. Voor mij voelt het gewoon alsof ik de relatie tussen haar en mijzelf nooit echt helemaal de kans heb gegeven.quote:Op zondag 1 april 2007 22:33 schreef Netram het volgende:
[..]
Een relatie is altijd 'wij', en dit soort dingen gebeurt ook wanneer je 'alles goed doet'. Er zijn nu eenmaal dingen waar je niks aan kunt doen.
Ja, daar heb ik ook aan gedacht. Ik vind het ook moeilijk om te merken dat zij de afgelopen periode heeft gebruikt om het hoofdstuk 'wij samen' voor zichzelf af te sluiten. Het kwetst me om te zien dat zij er eigenlijk al helemaal klaar mee is terwijl deze situatie mij op dit moment gewoon teveel is.quote:Dat zij op een ander verliefd is geworden is jou totaal niet aan te rekenen. Als er hier iemand verkeerd bezig is geweest, dan is zij het, door het jou niet eerder te zeggen.
Ik hoop het maar. Op dit doet het me meer pijn dan ik aankan.quote:Je verdriet en pijn zullen misschien nog wel een tijdje blijven of zelfs nog groter worden, maar je komt er echt weer overheen. Deze dingen hebben nu eenmaal tijd nodig om te verwerken. Je komt er heus weer bovenop![]()
Dat is achteraf gepraat, dan kun je altijd wel zeggen dat je nog meer had kunnen doen, maar daar heeft niemand wat aan.quote:Op zondag 1 april 2007 23:40 schreef Alonely het volgende:
Dat is het 'm nou juist. Ik ben ervan overtuigd dat het een heel stuk beter tussen ons was uitgepakt als ik deze pijnlijke realisatie een hele tijd eerder had gehad. Voor mij voelt het gewoon alsof ik de relatie tussen haar en mijzelf nooit echt helemaal de kans heb gegeven.
Begrijpelijk, en gemeen van haar, maar ook daar is niks meer aan te doen.quote:Ja, daar heb ik ook aan gedacht. Ik vind het ook moeilijk om te merken dat zij de afgelopen periode heeft gebruikt om het hoofdstuk 'wij samen' voor zichzelf af te sluiten. Het kwetst me om te zien dat zij er eigenlijk al helemaal klaar mee is terwijl deze situatie mij op dit moment gewoon teveel is.
Praat eerst eens met een paar vrienden en zie het nog een weekje aan. Dit zal je echt nog wel langer dwars zitten dan een week, maar over het algemeen lijkt mij 'gedumpt worden' niet direct een reden om een pycholoog op te zoeken, zonder dat ik nu jouw gevoelens wil kleineren of zo.quote:Ik hoop het maar. Op dit doet het me meer pijn dan ik aankan.
Het is volgens mij geen slecht idee om morgen mijn huisarts te bellen om een afspraak te maken met een psycholoog.
Ik denk niet dat ik deze enorme hoeveelheid misère in mijn eentje kan en wil verwerken. En ik besef ook dat als ik hiermee blijf aankloten dat ik er vroeg of laat weer tegenaan loop.
En dit gevoel wil ik nooit, maar dan ook echt nooit meer meemaken.
Ik doe dit niet alleen omdat ik gedumpt ben, maar ook omdat ik eigenlijk donders goed weet dat er heel wat meer mis is dan alleen een relatie die naar de kloten is.quote:Op maandag 2 april 2007 11:01 schreef Netram het volgende:
Praat eerst eens met een paar vrienden en zie het nog een weekje aan. Dit zal je echt nog wel langer dwars zitten dan een week, maar over het algemeen lijkt mij 'gedumpt worden' niet direct een reden om een pycholoog op te zoeken, zonder dat ik nu jouw gevoelens wil kleineren of zo.
I know it isnt truequote:
Da's een redelijk goede omschrijving, ja. Maar 'intens kut' mag ook.quote:Op maandag 2 april 2007 19:26 schreef Bladergroen het volgende:
Zo te lezen voel je je diep rampzalig.
Misschien wel, maar het afgrijselijke gevoel wordt maar niet minder. Ik heb nooit geweten dat ik uberhaupt in staat was om weken achter elkaar het grootste gedeelte van de dag te zitten janken. Zelfs toen ik vandaag naar de kapper ging heb ik het grootste gedeelte van de tijd moeten vechten tegen mijn tranen. Ik had geen zin om daar in de kapperszaak in tranen uit te barsten. Dat lukte me gelukkig tot ik weer naar huis fietste. Best gevaarlijk om door het verkeer te fietsen terwijl je bijna niets ziet door de tranen.quote:Ik ben geen helderziende en ook geen psycholoog, maar volgens mij doe je het beste wat een mens in dit soort situaties kan doen: je jankt je de ogen uit de kop, je rouwt je gek, maarondertussen hou je je hersens bij elkaar.
Sterker nog; bij het verwerken van deze puinbak MOET ik wel hulp inschakelen. Alleen gaat dit me nooit lukken.quote:Je weet precies wat er mis is gegaan en je bent niet van plan dit nog een keer te laten gebeuren. En daar wil je zelfs hulp bij.
Tja, wat ik op de bodem van die put doe, daar heb ik de afgelopen weken heel goed in kunnen oefenen.quote:Je zit dan wel op de bodem van de put, maar wat je daar doet, doe je goed.
Dank je, voor ik 'm kan onderschatten zal ik er eerst heel hard naar op zoek moeten gaan.quote:Sterkte. En onderschat je eigen kracht niet.
Dit gaat om meer dan het feit dat 'love hurts'.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:26 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
I know it isnt true
Love is just a lie,
Made to make you blue
Love hurts, ooh,ooh love hurts
Ooh,ooh love hurts
![]()
heb het verhaal niet gelezen
Tja, of eigenlijk heel simpel, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:22 schreef Alonely het volgende:
Eigenlijk hè, eigenlijk is het leven best moeilijk.
Mijn werk loopt definitief af halverwege april. Over iets meer dan een week dus. Ik ben me ondertussen een slag in de rondte aan het solliciteren, maar er is nog niets concreets uit gekomen. Vandaar dat ik me ook heb ingeschreven bij het CWI en UWV. Ik zie er helemaal niet naar uit om straks een tijd werkloos thuis te zitten, dus vandaar dat ik op zoveel vacatures reageer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:04 schreef InProduction het volgende:
Het leven is best complex en moeilijk, maar je komt er wel uit. Hoe zit het met je werk? Dat wist je toch rond deze dagen?
Ik zou niets liever willen, maar het lukt me gewoon niet om te ontsnappen aan de pijn en het verdriet. Het enige wat ik kan doen om mezelf niet continu waardeloos te voelen is mezelf gewoon bezig houden.quote:Wat is er nu eigenlijk aan de hand? Je bent je baan en je relatie kwijt? Klinkt simpel, is het niet. Maar kan je jezelf er niet even grotendeels overheen zetten?
Nee, maar het zorgt wel dat ik e.e.a. wil proberen te relativeren. Ook al is het gevoel wat ik nu heb het aller-allerslechtste gevoel wat ik in mijn leven heb ervaren, toch besef ik dat het eigenlijk allemaal relatief is. Ik ben iemand kwijtgeraakt die heel dicht bij me stond (misschien zelfs te dicht), maar desondanks is het niet zo dat er iemand is overleden die me dierbaar is.quote:Het is niet jouw schuld. Hou jezelf aan de andere kant niet té veel vast aan het idee 'je vader verliezen is erger', tuurlijk, het is zo MAAR dat is op dit moment niet jouw probleem.
Die relatie, ach... misschien komt dat over een tijdje wel weer. Ik zie wel. Op dit moment heb ik er echt geen behoefte aan. En dat nadenken, daar ben ik wel mee bezig, ja. En dat laat ik op dit moment ook meetellen in mijn zoektocht naar ander werk.quote:Probeer eventueel een nieuwe relatie aan te gaan, ook al ben je 34, er loopt nog zat vrouwvolk rond. Ga eens diep nadenken over wat je nou echt wilt, ooit eens voor jezelf willen beginnen en kriebelt dat nog steeds? Reizen? En ga zo maar door.
ik heb mezelf jarenlang voorgehouden dat het leven zo simpel is als je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef Netram het volgende:
[..]
Tja, of eigenlijk heel simpel, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt.
Herkenbaar. Sinds een week.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef Alonely het volgende:
[..]
Ik zou niets liever willen, maar het lukt me gewoon niet om te ontsnappen aan de pijn en het verdriet. Het enige wat ik kan doen om mezelf niet continu waardeloos te voelen is mezelf gewoon bezig houden.
[..]
Nee, maar het zorgt wel dat ik e.e.a. wil proberen te relativeren. Ook al is het gevoel wat ik nu heb het aller-allerslechtste gevoel wat ik in mijn leven heb ervaren, toch besef ik dat het eigenlijk allemaal relatief is. Ik ben iemand kwijtgeraakt die heel dicht bij me stond (misschien zelfs te dicht), maar desondanks is het niet zo dat er iemand is overleden die me dierbaar is.
[..]
Die relatie, ach... misschien komt dat over een tijdje wel weer. Ik zie wel. Op dit moment heb ik er echt geen behoefte aan. En dat nadenken, daar ben ik wel mee bezig, ja.
Ga ik door met wat ik altijd heb gedaan of sla ik een keer een compleet andere weg in?
Hoeveel moeite het me ook kost, ik weet stiekem wel dat ik deze situatie maar het beste kan zien als een kans om dingen aan te pakken en om een frisse start te maken.
Was geboren worden ook niet een heel pijnlijk proces?
Zoek de songtext eens op van een nummer van Queen. Het staat volgens mij op het album "Miracle". Het heet "Rain Must Fall."quote:Op woensdag 4 april 2007 09:45 schreef Alonely het volgende:
[..]
ik heb mezelf jarenlang voorgehouden dat het leven zo simpel is als je het zelf maakt.
En dat wilde ik ook het liefst: gewoon alles zo simpel en vooral zo makkelijk mogelijk houden.
Als er een weg van de minste weerstand kon worden gekozen, dan koos ik die steevast.
Vooral zo weinig mogelijk moeite doen, want dan hoefde je ook geen spijt te hebben van eventueel verspilde moeite als er iets misging.
Ja, makkelijk is voor mij jarenlang het sleutelwoord geweest. Als de dingen voor mijzelf maar makkelijk kwamen aanwaaien, dan was ik tevreden.
Ik ben echter verdomd weinig opgeschoten met mijn "Easy peasy, lemon squeezy" instelling.
Dat is echt je reinste bullshit. Iemand die zich daardoor beter voelt, heeft echt helemaal niets van het leven begrepen. Als je wraak neemt, dan niet op een buitenstaander die er niets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:32 schreef avotar het volgende:
Zoek desnoods een One Night Stand ergens. Het klinkt hard, maar wat bij mij heel goed geholpen heeft, is even iemand zo hard misbruiken als die hoer van je dat bij jou gedaan heeft.
hoezo.. omdat het niet etisch verantwoord is....?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is echt je reinste bullshit. Iemand die zich daardoor beter voelt, heeft echt helemaal niets van het leven begrepen. Als je wraak neemt, dan niet op een buitenstaander die er niets mee te maken heeft.
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:52 schreef loveli het volgende:
Je bent een flink stuk verder dan de meeste mensen van wie de relatie net is afgelopen. Met huilbuien verwerk je naast je relatiebreuk, ook alle shit die al jaren dwars ligt. Over een jaar zal je hierop terugkijken met heel andere ogen. Je zult je het komende jaar veel meer ontwikkelen dan de afgelopen 10 jaar. Dat kost heel wat pijn en moeite, maar geloof mij, na die tijd ben je een completer mens.
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:06 schreef SHE het volgende:
Het eerste wat ik dacht bij de OP was; andere vent!
Dat was het dus ook..laag dat dat nu pas uitkomt.
Ik weet heeel goed hoe het is om op zo'n klotespoor te zitten. ( werk, liefde..alles naar de klote )
Maar dat is wel een periode geweest, die voor mij heel veel goeds heeft gedaan. Echt.
Ik dacht dat het oneerlijk, verschrikkelijk en vooral oneerlijk was..maar besef nu dat het het beste was wat me kon overkomen.
Dat zal voor jou ook wel opgaan. En verder rest mij slechts een: Good riddance!
Begin lekker met een schone lei; nieuw huis, nieuw werk en een nieuwe liefde.
Je hebt zoveel om naar uit te kijken en het wordt altijd beter!
/meelezen doetquote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef SHE het volgende:
Oh ja, en mijn ervaring is dat wanneer er veel tegelijkertijd crashed in je leven, het een heel groot teken is dat je een andere weg moet inslaan.
Vaak heb je al kleine signalen gehad, maar die niet gezien.
Ik ben er nu van overtuigd dat het het Universum's manier is om je te zeggen dat je aan het klootzakken bent en beter kan dan dat.
Zonder kut, geen super
Zonder pijn, geen vreugde
Ik weet zeker dat ik me daar alleen maar nog vervelender door zou gaan voelen, dus dat lijkt me geen goed idee.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:32 schreef avotar het volgende:
[..]
Zoek desnoods een One Night Stand ergens. Het klinkt hard, maar wat bij mij heel goed geholpen heeft, is even iemand zo hard misbruiken als die hoer van je dat bij jou gedaan heeft.
Waarschijnlijk wel, maar op dit moment is het gewoon zo ontzettend slopend om de hele dag te moeten vechten tegen mijn tranen. Als ik thuis ben of alleen dan hoeft het niet, maar toen ik gisteren in de trein zat vond ik het niet jofel dat het me niet lukte om ze tegen te houden.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:52 schreef loveli het volgende:
Je bent een flink stuk verder dan de meeste mensen van wie de relatie net is afgelopen. Met huilbuien verwerk je naast je relatiebreuk, ook alle shit die al jaren dwars ligt. Over een jaar zal je hierop terugkijken met heel andere ogen.
Nou, die pijn die is er al. Méér dan genoeg.quote:Je zult je het komende jaar veel meer ontwikkelen dan de afgelopen 10 jaar. Dat kost heel wat pijn en moeite, maar geloof mij, na die tijd ben je een completer mens.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:22 schreef Alonely het volgende:
Dat heb ik dit weekend zelf ook ondervonden.
Afgelopen zaterdagavond zat ik thuis, mezelf ontzettend zielig te vinden.
Nu mag je wel weer stoppen met je zelf zielig vinden hoor. Gewoon domme pech dat je relatie er mee ophoudt, maar ik word langzamerhand een beetje misselijk van je negatieve aandacht trekkerij. Je roept alá Geer dat "je er de kracht niet voor hebt", dat je blijft vechten tegen de tranen en hoe zielig je wel niet bent.quote:Eigenlijk hè, eigenlijk is het leven best moeilijk.
Die indruk wordt misschien gewekt doordat ik dit topic inderdaad vooral gebruik om mijn shit kwijt te raken.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
toevoeging: Ik lees net dat je werk ook stopt. Evengoed is dat ranzig kut, je krijgt alles tegelijk op je dak. Erg vervelend, naar, akelig, volkomen kut, etc etc. Maar nog steeds zie ik alleen maar een wat-ben-ik-ontzettend-zielig-posts van je afkomen...
Je gevoel voor humor leeft in elk geval nogquote:Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef Alonely het volgende:
Dus ook al wordt de indruk misschien gewekt dat ik een full-time zwelgbaan heb bij distributiebedrijf Medelijden & Zelfkwelling, ik ben heus wel bezig met wat constructievere dingen.
Je weet waarschijnlijk ook wel waarover je het hebt, maar iedereen gaat anders met zo'n situatie als deze om.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik heb in 2003 in zijn situatie gezeten, ik weet dondersgoed waar ik het over heb. Toen ging mijn relatie over, ik ben verhuisd, mijn baan werd op gezegd en belandde in de WW. Wat mijn indruk van de TS is, is dat hij alleen maar kijkt over hoe kut zijn leven is, niet naar hoe het anders kan en moet. Ik vond de situatie toen ook niet leuk en had ik regelmatig een dip. Maar zo ontzettend mijzelf zielig vinden heb ik niet gedaan.
Gefeliciteerd. Goed van je!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik vond de situatie toen ook niet leuk en had ik regelmatig een dip. Maar zo ontzettend mijzelf zielig vinden heb ik niet gedaan.
Je geeft zelf aan dat het gigantisch veel pijn doet om haar te zien komen en gaan, die pijn is straks weg. Het is over tussen jullie, ze wil jou waarschijnlijk niet meer zien. Ga in dat appartement zitten, richt het in zoals je het ZELF zou willen, niet zoals zij het zou willen. Zoek werk, zoek een leuke hobby en gaan....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Alonely het volgende:
Mocht iemand het desondanks toch willen weten; ik voel me nog steeds intens ellendig. Buiten schijnt de zon, maar in mijn hoofd is alles nog steeds grauw.
Het doet me nog steeds heel veel pijn om mijn ex te zien komen en gaan hier thuis.
Dat is na dit weekend ook afgelopen als ik in het andere appartement zit.
Maar ik weet niet wat erger is: haar alleen zien als ze hier even komt om wat kleren te pakken om meteen weer weg te gaan of haar helemaal niet meer zien als ik straks daar zit. Ik weet niet, ik merk het vanzelf wel.
![]()
ik heb haar vanochtend een sms'je gestuurd:quote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef InProduction het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat het gigantisch veel pijn doet om haar te zien komen en gaan, die pijn is straks weg. Het is over tussen jullie, ze wil jou waarschijnlijk niet meer zien. Ga in dat appartement zitten, richt het in zoals je het ZELF zou willen, niet zoals zij het zou willen. Zoek werk, zoek een leuke hobby en gaan....
Tja, jammer dan. Was ook wel een beetje te verwachten eigenlijk. Ik weet ook niet of dit wel zo erg is, het schept wel enige duidelijkheid en bepaalde verwachtingen die het je later moeilijk zouden kunnen maken hoef je nu in elk geval niet meer te hebben. Het blijft jammer natuurlijk, maar het is niet anders. Succes ermee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:13 schreef Alonely het volgende:
[update vanuit de gratis internet-terminal van de lokale bibiliotheek]
En net wanneer je dacht dat het ècht niet erger kon.....
Afgelopen weekend is het tot een enorme uitbarsting gekomen. Ik ga niet in details treden, daarvoor is het hele verhaal echt veel te lang en veel te pijnlijk.
Hou het er maar op dat de min of meer redelijke verstandhouding die er nog was tussen haar en mij nu echt volledig naar de kloten is.
Ach... ik loop op dit moment vooral rond met mijn ziel onder mijn arm, zoals men dat noemt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef Netram het volgende:
Dat kan ik me voorstellen ja... lijkt er toch op dat je bezig bent er overheen te komen, en dat is mooi
Zoals Netram al zegt, dat stadium hoort er ook bij... bevordert de verwerking. Veel sterkte ermee...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef Alonely het volgende:
[..]
Ach... ik loop op dit moment vooral rond met mijn ziel onder mijn arm, zoals men dat noemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |