quote:
Tja dat is meestal in zo'n bocht, die bocht loopt ook wat raar. Maar was geluk hebben want ik mocht daar eigenlijk geen foto's schieten omdat ik niet zo'n hesje aanhad met photo eropquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
de vangrail leidt erg af omdat ie in een vreemde bocht tov de auto loopt.
Deze is een uurtje geleden gemaakt aan ons eigen meer
[afbeelding]
Mooie lucht hoor, ik kan zso snel niet een minpunt vinden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
+ Mooi scherp
- De foto doet me niet zoveel, auto staat er naar mijn gevoel niet goed op en de vangrail leidt erg af omdat ie in een vreemde bocht tov de auto loopt.
Deze is een uurtje geleden gemaakt aan ons eigen meer
[afbeelding]
+ Het kan een luik in een glasbak zijn, maar bijvoorbeeld ook de toegang naar de bunker waar Saddam Hoessein is gevondenquote:
650 mag nog. Alleen écht veel te grote (of trage) foto's zullen geedit worden.quote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoop dat hij niet te groot is, weer dat hij net wat groter is dan 580 maar dat komt omdat ik op alle andere plaatsen waar ik foto's post op 650 kan posten dus dat standaard online heb staan.. Desgewenst wil ik wel verkleinen maar dat wordt in dit geval een heel gedoe.. Zeg het maar!![]()
Ja het blijft altijd een compromis, maar ik kon anders ook geen minpunt vinden...quote:Op zondag 8 april 2007 23:55 schreef Sunnythesun het volgende:
haha thnx! Leuk dat je een kijkje bent wezen nemen, doe ik het nog ergens voor he![]()
Idd lastig die wittige vlek, bijna uitgebeten maar om dat minder te maken werd de rest me te donker.. kortom: voor lief genomen![]()
Je kunt het eens proberen met Shadows/highlights in photoshop als je dat hebtquote:Op zondag 8 april 2007 23:55 schreef Sunnythesun het volgende:
haha thnx! Leuk dat je een kijkje bent wezen nemen, doe ik het nog ergens voor he![]()
Idd lastig die wittige vlek, bijna uitgebeten maar om dat minder te maken werd de rest me te donker.. kortom: voor lief genomen![]()
Zeg Toeps.. Ik ga niet eens zeggen dat ik het een mooie foto vind voordat je netjes de O.P. leest (en de T.T.) en dat even toevoegtquote:
Ja euh, sowwy hoor, ik zal hier heus nog wel eens commenten zonder een foto te posten... Wist niet dat dat tegelijk moest...quote:Op maandag 9 april 2007 17:12 schreef Elefes het volgende:
Zeg Toeps.. Ik ga niet eens zeggen dat ik het een mooie foto vind voordat je netjes de O.P. leest (en de T.T.) en dat even toevoegt
+ Scherp. Die waterdruppels op de vogel vind ik ook erg mooiquote:Op maandag 9 april 2007 17:10 schreef CrazyCharlie het volgende:
@Toeps,
+ Foto is super, geweldige uitdrukking op die snoet !
- no comment, van jouw kant gezien dan....
@ik ben blij,
+fraaie dame, leuke hairstyling
-mindere compositie, beetje erg "in your face", verder vind ik je foto erg donker en niet echt geschikt voor zwart wit..
Leukste van mij vandaag;
[afbeelding]
(helaas heel weinig tijd om er eens serieus voor te gaan zitten, verkleind en verscherpt met irfanview, cést tout. Oh , en ondanks te weinig tijd lekker even bij het water gezeten...deze zwanen waren erg relaxed, heb ze wel eens anders meegemaakt...)
CC
Kan het nog beknopterquote:+ Een hele mooie foto
- geen
ImageShack en FOK! werken niet lekker samen. FF proberen te uploaden bij xs.toquote:Op maandag 9 april 2007 19:09 schreef Kraaij het volgende:
+Mooie hond
-Rommelige achtergrond, geen mooie omgeving.
Mooiste van mij vandaag:
Heb 'm ook gepost in het Showcase lente topic
[afbeelding]
En dit is je mooiste foto van vandaagquote:Op maandag 9 april 2007 19:23 schreef MdO82 het volgende:
Hierbij een foto van mijn vandaag, het was mooi weer dus![]()
[afbeelding]
Ja, want je maakt het jezelf er wel enorm makkelijk om zo commentaar te geven, en ik krijg het idee dat er niet eens naar de foto gekeken wordt, behalve misschien een vluchtige blik.quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 19:47 schreef Kraaij het volgende:
+Wel knap om het vliegtuig er zo op te krijgen
-Tak links, mocht van mij wel weggelaten worden.
Kijken of ie het nu wél doet?
[afbeelding]
http://www.xs.to dusquote:Op maandag 9 april 2007 19:28 schreef WurM het volgende:
[..]
ImageShack en FOK! werken niet lekker samen. FF proberen te uploaden bij xs.to
Het is een lekker luchtje. De foto is mooi simpel, maar dat is tegelijkertijd ook zijn nadeel. Hij is dodelijk saaiquote:Op maandag 9 april 2007 19:44 schreef chacama het volgende:
Hier een poging om een bewegend iets te pakken te krijgen:
[afbeelding]
En ik geloof dat het croppen in fotoshop het er niet mooier op gemaakt heeft.
+ Hét moment, extreem goede timing. Compositie, kleurtjes, mooiquote:Op maandag 9 april 2007 21:10 schreef meneer draak het volgende:
+ mooi, duidelijk landschap met diepte
- persoonlijk doet het me weinig
vandaag geschoten op Zandvoort, stond op de juiste plaats en heb de hele serie dat hij werd aangetikt en over dwars ging:
[afbeelding]
Hij's cool! Vooral ook omdat je de hele tijd zit te kijken van wasdanou?quote:Op maandag 9 april 2007 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
Iig hier is mijn foto voor vandaag......ook terug te vinden in het dierentuin-foto-topic:
[afbeelding]
Zebrabstractie
tss de hond is niet bewogen hoorquote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef k_man het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk niet zo geslaagd LHO. Alles lijkt bewogen, de hond staat er maar half op. Kan beter.
Mijn bijdrage:
[afbeelding]
Heel gaafquote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef k_man het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk niet zo geslaagd LHO. Alles lijkt bewogen, de hond staat er maar half op. Kan beter.
Mijn bijdrage:
[afbeelding]
De lage horizon in combinatie met de mooie lucht (die misschien nog blauwer kan) laten de molens goed uitkomen, ik vind het wel een geslaagde, rustgevende plaatquote:
Niet slecht, misschien zo beter?quote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef k_man het volgende:
Mijn bijdrage:
[afbeelding]
Lees je de O.P. ook even?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:21 schreef Oetker het volgende:
Vanmiddag lekker stukje gewandeld in de natuur, ik was er dus niet echt op uit om foto's te maken. Wel zwom er een zwaan waar ik de volgende foto van gemaakt heb. Lekker tegen de zon in ook![]()
[afbeelding]
Omdat ik vind dat hij niet vrolijk kijkt en het zwart wit accentueert dat, tenminste, dat is mijn idee erachter, hahaha.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
Da's een fraai portretjeMaar waarom zwartwit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |