Ik ben verbaasd en nieuwsgierigquote:Op zondag 18 maart 2007 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha, maar toevallig heeft een vriendin van mij een uitnodiging!
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:50 schreef nietzman het volgende:
Ik loop wel achter Wiets aan.
Zegt Tynke je iets?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd en nieuwsgierig
Wie, met uitnodiging voor het feest, ken jij dan?
Haha, ja!quote:
Ik heb Ellen echt al 3 jaar niet gesproken ;'(quote:Op zondag 18 maart 2007 23:10 schreef nietzman het volgende:
Komt Ellen ook?
Ik-ken-lekker-ook-iemand post.
Wat grappigquote:Op zondag 18 maart 2007 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet bijna elke maandagavond samen met dr![]()
Ze vertelde dat ze een uitnodiging had gekregen voor een bruiloft, ze vertelde je naam, toen ging er bijna meteen iets vaags rinkelen in mn achterhoofd, en toen dacht ik aan jullie!
En dan kom ik ook nog eens met Wiets, het kan niet op.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en Nietz, vergeet niet dat je naast Ellen ook ons IRL kent, dat kan DevilsAndDust niet zeggen
Ik gok 'jan' maarquote:Op zondag 18 maart 2007 23:25 schreef Gollemrulez het volgende:
kut ik ken niemand... en ik ben ook niet in de stad geboren (maar in de provincie)![]()
Nice tryquote:Op zondag 18 maart 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
Komt Jan ook?
ja ok daar doelde ik ook niet eens op, maar het is idd het proberen waardquote:
Ja, een stuk of 5quote:Op zondag 18 maart 2007 23:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ja ok daar doelde ik ook niet eens op, maar het is idd het proberen waard![]()
ehh komt Hans ook?
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ja ok daar doelde ik ook niet eens op, maar het is idd het proberen waard![]()
ehh komt Hans ook?
Hans B. is een oom van mequote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je eens wist hoeveel
Hans Br. B. (mijn vader)
Hans N. (freecell's broer)
Hans We. (mijn baas)
Hans B. (freecell's zwager)
Hans Wo. (vader van vriendin)
en waarschijnlijk nog meer
Goede gok dus
Konden ze wel vrij krijgen uit het gevang?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je eens wist hoeveel
Hans Br. B. (mijn vader)
Hans N. (freecell's broer)
Hans We. (mijn baas)
Hans B. (freecell's zwager)
Hans Wo. (vader van vriendin)
en waarschijnlijk nog meer
Goede gok dus
Ben ik toch blij dat ik net pas naar de ub ben gefietstquote:Op maandag 19 maart 2007 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben er doorheen gefietst om als sneeuwvrouwtje bij de UB aan te komen, was ik daar, werd t droog! En nu schijnt t zonnetje zelfs.
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zit je nu in de UB achter een pc? Welke verdieping?
Hmmsz.. ik sta net op het punt om te beginnen, als je er met een uurtje nog zit ga ik je wel ff spottenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
De tweede, allereerste pc nadat je binnenkomt.
Aan mijn knappe uiterlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet over een half uurtje een boek halen op de eerste, waar herken ik je aan?![]()
Als je zeg maar de eerste verdieping binnenloopt, dan ga je rechts, en dan direct rechts zo'n gangetje in (waar de wc's zitten). Dan ga je de deur door waar je recht op af loopt. Daar staan een aantal computers. En dan zit ik als je binnenkort direct links met mn groepsgenoot.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je bent je er van bewust dat dit de UB is hè? Waar de helft van de mensen komt met als enige doel het showen van hun gorgeous looks (al dan niet terecht). Hmm, ik kom binnen, zit je dan aan de kant van de uitleenbalie, of net aan de andere kant? En dan in de ovaal, of aan de buitenkanten daarvan?
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooh, in een overlegruimte. Das me te opvallend, om daar binnen te komen stormen![]()
Ik moet toevallig ook naar het stadion morgen...heb jij toevallig ook een gesprekje daar?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
Weet iemand toevallig hoe de euroborg het beste en snelste per fiets is te bereiken vanaf Station Noord?
Ik moet er vanavond even heen. Het is voor het zijn van vrijwilliger bij het EK voetbal onder 21 dat komende juni gehouden wordt.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik moet toevallig ook naar het stadion morgen...heb jij toevallig ook een gesprekje daar?
Ja precies, daarvoor moet ik ook heenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik moet er vanavond even heen. Het is voor het zijn van vrijwilliger bij het EK voetbal onder 21 dat komende juni gehouden wordt.
Haha, dat zou wel mooi zijn. Maar nee, dat niet. Heb je net wel even gespotquote:Op maandag 19 maart 2007 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
S-Two, je zit toch niet toevallig tegenover me nu hè? Iemand zit me steeds zo aan te kijken![]()
Oh damn, dan zit er iemand anders tegenover me eng te doenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel mooi zijn. Maar nee, dat niet. Heb je net wel even gespot.
Neequote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh damn, dan zit er iemand anders tegenover me eng te doen
Echt? Moet ik bang zijn? Hehe. Je bent niet eens even iets komen zeggen!
Was mijn 2e keus. Ik heb ook meegewerkt aan het WK -20 vorig jaar in Emmen. Het is een erg leuk evenement om mee te makenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb me aangemeld voor host
Dat zit er dik in. Die trui zeg! Die kan echt niet!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haatopmerkingen!
Weet ikquote:Op maandag 19 maart 2007 14:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Die trui zeg! Die kan echt niet!
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Weet ikMaar het is de enige echt warme trui die ik heb (verder alleen van die fluttruitjes) en ik moest door de sneeuw fietsen vanochtend en zo
.
Kom kom. Loop er even heen en ga je voorstellenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:28 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Die trui zeg! Die kan echt niet!
Ok, ik geloof jequote:Op maandag 19 maart 2007 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben boeken aan het bekijken, of ze bruikbaar zijn, en een onderzoeksvoorstel aan het schrijven. Doe heus wel wat, tussen het fokken, smsen en gefrustreerd zijn over de slechte shiftknop door! Echt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |