quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
hmm bij rogue verandert je mainbar als je stealth. dus dat is een beetje krom als dat bij cat niet is? voor zover ik me kan herinneren is dat namelijk wel zo![]()
Die balk daar links onder is van nurfed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:01 schreef Zosk het volgende:
ja en welke van de 3 is nu je mainbar dan? je kunt toch die 2 dingen aanzetten, die pijltjes dat je naar boven en beneden switched (andere bar). laat die eens zien.
Hmm, nouja ergens moet je in kunnen stellen dat je je mainbar nog wel gebruikt. Alleen die kan volgensmij switchen als je van form verandert.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die balk daar links onder is van nurfed.
ja en dan gewoon hele ct mod downloaden als het goed is, dan krijg je 4 of 5 bars ofzo. die kun je neerzetten waar je wilt. dat is wat je bedoelt neem ik aan?quote:
show is screenie, anders kan ik je niet helpenquote:
Dan zou ik als ik jou was even goed leren tanken in wat makkelijke instances!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:15 schreef Evertjan het volgende:
heb een account overgenomen van een guildmember die er mee stopt heb ik ineens een lvl 60 warriorEn ik heb altijd DPS class gespeeld (mage hunter). Dit word zo wennen
tanken heb je zo door, beter om gewoon meteen op moeilijke targets te gaan, leer je het wel af als je iets fout doetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was even goed leren tanken in wat makkelijke instances!
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:32 schreef Zosk het volgende:
105 !
Zeg niet te snel dat je nooit meer WoW gaat spelen, in die valkuil ben ik ook wel een getrapt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Helaas met pijn in me hart, vandaag officieel een einde aan me wow leven gezet. Prachtige jaren meegemaakt, met herinneringen die me NOOIT meer worden afgepakt.Wat is raiden toch prachtig
. * MisterJ.Lo komt ooit weer terug maar dan in een nieuwe blizzard game.
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Helaas met pijn in me hart, vandaag officieel een einde aan me wow leven gezet. Prachtige jaren meegemaakt, met herinneringen die me NOOIT meer worden afgepakt.Wat is raiden toch prachtig
. * MisterJ.Lo komt ooit weer terug maar dan in een nieuwe blizzard game.
![]()
Ik speel op Skullcrusher en als ik aan het spelen ben moet ik al gauw 3 keer op een avond een instance-invite afwijzen!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:31 schreef Black-Hole het volgende:
Nog meer mensen die op Spinebreaker spelen en het ook zo'n dode server vinden? Speel nu met een vriend samen op Hellfire met een alt en dat is echt stukken beter.
De guild waar mijn main inzit is wel erg leuk maar erg casual. Dat in combinatie met een dode server maakt het wel erg lastig om de instances te doen. Heb nog steeds geen enkele TBC instance van binnen gezien![]()
SC is een goeie keuze om te spelen, altijd een redelijk tot overvolle server geweest. Horde of Allaince het maakt niet uit je kunt er gerust aan je trekken voor instancesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik speel op Skullcrusher en als ik aan het spelen ben moet ik al gauw 3 keer op een avond een instance-invite afwijzen!Druk zat dus!
Precies, speel er al vanaf dat het spel uit is.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
SC is een goeie keuze om te spelen, altijd een redelijk tot overvolle server geweest. Horde of Allaince het maakt niet uit je kunt er gerust aan je trekken voor instances.
Gezellig ik speel ook vanaf het beging op SC, */wavequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Precies, speel er al vanaf dat het spel uit is.
Het toppunt vond ik trouwens afgelopen maandagavond, ik log in en echt 2 seconden later kreeg ik een whisper voor Karazhan, ik accoord, 1 minuutje later stond ik in te hakken op romeo en juliet![]()
![]()
Rogue 70 - Professionalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gezellig ik speel ook vanaf het beging op SC, */wave*.
Mja dat heb ik ook wel, ben namelijk Druid. Vragen ze me om te healen maar dan ben ik zo eerlijk om te zeggen dat ik Balance specced ben, daarna blijft het meestal heel stil aan de andere kant of gaan ze op zoek naar iemand anders.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef McGilles het volgende:
Ik speel op Skullcrusher en als ik aan het spelen ben moet ik al gauw 3 keer op een avond een instance-invite afwijzen!Druk zat dus!
Dat is hetzelfde als een shadow priest, die kan best leuk healen in de easy instances, maar je redt het gewoon niet in Arcatraz, Black Morass of later in Karazhan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:46 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Mja dat heb ik ook wel, ben namelijk Druid. Vragen ze me om te healen maar dan ben ik zo eerlijk om te zeggen dat ik Balance specced ben, daarna blijft het meestal heel stil aan de andere kant of gaan ze op zoek naar iemand anders.
Kan op zich best goed healen maar het lijkt wel alsof alleen een resto druid genoeg voor ze is![]()
Al gedaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Rogue 70 - Professional
Mage 45 - Midget
Add als je chars hebt die in de lvl range zitten
ps: Wel Alliance he
winterspring?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gratz.
Terug Vind Plek:
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/03.17.07.10.46.23.jpg]afbeelding][/URL]
Uhm nee AV:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:43 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
winterspring?
leuk hoor lijkt net of het hoort
heb laatst BM gedaan met een warrior, twee shadowpriests, elemental shammy en holy paladin.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een shadow priest, die kan best leuk healen in de easy instances, maar je redt het gewoon niet in Arcatraz, Black Morass of later in Karazhan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |