Zoals Huub zou zeggen : "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis".quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:53 schreef NaturelWoman het volgende:
Huub type snuiter zonder ruggegraat, je bent niks kabouter plop,face the emptyness like a real man![]()
en voor jullie hier: Lang leve Jaap,Lang leve Brian![]()
ik ga der vantussenen zoek me een leukere forum op
![]()
Er gaat binnenkort wel geslagen worden, óf door Huub óf door Brian.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:58 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hoi Cora![]()
Ik kom net te laat binnen zie ik. Jammer dat Brian niet geslagen heeft![]()
Huub.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:00 schreef Day het volgende:
[..]
Er gaat binnenkort wel geslagen worden, óf door Huub óf door Brian.
truste ik ga ook naar mijn grot.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:02 schreef tipsch het volgende:
ik geef het ook op voor vandaag, welterusten fokkies![]()
![]()
![]()
Jaap en standvastigheidquote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:04 schreef Maanvis het volgende:
Wakker worden japioo, tis tijd voor je schnode plannen!
Echt?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:18 schreef Ole het volgende:
begon ik net een heeeeel klein beetje medelijden te krijgen met braaain s
quote:
OKquote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:19 schreef Day het volgende:
Huub is gek op zijn ouders, maar wel gek op ze, ze hebben een goede relatie, zijn hard en eerlijk tegen elkaar. Toen hij een redelijke cokeverslaving had, heeft zijn moeder gezegd dat ze hem niet meer hoefde te zien, maar de relatie is nu wel goed.
Ik denk Brianquote:
Nee die wordt op tijd gebocked door Natasiaquote:
I love Day.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:45 schreef Day het volgende:
Valt Eric die de hele dag, samen met Huub Jaap voor van alles uitmaakt, boos over het woord 'flikker'?
Dag Natural Woman! Ben je natural in de zin dat je je haar onder je oksels en overige lichaamsbeharing in hun natuurlijke ambiance laat groeien? Dan snap ik dat je een leuker forum opzoekt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:53 schreef NaturelWoman het volgende:
Huub type snuiter zonder ruggegraat, je bent niks kabouter plop,face the emptyness like a real man![]()
en voor jullie hier: Lang leve Jaap,Lang leve Brian![]()
ik ga der vantussenen zoek me een leukere forum op
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 07:46 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dag Natural Woman! Ben je natural in de zin dat je je haar onder je oksels en overige lichaamsbeharing in hun natuurlijke ambiance laat groeien? Dan snap ik dat je een leuker forum opzoekt.
En.... ik snap ook dat je er flink van baalt dat er op Fok iemand met 6000 persoonlijkheden Huub loopt te dissen. Dat heeft idd niets met Jaap van doen![]()
Om over de door tranquelizers onderdrukte brainless maar helemaal niet meer te spreken. Ik hoop dat hij ooit weer eens tot leven komt. Dat zal knallen!
Mocht je ooit je natural environment wat willen modelleren en opfrissen dan ben je hier natuurlijk van harte welkom. Voor een frisse kijk op de zaak!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |