Zo 1 had ik er ook. Die gaan later heeeeeel hard knuffelenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:46 schreef E.T. het volgende:
(en aangezien het niet zo'n lachebekje is, zijn zulke momenten toch wel erg)
Hier nog zo'n een. Ik leg Mikael ook alleen maar in de box als ie net uit bed is. Dan moet ik nog een beetje wakker worden en dan vermaakt ie zich er nog wel een half uurtje in. En anders ligt ie hier op de grond. Heeft ie iets meer de ruimtequote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kendahl wil niet in de box, steeds maar huilen. En wanneer hij eenmaal op zijn buik ligt, is het vaak helemaal drama. Alles wat hij wil bereiken, lukt hem nog niet. Boosheid, frustratie...
Help?
Mikael wil ook absoluut niet op zijn buik. Dus als ie echt even in de box moet omdat ik iets moet doen dan leg ik hem op het voedingskussen zodat ie niet kan draaien. Op die manier kan ie beetje rechtop zitten en kijken. Dat wil ik ook nog wel eens.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nou, op het moment dat hij drie minuten op zijn buik ligt... is het genoeg. Bééh! Kun je nog zoveel interessante dingen in de box leggen...
Ik zet hem nog wel eens in de wipstoel in de box. We hebben nu ook de box verplaatst en de bodem verlaagd om wat verandering erin te brengen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:42 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mikael wil ook absoluut niet op zijn buik. Dus als ie echt even in de box moet omdat ik iets moet doen dan leg ik hem op het voedingskussen zodat ie niet kan draaien. Op die manier kan ie beetje rechtop zitten en kijken. Dat wil ik ook nog wel eens.
Nee, hebben we niet. Maar ik heb er al een paar keer verlekkerd naar zitten kijken. 't Ziet er uitdagend uit ja... Hoe groot moeten ze daarvoor zijn? Qua lengte bedoel ik.. Of maakt dat weinig uit?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:50 schreef MeNicole het volgende:
Hebben jullie ook een loopstoeltje heel toevallig. Anders zou je voor de verandering hem daar eens 15 minuutjes inzetten. Dan zien ze de wereld eens van een andere kant![]()
Als ze een beetje rechtop kunnen zitten is het prima. Je kan ze in hoogte verstellen dus dat is wel makkelijk. Mikael is nu 73 cm en die kan er al heel aardig mee overweg. En dn bedoel ik dat ie me het hele huis door raced in dat ding. Heel ondeugend word ie ervan en hij vind het helemaal geweldig. Hij kan nu al zlef ergens naartoe en dat vind ie wel leuk. Achter de hond aan enzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nee, hebben we niet. Maar ik heb er al een paar keer verlekkerd naar zitten kijken. 't Ziet er uitdagend uit ja... Hoe groot moeten ze daarvoor zijn? Qua lengte bedoel ik.. Of maakt dat weinig uit?
Leukquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:57 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Als ze een beetje rechtop kunnen zitten is het prima. Je kan ze in hoogte verstellen dus dat is wel makkelijk. Mikael is nu 73 cm en die kan er al heel aardig mee overweg. En dn bedoel ik dat ie me het hele huis door raced in dat ding. Heel ondeugend word ie ervan en hij vind het helemaal geweldig. Hij kan nu al zlef ergens naartoe en dat vind ie wel leuk. Achter de hond aan enzo![]()
Zielig en lief he, als ze zo dapper proberen maar nog nergens geraken. Heb je het al geprobeerd buiten de box, met een speelkleed op de vloer of zelfs zonder speelkleed op de vloer?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nou, op het moment dat hij drie minuten op zijn buik ligt... is het genoeg. Bééh! Kun je nog zoveel interessante dingen in de box leggen...
Let vooral op dat je er een neemt met uvA en uvB bescherming. De factor geeft aan hoe lang je ermee in de zon kan blijven (vermenigvuldigd met een kwartier geloof ik).quote:Op zondag 25 maart 2007 14:54 schreef ik80 het volgende:
WElke zonnebrand gebruiken jullie?
Is die van vichy, factor 30 wat?
Ik moet vanwege huidkanker in de familie erg goed opletten met de zon, dus wil een goede zonnebrand.
Je zou kunnen proberen Meike wakker weg te leggen en haar zelf in slaap te laten vallen in haar bedje of in de veilige ruimte van de kinderwagenbak.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Arme Mikael, ziekjes......
Wij proberen Meike nu af en toe in haar eigen bedje te laten slapen, ze slaapt verder nog in de kinderwagenbak.....
Maar in bed is geen succes zeg....al leg ik haar slapend weg toch is ze na 10 min wakker en helemaal over de toeren.
Mijn vriend wil haar laten huilen, ik vind dat dus niks helemaal niet voor een baby van nog geen 4 weken.
Maar ja, wat is dan wel een goeie tactiek????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |