abonnement Unibet Coolblue
pi_47462968
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:34 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]

IK heb em !
pi_47463048
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:21 schreef vogelkooi het volgende:
[afbeelding]

ff een pic van sm armory. (is ook niet waar je zomaar komt)
ben eerste libary gedaan, ging zo goed ook maar armory gedaan.

Owja heb ook me niewe shoulder, asymetrish maar ja.

eiglijk best ziek zijn ze daar in sm.
Ik ben 11x in die libary geweest, en nooit valt die staff
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:28:16 #153
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_47464165
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik ben 11x in die libary geweest, en nooit valt die staff
Ik ga heel vaak in m'n eentje SM runs doen en hoe vaak die staff is gedropt, ik weet het niet meer. Zo vaak iig.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:32:31 #154
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47464280
Ah dat was leuk gister een goeie ouwe hillbrad gank party ! Wat allies liepen een vriend van me te ganken, dus ben ff langs gegaan om hem te helpen. Dus na het standaard lvl 64 rogue die lvl 38 - 50 allies loopt te killen. (For the reccord: me vriend was lvl 25 dus kon nou niet met dat ik een vuile ganker ben want dat ben ik ook, ze vroegen er zelf om.) Anyway dus op een gegeven moment run ik door southshore kom ik 2 hordies tegen die achter een lvl 68 pala aan zitten. Die een paar keer gekilled met die 2 hordies, even als een lvl 70 shadow priest en nog wat los lopent roods wat dacht het wel te overleven. Al met al een lekker avondje Hillsbrad zoals het er altijd is geweest !
phluphy for president!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:40:22 #155
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_47464511
Vuile ganker
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:48:14 #156
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_47464754
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:51 schreef Oproerkraaier het volgende:
Bovendien lach ik "LF2M Healer/Tank" uit.
Idd, vrij kansloos vaak. Ik heb de mazzel dat ik druid ben (feral atm) en twee goede vrienden holy priest. Dus wij beginnen altijd al met een tank en een healer (van die twee is er altijd wel 1 online), dan is de rest een stuk makkelijker te vinden.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:50:41 #157
21210 Paladin82
In Black and White
pi_47464817
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:51 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb nog nooit een DPS-er gezien die echt geweldig was en van een matige PUG een goede PUG maakte.
Paladins, Druids, Priests en Warriors heb ik wel zo gezien. Als een DPS'er goed is valt het niet op, maar als hij slecht is ook niet zo.
Een healer of tank moet meteen zijn best doen om te zorgen dat je een instance wel cleart. Daar heb ik respect voor.

Bovendien lach ik "LF2M Healer/Tank" uit.
Ik denk idd dat een goeie DPS-er een slechte PUG niet goed zal maken zelfde geld voor een warrior, als de rest slacked is het over. maargoed laten we er even vanuit gaan dat je 1 goeie tank een goeie healer en 1 goede dps hebt en de andere 2 dps zuigen de pan uit. veel succes de trash zal je redden de bosses niet.

Of om in instances te praten, Ga jij lekker BM doen met kut dps en een super tank en healer. Ik wens je heel veel succes. Oftewel je verhaal is imho grotendeels bull omdat Healers, Tanks en DPS nodig hebben om te kunnen healen. DPS healers en tanks nodig hebben om te kunnen dps-en en tanks hebben healers en dps nodig omdat ze anders of dood gaan en niet genoeg dps hebben om dat ding in hun eentje neer te hakken.

oftewel veel succes met je mega Tank en Healer en sucky DPS
yesterday is History , Today is a Gift , Tomorrow a mystery
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:54:18 #158
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47464913
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:40 schreef Mauro het volgende:
Vuile ganker
phluphy for president!
pi_47465158
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik speel non-PVP. De wereld van Warcraft interesseert me niet (en dus ook Horde vs. Alliance niet), en andere spelers zijn hooguit 'tools' om te PvE content te tacklen.

PVP is voor mij een grote nee. Je zal mij dan ook niet op een PVP server zien. Arena wil ik me dan wel weer aan wagen, maar dat is ervoor gemaakt. De rest van het spel is voor mij gewoon PvE, met andere spelers als gereedschap, maar meestal lastige obstakels.

Mensen die wel PVP willen spelen buiten Battlegrounds en Arena gaan maar lekker hun gang. Ik zie het een beetje als een speeltuin voor hooligans. Ze mogen elkaar de hersens inslaan, zolang ze mij er maar niet mee lastigvallen. Ik speel het spel puur om de PvE content, ik moet er dan ook niet aan denken dat luitjes mij dood gaan maken terwijl ik met een quest bezig ben of dingen aan het farmen ben.
tja ik ben dus gewoon verliefd op world pvp... pak daarom ook alles wat ik zie... lvl 40 dot ik em 2x en loop ik door.. boeit me echt weinig kan ik weer wat whineposts op het forum bekijken over mezelf altijd leuk... natuurlijk ook leuk om ff lvl 10 te kile... pew pew crit 1 shot yay HAHA xDD
[img]http://www.dkpsigs.com/sigs/ShatteredHalls/17894.jpg[/img]
pi_47465519
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:51 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik heb nog nooit een DPS-er gezien die echt geweldig was en van een matige PUG een goede PUG maakte.
Paladins, Druids, Priests en Warriors heb ik wel zo gezien. Als een DPS'er goed is valt het niet op, maar als hij slecht is ook niet zo.
Een healer of tank moet meteen zijn best doen om te zorgen dat je een instance wel cleart. Daar heb ik respect voor.

Bovendien lach ik "LF2M Healer/Tank" uit.
Deels met je eens maar 2 slechte dps gaat ook niet werken omdat je dan de bosses niet snel genoeg neer hebt (lees, healer oom). Om over heroic maar niet te spreken, de ruimte voor fouten is daar zo klein dat iedere speler wel redelijk goed moet zijn, ook de dps.
pi_47465605
priest ftw <3 nu me 2e priest... me 1e had 2 pieces t3 4 pieces t2 (had full t2 maarja had liever wat random epics erbij) nu weer priest 64 atm XD gaat lekker en snel

http://armory.wow-europe.com/?#character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&n=Ramonster
[img]http://www.dkpsigs.com/sigs/ShatteredHalls/17894.jpg[/img]
pi_47467543
Mee eens dat een degelijke dps belangrijk is. Zonder dat haal je veel niet en kunnen er fouten van de tank worden gefixxed door een mob snel af te maken.
Maar je hebt gewoon iedereen nodig anders werkt het toch niet

Maar ik heb wel een vraag waarom is hunter een makkelijke class? Om goed te zijn moet je echt wel wat doen maar gaarne wat meer uitleg er over.

Wat wel een moeilijke class lijkt is rogue, want er zijn zoveel mensen die het slecht doen. Zoiets als onder aan de damage list staan enzo, bijna altijd onder mij, op een paar (lees 1 of 2) die gelijk staan.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:21:53 #163
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47467659
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:17 schreef blue-102 het volgende:
Mee eens dat een degelijke dps belangrijk is. Zonder dat haal je veel niet en kunnen er fouten van de tank worden gefixxed door een mob snel af te maken.
Maar je hebt gewoon iedereen nodig anders werkt het toch niet

Maar ik heb wel een vraag waarom is hunter een makkelijke class? Om goed te zijn moet je echt wel wat doen maar gaarne wat meer uitleg er over.

Wat wel een moeilijke class lijkt is rogue, want er zijn zoveel mensen die het slecht doen. Zoiets als onder aan de damage list staan enzo, bijna altijd onder mij, op een paar (lees 1 of 2) die gelijk staan.
Rogue is vrij tricky. Weet niet wat je speelt verder maar veel cloth classes zijn moeilijk boven uit te komen als rogue. Omdat hun meerdere targets tegelijkertijd (of zeer kort achter elkaar) kunnen aanvallen. En rogue meer gericht is op pure DPS op 1 target.
phluphy for president!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:22:25 #164
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_47467673
Rogue an sich is makkelijk om te spelen, een goede rogue spelen is inderdaad moeilijk. Met de juiste build/gear en "skills" (altijd een twistpunt natuurlijk) toppen rogues de dmg-meters. Helaas is het merendeel van de rogues maar bekend met 4 knoppen van het arsenaal dat ze bezitten. Rogue, in pvp hetzelfde, met de juiste build/gear en "skills" zijn rogues verschrikkelijk goed.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:24:49 #165
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47467749
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:22 schreef bigshadow het volgende:
Rogue an sich is makkelijk om te spelen, een goede rogue spelen is inderdaad moeilijk. Met de juiste build/gear en "skills" (altijd een twistpunt natuurlijk) toppen rogues de dmg-meters. Helaas is het merendeel van de rogues maar bekend met 4 knoppen van het arsenaal dat ze bezitten. Rogue, in pvp hetzelfde, met de juiste build/gear en "skills" zijn rogues verschrikkelijk goed.
Vooral de gear maakt heel veel uit. Maar als je de skills hebt en een beetje goeie gear dan kom je al heel ver .
phluphy for president!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:43:27 #166
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_47468422
Ik zeg niet dat je geen DPS nodig hebt, alleen dat het verschil tussen matige DPS en goede DPS niet zo veel uitmaakt als het verschil tussen een matige en goede healer.
Ik heb het dan over normale instances als Mechanar of Shadowlab. In Heroic zou ik sowieso geen PUGS doen...

Ik heb zelf een hunter gespeeld tot level 40 of zo en je hoeft echt niet veel te doen. Gewoon je target clicken en verder wat dps'en op het target dat de tank heeft, hoe moeilijk kan het zijn?
Als tank moet je opletten dat je van alle mobs aggro hebt, dat je aggro hebt op de mob die iedereen DPS't, dat de healer geen aggro heeft, en dat je healer genoeg mana heeft en zo...
Denk dat tanken stukje moeilijker is, maar je mag best zeggen waarom je denkt dat het andersom is
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 13:20:39 #167
34726 Fratz
Max
pi_47469579
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:43 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik zeg niet dat je geen DPS nodig hebt, alleen dat het verschil tussen matige DPS en goede DPS niet zo veel uitmaakt als het verschil tussen een matige en goede healer.
Ik heb het dan over normale instances als Mechanar of Shadowlab. In Heroic zou ik sowieso geen PUGS doen...

Ik heb zelf een hunter gespeeld tot level 40 of zo en je hoeft echt niet veel te doen. Gewoon je target clicken en verder wat dps'en op het target dat de tank heeft, hoe moeilijk kan het zijn?
Als tank moet je opletten dat je van alle mobs aggro hebt, dat je aggro hebt op de mob die iedereen DPS't, dat de healer geen aggro heeft, en dat je healer genoeg mana heeft en zo...
Denk dat tanken stukje moeilijker is, maar je mag best zeggen waarom je denkt dat het andersom is
Een goede hunter spelen is weer moeilijker natuurljk. De meeste hunters drukken gewoon zo vaak mogelijk op mutlishot terwijl er veel meer dingen mogelijk zijn.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_47469988
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef Fratz het volgende:

[..]

Een goede hunter spelen is weer moeilijker natuurljk. De meeste hunters drukken gewoon zo vaak mogelijk op mutlishot terwijl er veel meer dingen mogelijk zijn.
Precies, wat overigens ook niet zo best is want multi-shot is de beste manier om aggro op je dak te krijgen van mobs die nog met volle health rondlopen.

Een goede hunter houdt zich bezig met crowd control.

Traps plaatsen, wyvern sting, serpent sting en nog een paar skills zijn echt heel belangrijk wanneer je niet 1 mob kunt pullen.

Over pullen gesproken, hunters zijn ook meesterlijke pullers. Als het mislukt dan is het Feign Death FTW.

Ik ben erg blij met mijn hunter. Dat er mensen zijn die alleen maar DPS'en komt mij dus wel goed uit, dan ben je tenminste nog echt waardevol ondanks dat het barst van de hunters.

Maar hunter is buiten instances wel wat saai. Pet tank en dan maar schieten...In de instances ook trouwens wanneer je losse mobs hebt lopen. Dan is het idd alleen maar DPS.
pi_47470068
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef Fratz het volgende:

[..]

Een goede hunter spelen is weer moeilijker natuurljk. De meeste hunters drukken gewoon zo vaak mogelijk op mutlishot terwijl er veel meer dingen mogelijk zijn.
Maar zelfs een slechte hunter kan nog redelijk wat dmg doen. Denk dat hij dat probeert te zeggen
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_47471110
Die slechte hunter vernaggelt wel je cc .
pi_47471320
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:08 schreef muhahaha het volgende:
Die slechte hunter vernaggelt wel je cc .
Zo lastig is een frosttrap neerzetten nu ook weer niet......dat kan zelfs een slechte hunter en als hij dan ook nog eens dmg doet op de target van de tank dan heb je het meest lastige wel gehad hoor.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_47471520
Ik ben ook een hunter lvl 70 en wij kunnen meer dan genoeg.
Aggro van Priest afhalen , Pet offtank als het nodig is , Frost trap en de dps is goed genoeg.
Sta meestal in top 3 in raids. Je moet gwn een goede schot rotatie en die Steady Shot blijven spammen ^^
pi_47471793
Ik denk eerlijk gezegd dat iedere class makkelijk te spelen is, maar moeilijk te masteren.

Over mijn class (Warlock) wordt ook altijd een hele rits onzin verteld, alsof ik alleen maar op Fear + DOT-macro hoef te drukken en daarna bier kan gaan halen terwijl 10 Alliance/Mobs dood aan het gaan zijn door mij.

Eerlijk gezegd lijkt de Warlock class me juist 1 van de moeilijkste classes om goed te spelen omdat je ook met een pet te maken hebt, en veel spells hebt die elkaar nutteloos maken.

En verder dacht ik vroeger altijd dat Rogues ez-mode waren tot ik er zelf 1 speelde en erachter kwam dat er veel meer bij komt kijken dan dat ik dacht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_47471832
Hunter is wel makkelijk te spelen , maar moeilijk om de class volledig te begrijpen en weten wat die kan.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:48:21 #175
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_47472573
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat iedere class makkelijk te spelen is, maar moeilijk te masteren.
Waarschijnlijk de waarheid, ik heb op veel verschillende level 70 chars gespeeld van vrienden. En dat is echt geen probleem, maar je merkt gewoon dat je, met name in PvP, trucjes/gemak en behendigheid mist die ik op mijn main wel bezit. Als hunter verkeerde stings doordat je de icoontjes niet goed kent, frostnova/blastwave/CoC niet altijd goed in range, verkeerde totems, verkeerde curses etc. In PvE is het makkelijker, simpelweg omdat je weet wat een andere class moet doen in een instance, dus als je met zo'n class speelt ben je niet direct clueless. Sheepen/trappen etc is nu ook weer geen rocketscience
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')