Dan moet ie heel rap de TV laten uitzettenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:40 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian heeft het door en denkt 2 uur door de plee
Nee dit wordt weer ruzie morgen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter gewoon naar bed gaan m.i
Redactie is ook veel minder online de laatste tijd, dus het lijkt erop dat de interesse naar de streamer wat minder wordtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat we nu op de stream zien, gaat niet zo hard ten koste van kijkcijfers. Ze laten dit immers niet in de uitzendign zien. Wel tonen ze hiermee disrespect naar streamers, die toch wel een beetje de trouwe basis van DGK vormen.
Nee, deze haantjes-houding neemt hij vooral aan als hij geneukt heeft... dus op zich is het niet zo vaak.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
Brian loopt overdag ook vaak in die wife-beater rond ;-/
oooooh hij heeft zn ranzige hemdje niet eens aan! sowwy ;-(quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, deze haantjes-houding neemt hij vooral aan als hij geneukt heeft... dus op zich is het niet zo vaak.
Nee die vindt ie leuk tv, hij gaat gewoon rustig kijken en mss morgen over rellen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ie heel rap de TV laten uitzetten
Ze zijn idd minder online, maar ik kan me dat wel een beetje voorstellen. Enkelen op FOK! hebben dusdanig naar de redactie gereageerd, dat ik het knap vond dat ze uberhaupt nog terugkwamen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Redactie is ook veel minder online de laatste tijd, dus het lijkt erop dat de interesse naar de streamer wat minder wordt
En die klaagde over tv aanvragen zonder overleg met de groepquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef koppiesoep het volgende:
Ja en Eric slaapt nu ook.Grappig dat de enige man in de woonkamer die nog wakker is, een man is die net sex heeft gehad.
![]()
![]()
Ja stom van me, Brian zal er idd morgen wel een drama van maken dat de heren tijdens de heilige TV tijd in slaap vielen... dat hij zelf is blijven kijken en daarmee heel veel groeps TV minuten weggegooid heeft doet er dan niet toe...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee die vindt ie leuk tv, hij gaat gewoon rustig kijken en mss morgen over rellen...
Wat ik voorheen schreef is algemeen, en slaat niet op de huidige beelden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat we nu op de stream zien, gaat niet zo hard ten koste van kijkcijfers. Ze laten dit immers niet in de uitzendign zien. Wel tonen ze hiermee disrespect naar streamers, die toch wel een beetje de trouwe basis van DGK vormen.
Mja, toen het een tijdje terug ook zo heftig aan toe ging hielden ze wel een post-stop in maar geen lurk-stop, en dat laatste is nu wel het geval terwijl dat niet zoveel zou moeten uitmaken als redactie zijnde, aangezien ze toen ook niet reageerde op vragen reacties e.d. terwijl ze wel meelurktenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zijn idd minder online, maar ik kan me dat wel een beetje voorstellen. Enkelen op FOK! hebben dusdanig naar de redactie gereageerd, dat ik het knap vond dat ze uberhaupt nog terugkwamen.
2 man die 40 uur per week werken gebruiken dat account... die hebben ook wel eens een paar vrije dagen, en zelfs wel eens 2 achter elkaar en waarschijnlijk ook wel eens tegelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, toen het een tijdje terug ook zo heftig aan toe ging hielden ze wel een post-stop in maar geen lurk-stop, en dat laatste is nu wel het geval terwijl dat niet zoveel zou moeten uitmaken als redactie zijnde, aangezien ze toen ook niet reageerden terwijl ze wel meelurkten
Das waar, maar de lurkactiviteit is ook behoorlijk afgenomen, dus lijkt de interesse (zie de laatste week DGK, die over het algemeen saai was) afgenomen....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
2 man die 40 uur per week werken gebruiken dat account... die hebben ook wel eens een paar vrije dagen, en zelfs wel eens 2 achter elkaar en waarschijnlijk ook wel eens tegelijk
Die komen vanzelf weer terug...... ze zijn net Huub.. blijven terugkomen.
Het is een vicieuze cirkel. 10 maakt de verwachtingen niet waar, kijkers en streamers reageren veel minder dan haalbaar zou zijn, 10 teleurgesteld in streamers, enz.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, toen het een tijdje terug ook zo heftig aan toe ging hielden ze wel een post-stop in maar geen lurk-stop, en dat laatste is nu wel het geval terwijl dat niet zoveel zou moeten uitmaken als redactie zijnde, aangezien ze toen ook niet reageerde op vragen reacties e.d. terwijl ze wel meelurkten
Ik heb de indruk dat de boel in het geheel nu wankel staat, DGK_RED kijkt hier minder lijkt minder interesse te hebben in het programma, de boel staat stil etc.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel. 10 maakt de verwachtingen niet waar, kijkers en streamers reageren veel minder dan haalbaar zou zijn, 10 teleurgesteld in streamers, enz.
Dat niet. Er gebeurt in 1 dag DGK meer dan een week BB. Daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat de boel in het geheel nu wankel staat, DGK_RED kijkt hier minder lijkt minder interesse te hebben in het programma, de boel staat stil etc.Het bloed een beetje dood....
OffT..heb je jaap gezien met zijn kabauuuuterrrrr dansjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En trieste reacties, mensen lijken een algemeen pispaaltje te hebben gevonden
Ik moet wel lachen om die Huub, zo half bij Eric op schoot...
Zal wel RTL10 gaan worden ......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
TIEN bestaat toch niet lang meer. Gaat RTL8 worden. Zal me benieuwen of DGK dan nog door gaat.
Flikker toch op, ik kijk toch naar de streams om een stel echte mensen te zien in hun dagelijks leven en gedrag. Als ik een vooraf gescript groepje mensen wou bekijken dat dagelijks alleen maar doet wat de redelijke persoon als sociaal acceptabel ervaart, dan keek ik wel naar GTST.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, maar de laatste week is in DGK terms toch wel saai, en mensen raken gewend aan de heftige escapades, dus een feestje is nu "saai" als er alleen maar geneukt enzo wordt...het moet steeds meer worden, en dat zou dan wel het programma de das kunnen omdoen, omdat de kijker steeds meer verwachtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat niet. Er gebeurt in 1 dag DGK meer dan een week BB. Daar is niets mis mee.
Truste BSOLquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik begrijp dat we nog een frituur-sessie krijgen en daarna de jacuzzi. Leuk, maar ik blijf er niet meer voor op. Tot morgen allemaal![]()
Ik ben ervan overtuigd dat met een beter marketingplan, betere communicatie met kijkers en streamers etc. veel meer zou zijn losgekomen. Op het moment dat wij en anderen eerlijk en echt bij het spel betrokken zouden zijn, worden er veel meer ideeen gespuid. Een betere communicatie met de bewoners is ook een vereiste kan worden geconcludeerd uit vele reacties.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, maar de laatste week is in DGK terms toch wel saai, en mensen raken gewend aan de heftige escapades, dus een feestje is nu "saai" als er alleen maar geneukt enzo wordt...het moet steeds meer worden, en dat zou dan wel het programma de das kunnen omdoen, omdat de kijker steeds meer verwacht
Dat allemaal nog in 25 minuten?? Geldt de avondklok niet voor de weekenden??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik begrijp dat we nog een frituur-sessie krijgen en daarna de jacuzzi. Leuk, maar ik blijf er niet meer voor op. Tot morgen allemaal![]()
Is dat een bandje?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
Eric doet een Bacardi-cola,
Huub: neem jij dat drankje mee, ik heb mijn handen vol aan de Vegaballen.
Eric vindt de sigaarresten in de jacuzzie smerig.
Verzoek aan de redactie: mag het bandje vogels uit, ze zijn bijna niet te verstaan![]()
Ur welcome, zit je te hyperwarfenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb de streams aan maar wel gemuted, luister nu naar mn eigen muziek, iig thnx Prospera voor je bijdrage's
Dank Uquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ur welcome, zit je te hyperwarfen![]()
Huub&Eric zitten wat slap te kletsen,
Huub vond dat hij gisteren heel leuk dronken was.
Een Pimpelmees is met het alcoholgebruik in DGK iig altijd on-topic.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
Het zijn ECHTE vogels (pimpelmeesjes dacht ik) en door de verlichting gaan ze vroeger in de nacht fluiten, dus klopt wat je zegt
Merelsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
Het zijn ECHTE vogels (pimpelmeesjes dacht ik) en door de verlichting gaan ze vroeger in de nacht fluiten, dus klopt wat je zegt
Nouja, Merels danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Merelsen gisteren zei iemand dat ze zenders op hun borst hebben gekregen.
Welke brief? en ik ga geen 8 Cossen teruglezenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:22 schreef Gert het volgende:
Huub zit toch wel wat in de rats, over de brief van Peter6000l.
Hij legt nog eens duidelijk uit aan Eric, dat hij niets tegen dikke mensen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |