quote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Aoristus het volgende:
wat een libertariėrs hier, ze grijpen gelijk naar de macht als de kans zich voordoet.
quote:machts·mis·bruik (het ~)
1 misbruik van macht
2 modereren naar het voorbeeld van Tafhaas
Dat ik meestal de moeite niet doe vanwege het lage peil alhier, wil niet zeggen dat ik geen topdebater ben.quote:
Hmmmmm ik moet je zeggen dat ik hier wel iets in herken....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat ik meestal de moeite niet doe vanwege het lage peil alhier, wil niet zeggen dat ik geen topdebater ben.![]()
Lukt je niet. Gelovigen winnen geen debatten.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch zou ik het prachtig vinden om eens een keer een RL debat met jullie te doen. En dan iederen onder het tapijt vlammen....![]()
Jou konden ze blijkbaar missen als kiespijn. Miskend genie.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:28 schreef Aoristus het volgende:
Een mod hoort zichzelf eerst onmisbaar te maken zonder dat iemand het merkt. Alleen dan stijg je op de sociale fokladder
Waarom zou jij mod moeten worden? Jij scoort nog lager op je eigen meetlat dan ik of PJ.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik neem je ff de maat:
politiek van wanten weet: mwoa
een topdebater is: nee
die het debat weet aan te zwengelen: nee
en kan leiden: mwoa
gererespecteerd wordt: zou 't ?
fair is: ach
respectvol mens : oeps
is en Fok! ter harte neemt en zowaar ook aanwezig is.....: Ja!
ff dooroefenen. Anders moet ik mod worden. En dat wil ik helemaal niet.....
staat de N in het fokschip ?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jou konden ze blijkbaar missen als kiespijn. Miskent genie.
Pfff, na drie zinnen met mij gewisseld te hebben zit je al in een hoekje te huilen van schaamte over je eigen onvermogen. Dat geef ik je op een briefje, dat effect heb ik altijd op gristenfundi's.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch zou ik het prachtig vinden om eens een keer een RL debat met jullie te doen. En dan iederen onder het tapijt vlammen....![]()
Dat is altijd zo iets vreemds: dat gristenen en moslims denken dat we serieus in discussie moeten gaan over hun haatdragende sprookjesboekjes. Ik debatteer nog liever over cold fusion.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:36 schreef Lemmeb het volgende:
Pfff, na drie zinnen met mij gewisseld te hebben zit je al in een hoekje te huilen van schaamte over je eigen onvermogen. Dat geef ik je op een briefje, dat effect heb ik altijd op gristenfundi's.
Ik kan niet eens herinneren dat ik 3 zinnen met je heb uitgewisseld. Laat staan een duel met jou te hebben gehad , welke een onuitwisbare indruk heeft gehad.......Wat doe je eigenlijk hier? Je hebt echt niks zinnigs te melden. Wat drijft jou eigenlijk om hier rond te hangen, als je niets te melden heeft, behalve erg te lopen zieken....Want meer laat jij hier echt niet zien...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Pfff, na drie zinnen met mij gewisseld te hebben zit je al in een hoekje te huilen van schaamte over je eigen onvermogen. Dat geef ik je op een briefje, dat effect heb ik altijd op gristenfundi's.
Neehoor, ik heb een teringhekel aan jou. Dat je toevallig een gristenfundi bent is bijzaak.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Je hebt een kennelijk teringhekel aan christenen
Doe je best. Het is in ieder geval wederzijds.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb een teringhekel aan jou.
Je hebt daar eerder negatief over christenen uitgelaten. Je bent wel degelijk vooringenomen..Het woord alleen al wat je gebruikt getuigt van het totaal ontbreken van respect bij je.quote:Dat je toevallig een gristenfundi bent is bijzaak.
Och. Jij hebt je over driekwart van dit forum al negatief uitgelaten, dus moet je niet raar opkijken als je dat terugkrijgt in je gezicht.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Je hebt daar eerder negatief over christenen uitgelaten.
Gristentolerantie.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Een stukje basisrespect is jou kennelijk totaal vreemd, je zou eigenlijk hier geweerd moeten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |