Op vol gaan ze geloof ik net zo'n schilderij opsturen naar huub en eric, zodat ze net kunnen gaan vernielen, zonder dat Brian weet dat het niet zijn schilderij is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:54 schreef Charmian het volgende:
oeps het schilderij van Brian komt ter sprake
... ja verdorie .... het echte leven zit af en toe een beetje in de wegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb het net gemist .. moet af en toe toch wat dingen doen![]()
Hij heeft het inderdaad voorzien op dat "ding", maar hij is redelijk terughoudend omdat hij al een waarschuwing heeft en een exit niet wil riskeren voor dat schilderij.
Huub en Eric willen eerst even wachten wat DGKmensen gaan doen met de fotolijstjes, als er geen reactie komt, vinden ze dat het schilderij van Brian eraan mag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb het net gemist .. moet af en toe toch wat dingen doen![]()
Hij heeft het inderdaad voorzien op dat "ding", maar hij is redelijk terughoudend omdat hij al een waarschuwing heeft en een exit niet wil riskeren voor dat schilderij.
Check m'n userid.quote:
en terechtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub en Eric willen eerst even wachten wat DGKmensen gaan doen met de fotolijstjes, als er geen reactie komt, vinden ze dat het schilderij van Brian eraan mag.
Ik denk dat we dan echt een Para Brian krijgen en dan is het hek van de dam en wordt het echt oorlog daar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub en Eric willen eerst even wachten wat DGKmensen gaan doen met de fotolijstjes, als er geen reactie komt, vinden ze dat het schilderij van Brian eraan mag.
Komt voornamelijk door de steeds veranderende regels en het NIET reageren op akties van bewoners.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan echt een Para Brian krijgen en dan is het hek van de dam en wordt het echt oorlog daar.
Dan is het slopen wat je slopen kan en grijpen wat je grijpen kan.
Hoezo is Aids niet besmettelijk?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
mwah .... 't is niet besmettelijk hoor.
nee en daarom kon hij het gisteren ook weer doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:17 schreef Bullebak het volgende:
Heeft die vetklep nou al eens een waarschuwing gehad voor die acties van vorige week?
Brian heeft haar heel goed bewerkstelligdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
De gestoorde Amanda neemt het nog op voor Brian ook
Blijkbaar is dat wat de kijker (en DGK_REDAKTIE) wilt, kijkcijfers he...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef havefun het volgende:
Ik denk dat we dan echt een Para Brian krijgen en dan is het hek van de dam en wordt het echt oorlog daar. Dan is het slopen wat je slopen kan en grijpen wat je grijpen kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |