Mooi verhaal.quote:Op zondag 15 april 2007 20:43 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dit bedoeld: Overvallers verjaagd met heet frituurvet
In de winter kijk ik ookquote:Op zondag 15 april 2007 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die lopen e rin de winter ook alleen heb ze dan iets meer kleding aan, zijn ze dan minder mooi ofzo
En die bij bureau Paardenveld of is dat alleen maar muzieksystemen?quote:Op maandag 16 april 2007 17:00 schreef speknek het volgende:
Kent iemand een elektronica zaak in utrecht? Ik ga deze week voor een aantal maanden naar Japan, en die stomme aziaten hebben 110V stopcontacten. Ik heb dus een adapter nodig die 110 omzet naar 250. Ik ken er eentje aan de Oudegracht, maar die vroeg 25 euro, en dat vond ik een beetje duur.
Ik zou een verschil tussen 110 en 220V niet willen oplossen met een Gamma stekkertje. Maar goed, als je het wilt proberen gebruik je laptop maar. Dan weet je zeker dat het werktquote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef TMan het volgende:
Er zit er toch ook eentje in een zijstraat van de oudegracht? Zo'n beetje tussen de gracht en HC? Anders hebben ze die dingen vast ook wel bij de mediamarkt ofzo. Weet je zeker dat je 'n converter nodig hebt en het niet gewoon met een wereldstekker afkunt?
Als je nou ff stopt met de domme consument uithangen die graag 't duurste wil hebben omdat ie bang is dat z'n laptop kapot gaat doe je ff slim, en check je wat er op de adapter van je laptop staat. Grote kans dat er iets bij staat van "in: ~ 110 V/~ 220 V - x A".quote:Op maandag 16 april 2007 22:09 schreef kwib het volgende:
[..]
Ik zou een verschil tussen 110 en 220V niet willen oplossen met een Gamma stekkertje. Maar goed, als je het wilt proberen gebruik je laptop maar. Dan weet je zeker dat het werkt
Je kan ook de eigenwijze consument uithangen die denkt dat ie het wel weet en zo toch z'n laders opblaast.quote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef TMan het volgende:
[..]
Als je nou ff stopt met de domme consument uithangen die graag 't duurste wil hebben omdat ie bang is dat z'n laptop kapot gaat doe je ff slim, en check je wat er op de adapter van je laptop staat. Grote kans dat er iets bij staat van "in: ~ 110 V/~ 220 V - x A".
In dat geval ben je dom als je 'n converter gaat kopen, dan is het enige probleem dat de stekkers anders zijn, niet de netspanning. Als dat ding alleen 220 trekt moet je wel, of je koopt 'n andere adapter voor je flaptop
Zelfde geldt trouwens voor veel telefoonopladers en dergelijke. Vaak is het voor de adapter-fabrikant goedkoper om 'n universele 110/220 versie te maken die overal verkocht kan worden dan het ontwerpen/maken van 2 verschillende versies.
Stijltang.quote:Op maandag 16 april 2007 22:49 schreef speknek het volgende:
Ja ik heb er naar gekeken, m'n laptop, telefoon en fotocamera kunnen er inderdaad wel op, maar m'n tandenborstel en vooral m'n vriendin's stijltang niet.
Ik nog zeggen, in Tokyo hebben ze wijken ter grootte van Utrecht die alleen maar elektronica verkopen, daar zullen we vast goedkoper een reisadapter kunnen vinden.quote:
(sommige) vrouwen....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik nog zeggen, in Tokyo hebben ze wijken ter grootte van Utrecht die alleen maar elektronica verkopen, daar zullen we vast goedkoper een reisadapter kunnen vinden.
Wat? En riskeren dat een paar dagen m'n haar niet gestijld is? No way!
Zet je muziek dan ook niet zo hard.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:10 schreef Q. het volgende:
Volgens mijn connectie zijn er weer rellen op Kanaleneiland.
Nog mensen gekeken? Wat een enorm kansloze wijk is het toch...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
En vanavond de problemen in Overvecht in PREMtime. Wordt interessant. 21:30, Ned 3.
En daar betalen wij dan straks de bijstandsuitkering voor, Q.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:38 schreef Adelante het volgende:
Prem probeert heel erg sociaal kinderterrorisme aan de kaak te stellen in Overvecht
Eerst wordt zijn cameraman geschopt door een elfjarige en daarna maken ze zijn uitzending onmogelijk. Hij wildie die kinderen bijna zelf schoppen
Nee nergens online ofzeau ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog mensen gekeken? Wat een enorm kansloze wijk is het toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |