Dat heb ik een keer zo gedaan en toen moest ik er toch 2 punten voor geven. Wat is de regel nou precies?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:19 schreef DiviFilius het volgende:
Hij is overigens toch voor 1 punt, aangezien deze nog uit het vorige topic was ?
Ja, eigenlijk welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:19 schreef DiviFilius het volgende:
Hij is overigens toch voor 1 punt, aangezien deze nog uit het vorige topic was ?
Het topic waarin de vraag staat, bepaalt het aantal punten dat verdiend kan wordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer zo gedaan en toen moest ik er toch 2 punten voor geven. Wat is de regel nou precies?
In muziektrivia is de regel dat de puntentelling van het topic waar de vraag in is gesteld nog steeds van kracht is, ook al wordt het antwoord pas in een ander topic gegeven.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:21 schreef Mister1977 het volgende:
Dat heb ik een keer zo gedaan en toen moest ik er toch 2 punten voor geven. Wat is de regel nou precies?
wat een subtiele tvpquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
In muziektrivia is de regel dat de puntentelling van het topic waar de vraag in is gesteld nog steeds van kracht is, ook al wordt het antwoord pas in een ander topic gegeven.
Die ligt natuurlijk al te pitten.quote:
Mja, maar ik kwam na twaalven thuis. Helaassssquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
De vraag heeft ook nog meer dan 2 uur opengestaan.![]()
Ow, dat was ook wel heel snel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Pippi Langkous.
Verrassing!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |