http://huubfeedsyourhead.web-log.nlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:
Weblog linkje van Huub?
www.huubfeedsyourhead.web-log.nlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:
Weblog linkje van Huub?
Nah...ze moesten die 12 uur wel geven, anders zou Brainless het heus wel tegengehouden hebben. Ze hadden duidelijk instructies om het hard te spelen maar het uiteindelijk wel te geven van de redaktie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
god Brian .. houd je smoel man. Er komt niets uit wat de moeite waard is.
Het scheelde maar een haartje of Syl had die 12 uur niet van hem (en Jaap) gekregen ....
3 miljoen stond vandaag in de telegraafquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:57 schreef Gigageil het volgende:
sniff sniff.....nu moet ik ineens ook een beetje huilen......sniff sniff.......![]()
Hoeveel erft ze eigenlijk ?
Veeeeel erger nog dan dat!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:57 schreef farceman het volgende:
Netty je zoon is een hypocriete , achterbakse klootzak!
Hij werdt toch gecremeerd?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Marrije het volgende:
Syl beschrijft hoe ze over de kist hing en warmte voelde.
Voor haar doen vind ik dat vrij open.
Het was anders HUUB hoor die Silvia onderbrak met zijn weblog verhaalquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:59 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
Ze is jaloers? Het gaat over een ander en niet over haar! Zwak trekje van Nasty
Je bedoelt dat terwijl Syl vertelt hoe ze over de kist hing Amanda er gewoon doorheen begon te praten?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Je kunt wel merken dat ze daar in een heel klein wereldje wonen ... verhalen gaan wel heel snel over zichzelf. Soms, zoals in deze situatie, wel een beetje pijnlijk snel.
Ja ik verrdien hetquote:
Vrij open ??? Zweverig bedoel je.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Marrije het volgende:
Syl beschrijft hoe ze over de kist hing en warmte voelde.
Voor haar doen vind ik dat vrij open.
Ik neem aan dat je het sarcastisch bedoelde, maar voor het geval je serieus bent:quote:
brian is het product van netty. de fabriek heeft een slecht product geleverd en voldoet niet aan de vraag van de markt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:57 schreef farceman het volgende:
Netty je zoon is een hypocriete , achterbakse klootzak!
warmte....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het sarcastisch bedoelde, maar voor het geval je serieus bent:
Bij een crematie lig je ook in een kist...
Volgens mij was de grap: warmte voelen en cremeren..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:02 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
En dan lig je niet eerst in een kist?
.... ook ja. Bij de buitendeur meteen over de ruzies van vandaag, dan over de uitnodiging voor het feest op haar bed, Natasia over zichzelf, Brian over zichzelf, Amanda .... Eric is de enige die Sylvia ook echt ruimte geeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je bedoelt dat terwijl Syl vertelt hoe ze over de kist hing Amanda er gewoon doorheen begon te praten?
Hallooooo .... Jemig Ben sprakeloos nuquote:
Nee, dat verklaart de warmte .quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:02 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
En dan lig je niet eerst in een kist?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij was de grap: warmte voelen en cremeren..
Leukquote:
Bij een fabricagefout kan het product toch gewoon terug naar de fabriek?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
brian is het product van netty. de fabriek heeft een slecht product geleverd en voldoet niet aan de vraag van de markt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:59 schreef Ning het volgende:
[..]
3 miljoen stond vandaag in de telegraaf
ja ach...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallooooo .... Jemig Ben sprakeloos nu![]()
[DGK FB # 2] Vragen mbt dit DGK-forumquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:55 schreef Borga het volgende:
verder
En dan nu graag zo'n zelfde pleidooi waarom dat 'n probleem is?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Spyderman het volgende:
Go wat een slap lul verhaal is ze weer aan het uitbraken, en de hele club zit maar mee te lullen, ja je kan niet anders want de buuren kijken mee, want om 11 uur weggaan en om 21.30 uur terug komen is 4 uur ??? en dan hebben ze het er nu over dat ze nog 7 uur had ??? allemaal door de buuren bepaald, en voor diegene die er nog in gelooft, SINTEKLAAS bestaad ook, keep on dreaming folks.
En ze hebben het maar over de uuren die Syl nog zou hebben omdat het allemaal niet klopt en door een beetje rekenwerk te achterhalen is dat Syl Veeeeeel langer dan 12 uur heeft gehad.![]()
![]()
Ja, ik vind hem steeds leuker worden. Maar er zijn toch nog veel momentel dat ie zich heel asociaal opsteld en aandacht opeist op een kinderlijke manier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Eric is de enige die Sylvia ook echt ruimte geeft.
Geen mening maar een feitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef My_ het volgende:
Stomme TT zeg... Waarom je eigen mening daarin leggen?
Weet jij hoeveel reistijd er was? En dat tellen ze dus niet mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Spyderman het volgende:
En ze hebben het maar over de uuren die Syl nog zou hebben omdat het allemaal niet klopt en door een beetje rekenwerk te achterhalen is dat Syl Veeeeeel langer dan 12 uur heeft gehad.![]()
![]()
Ze had nog zeven uur! De eerste en de tweede waren veel en veel korter.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Spyderman het volgende:
Go wat een slap lul verhaal is ze weer aan het uitbraken, en de hele club zit maar mee te lullen, ja je kan niet anders want de buuren kijken mee, want om 11 uur weggaan en om 21.30 uur terug komen is 4 uur ??? en dan hebben ze het er nu over dat ze nog 7 uur had ??? allemaal door de buuren bepaald, en voor diegene die er nog in gelooft, SINTEKLAAS bestaad ook, keep on dreaming folks.
![]()
Je haat haar echt zeker?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:57 schreef Gigageil het volgende:
sniff sniff.....nu moet ik ineens ook een beetje huilen......sniff sniff.......![]()
Hoeveel erft ze eigenlijk ?
Als er iets van Brainless of Rat ofzo instaat word dat ook geaccepteerd...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef My_ het volgende:
Stomme TT zeg... Waarom je eigen mening daarin leggen?
Ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
ja ach...
Beetje zwarte humor moet kunnen hoor vind ik...
Als dat al niet mag over iemand die niemand hier kent....
Bij ernstige fabricagefouten gooi je het product gewoon weg!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Bij een fabricagefout kan het product toch gewoon terug naar de fabriek?![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als er iets van Brainless of Rat ofzo instaat word dat ook geaccepteerd...![]()
enne, even voor de duidelijkheid:
Ian_NickSylvia
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian_NickSylvia
Je mag altijd een mening hebben over een feitquote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
En dan nu graag zo'n zelfde pleidooi waarom dat 'n probleem is?Al bleef ze 2 dagen weg. Kan mij 't schelen, bij een sterfgeval mogen er best uitzonderingen gemaakt want dat gebeurd toch niet wekelijks
Dus voor 't programma en de kwelling van opgesloten zijn maakt dat niet uit (de kwelling van bij 'n begrafenis aanwezig zijn is minstens net zo vervelend niet waar?)
![]()
ja netty stop dat ding terug waar het vandaan kwam.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Bij een fabricagefout kan het product toch gewoon terug naar de fabriek?![]()
![]()
![]()
Dat doet ie inderdaad ... op de een of andere manier kan ik dat van hem goed hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem steeds leuker worden. Maar er zijn toch nog veel momentel dat ie zich heel asociaal opsteld en aandacht opeist op een kinderlijke manier.
gek genoeg denk ik dat dit product heel graag terug de fabriek in wil. Hij is erg erg erg dol op de fabriek!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:07 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Bij ernstige fabricagefouten gooi je het product gewoon weg!![]()
Waarom denk je dat die gouden kliko is gebracht vandaag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:07 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Bij ernstige fabricagefouten gooi je het product gewoon weg!![]()
Ze is net terug van de crematie van haar vader en dan is ze saai?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian_NickSylvia
Moeten ze daar verplicht naakt rondlopen? Zoals je wel eens hebt bij bepaalde beautycenters..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:08 schreef Lieve het volgende:
zooooo, nu eens wat leuks voor Sylvia! Zwaluwhoeve! HMMMMMM
Vind het prima zo hoor, maar de vorige keer was het wel inclusief de reistijd...de tijd tikte toen mee op het beeldscherm.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel reistijd er was? En dat tellen ze dus niet mee.
Nee hoor, maar dat nep geëmotioneerde gelul, kijk ik wel doorheen....quote:
Dat was met Bart en Lesley volgens mij. Dat was iets anders. Of was er ook een teller met de begrafenis van Sylvia's opa?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:11 schreef farceman het volgende:
[..]
Vind het prima zo hoor, maar de vorige keer was het wel inclusief de reistijd...de tijd tikte toen mee op het beeldscherm.
Ik vind dat er echt 'n beetje overdreven wordt in 't meeleven hoor, je kan 't sommige mensen niet kwalijk nemen dat ze hier wat nuchter over doen. Sterker nog, dat vind ik gezonder dan al dat gesnotter alsof 't je eigen dochter is die dit over komt. Ik vind 't lullig voor Syl, maar ik ken haar vader niet en ik ken Syl trouwens ook niet, ook al volg ik alles. (iets wat veel mensen volgens mij wel denken te doen: Sylvia kennen) Dus om 't maar bot te zeggen, val er maar lekker overheen: Het sterfgeval an sich zal mij eerlijk gezegd 'n worst wezenquote:
Die is zelfs nog te mooi voor hem....hij kan prima in de groene.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die gouden kliko is gebracht vandaag.
Ja en heb al diverse keren mijn mening ingeslikt ...vanwegen div. k.t cossers, maar dan krijg je op je donder Niet ergquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat doet ie inderdaad ... op de een of andere manier kan ik dat van hem goed hebben.
Ja, Eric weet wat het is om een ouder te verliezen. Maar dat kunnen mensen die dat nog nooit hebben meegemaakt niet helpen. Die doen op hun manier ook gewoon hun best. (denk ik).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef Sporti het volgende:
Eric is de enige in huis die Silvia echt de ruimte geeft,in haar rouwproces, hij heeft ook ECHT verlies ervaren.
SylviSaai wordt al zolang gebruikt als synoniem voor Sylvia, dat heeft verder niets met vandaag te maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze is net terug van de crematie van haar vader en dan is ze saai?
Sorry maar dat vind ik om te![]()
![]()
wat heeft dat nou met een crematie te maken, ik leef erg met Silvia mee mag haar ook het meest van allemaal in huis maar vind haar bij tijd en wijle heeeeeeeel erg saai!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze is net terug van de crematie van haar vader en dan is ze saai?
Sorry maar dat vind ik om te![]()
![]()
Volgens mij gebeurt dat wel eens als je erg geemotioneerd bent.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:11 schreef rooie3 het volgende:
Huub raakt zijn stem kwijt.
dat word aardig stil.
Reistijden tellen niet mee, en het is toch een lange reis, bijna 3 uur.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Spyderman het volgende:
![]()
Helemaal mee eens maar waarom passen de buuren dan niet deze regel niet aan, daar is niets mis mee om bij nader inzien de 12 uur regel voor overlijden anders te regelen, dan verliest het programma zijn geloofwaardigheid niet op deze manier creeérd Tien met de goudenkooi zijn eigen tegenwind. Ook de regel van de hoofd miljonair is vervallen dus waarom niet deze onmenselijke regeling, zij maken tenslotte het programma voor Tien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
En dan nu graag zo'n zelfde pleidooi waarom dat 'n probleem is?Al bleef ze 2 dagen weg. Kan mij 't schelen, bij een sterfgeval mogen er best uitzonderingen gemaakt want dat gebeurd toch niet wekelijks
Dus voor 't programma en de kwelling van opgesloten zijn maakt dat niet uit (de kwelling van bij 'n begrafenis aanwezig zijn is minstens net zo vervelend niet waar?)
![]()
Niet alle mensen kunnen huilen wanneer ze heel erg verdrietig zijn zoals Syl nu. Juist die mensen (die niet huilen) hebben het vaak het zwaarst. Maar goed, waarom leg ik dit uit want dat zul jij, met je ongelofelijk 'bizarre inlevingsvermogen' vast niet snappen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat nep geëmotioneerde gelul, kijk ik wel doorheen....
Het doet haar echt niet zoveel dat ie de pijp uit is......twee keer een minuutje gehuild, de rest loopt ze te lachen, hoor je haar er niet over en is ze nog even saai als altijd.....
Verder laat ze me koud.
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat wel eens als je erg geemotioneerd bent.
Ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was met Bart en Lesley volgens mij. Dat was iets anders. Of was er ook een teller met de begrafenis van Sylvia's opa?
Dat verwoord je primaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat er echt 'n beetje overdreven wordt in 't meeleven hoor, je kan 't sommige mensen niet kwalijk nemen dat ze hier wat nuchter over doen. Sterker nog, dat vind ik gezonder dan al dat gesnotter alsof 't je eigen dochter is die dit over komt. Ik vind 't lullig voor Syl, maar ik ken haar vader niet en ik ken Syl trouwens ook niet, ook al volg ik alles. (iets wat veel mensen volgens mij wel denken te doen: Sylvia kennen) Dus om 't maar bot te zeggen, val er maar lekker overheen: Het sterfgeval an sich zal mij eerlijk gezegd 'n worst wezenMaar lullig voor Syl is 't wel, maar niet voor alle fokkers hier die 't zitten te lezen en die zich blijkbaar bijna persoonlijk geraakt voelen door 't feit dat iemand Sylvia gewoon nog steeds saai vindt en dit duidelijk maakt in de TT of in posts.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat er echt 'n beetje overdreven wordt in 't meeleven hoor, je kan 't sommige mensen niet kwalijk nemen dat ze hier wat nuchter over doen. Sterker nog, dat vind ik gezonder dan al dat gesnotter alsof 't je eigen dochter is die dit over komt. Ik vind 't lullig voor Syl, maar ik ken haar vader niet en ik ken Syl trouwens ook niet, ook al volg ik alles. (iets wat veel mensen volgens mij wel denken te doen: Sylvia kennen) Dus om 't maar bot te zeggen, val er maar lekker overheen: Het sterfgeval an sich zal mij eerlijk gezegd 'n worst wezenMaar lullig voor Syl is 't wel, maar niet voor alle fokkers hier die 't zitten te lezen en die zich blijkbaar bijna persoonlijk geraakt voelen door 't feit dat iemand Sylvia gewoon nog steeds saai vindt en dit duidelijk maakt in de TT of in posts.
Inderdaad, er bestaat ook nog zoiets als inleving...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, Eric weet wat het is om een ouder te verliezen. Maar dat kunnen mensen die dat nog nooit hebben meegemaakt niet helpen. Die doen op hun manier ook gewoon hun best. (denk ik).
Dat zijn mensen die nog niet een dierbaar persoon in hun korte leventje hebben verloren. Ben blij voor ze . Tis vrijdag dus het huiswerk kan nog wel ff wachten, en zitten ze hier op het forum te ziekenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:13 schreef Sporti het volgende:
[..]
wat heeft dat nou met een crematie te maken, ik leef erg met Silvia mee mag haar ook het meest van allemaal in huis maar vind haar bij tijd en wijle heeeeeeeel erg saai!
Er wordt geen tegenwind gecreeerd want de mensen die 't op televisie volgen hebben helemaal niet door dat het -eventueel - langer geduurd heeft dan 12 uur (exc reistijd) en hier zijn ook veel mensen het wat dat betreft niet met je eens, en daarnaast zit ook nog 's niemand er mee. Dus wat is 't probleem? Alleen jij viel er over.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:15 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar waarom passen de buuren dan niet deze regel niet aan, daar is niets mis mee om bij nader inzien de 12 uur regel voor overlijden anders te regelen, dan verliest het programma zijn geloofwaardigheid niet op deze manier creeérd Tien met de goudenkooi zijn eigen tegenwind. Ook de regel van de hoofd miljonair is vervallen dus waarom niet deze onmenselijke regeling, zij maken tenslotte het programma voor Tien.![]()
Hij's gewoon hees schat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:13 schreef FdW het volgende:
Huub met een door emotie omfloerste en verstikte stem.
Sarah-Louise wil jij onze gevoelens hierbij omschrijven?
Alleen een gevoelige vrouw als jij kan dat![]()
Newbee Geregistreerd op: zaterdag 13 januari 2007 @ 12:52quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Reistijden tellen niet mee, en het is toch een lange reis, bijna 3 uur.
Overigens heb je best wel veel anti-SHE posts voor iemand met 14 posts
Waaruit concludeer jij dat het nep is?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef Gigageil het volgende:
Nee hoor, maar dat nep geëmotioneerde gelul, kijk ik wel doorheen....
Wat ben jij toch een heerlijk nuchter kalfje. Proost!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hij's gewoon hees schat.
Twee ontstoken ogen, nu ook nog hees. Het lijkt erop dat ie wat onder de leden heeft.
Keertje vroeg naar bed zou goed voor hem zijn - en ook voor wat streamers trouwens.
Kom lieffie ....daar drinken we op ..... proost !!!!
3 uurtjes slaap vannacht + een paar flessen alcohol, dat helpt natuurlijk ook als je jezelf naar de klote wilt helpenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hij's gewoon hees schat.
Twee ontstoken ogen, nu ook nog hees. Het lijkt erop dat ie wat onder de leden heeft.
Keertje vroeg naar bed zou goed voor hem zijn - en ook voor wat streamers trouwens.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die nog niet een dierbaar persoon in hun korte leventje hebben verloren. Ben blij voor ze . Tis vrijdag dus het huiswerk kan nog wel ff wachten, en zitten ze hier op het forum te zieken![]()
ROFL !!!!! ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een heerlijk nuchter kalfje. Proost!![]()
Ik denk dat velen zich identificeren met Silvia en dat het iemand is die beter met zaken kan omgaan dan anderen om haar heen. Ja natuurlijk leidt dat af en toe tot saaie tv an sich op korte termijn, maar op lange termijn vind ik haar een aanwinst.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
je vergeet de 2 pakjes sigaretjes nogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
3 uurtjes slaap vannacht + een paar flessen alcohol, dat helpt natuurlijk ook als je jezelf naar de klote wilt helpen
Sylvia zelf is alles behalve saai. Alleen programma technisch misschien wel ja. Maar dan is 80% saai schat ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die redenatie begrijp ik niet. Ik voldoe aan geen van jouw veronderstellingen en toch vind ik Syl ook vrij saai in het algemeen.
Ik had dit niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:22 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik denk dat velen zich identificeren met Silvia en dat het iemand is die beter met zaken kan omgaan dan anderen om haar heen. Ja natuurlijk leidt dat af en toe tot saaie tv an sich op korte termijn, maar op lange termijn vind ik haar een aanwinst.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Hij's gewoon hees schat.
HUH?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die nog niet een dierbaar persoon in hun korte leventje hebben verloren. Ben blij voor ze . Tis vrijdag dus het huiswerk kan nog wel ff wachten, en zitten ze hier op het forum te zieken![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een heerlijk nuchter kalfje. Proost!![]()
Ik vind haar persoonlijk niet saai, of tenminste, het stoort me niet, maar het maakt mij ook niet uit dat mensen nu roepen dat ze haar saai vinden (of volgens sommigen niet erg respectvol over haar praten). Waarom zou je dat moeten laten omdat haar vader is overleden?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:22 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik denk dat velen zich identificeren met Silvia en dat het iemand is die beter met zaken kan omgaan dan anderen om haar heen. Ja natuurlijk leidt dat af en toe tot saaie tv an sich op korte termijn, maar op lange termijn vind ik haar een aanwinst.
dat doen alle kinderen van groep 3quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:24 schreef Sonique het volgende:
Amanda, kan je ook gewoon lezen zonder te fluisteren?
Dat deden ze toch al. Jaap ging express op de wc aan die kant van de kamer. Maar nu gaat ie altijd schijten op de wc van de Masterbedroom... dus toch een verbetering (voor Sylvia althans)...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:24 schreef Katewalker het volgende:
ze deelt nu de wc wasbak en douche met Jaap...![]()
FdW houdt je wel wakker.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
11 uur op de bank ... god nee toch .. géén latertje he?
Heb ik haar nog nooit zien doen. Ze zit altijd te murmelen als ze leestquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:24 schreef Sonique het volgende:
Amanda, kan je ook gewoon lezen zonder te fluisteren?
Tuurlijk Tv kijkend nederland trapt er in maar DGK zou niet populair zijn zonder de internetters en van wie krijgen ze post van de internetters en niet van de tv kijkers dus hou ons geen worst voor en dat is wat ik er mee bedoel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Er wordt geen tegenwind gecreeerd want de mensen die 't op televisie volgen hebben helemaal niet door dat het -eventueel - langer geduurd heeft dan 12 uur (exc reistijd) en hier zijn ook veel mensen het wat dat betreft niet met je eens, en daarnaast zit ook nog 's niemand er mee. Dus wat is 't probleem? Alleen jij viel er over.
ach maakt 't uit, 't is weekendquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
11 uur op de bank ... god nee toch .. géén latertje he?
De grote kracht van Sylvia is, dat ze gewoon zichzelf blijft. Dat kan en doet ze als geen ander.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia zelf is alles behalve saai. Alleen programma technisch misschien wel ja. Maar dan is 80% saai schat ik.
Haar enorm sterke band met Huub maakt het toch weer heel bijzonder en voor de Huub/Sylvia fans alles behalve saai.
omdat ze steeds haar gezicht bedekt of tegen de muur gaat staan zodat niermand haar gezicht kan zien......en ik niet ECHT verdiet heb gezien de rest van de week.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:18 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat het nep is?
http://www.correlatie.nl/quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:25 schreef Lieve het volgende:
Weet iemand waar je heen moet Emailen?
Ze zal binnenkort wel boven blijven slapen? Daarbij slaapt Sylvia als een dooie baksteen. Niet wakker te krijgen. En dan gaat ze toch gewoon in hun slaapkamer wassen en douchen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:24 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb nu pas in de gaten dat Jaap naast Silvia slaapt...in het bed er naast dan...dás lekker..voor Silvia..maar niet heus..eigenlijk niet attent van Huub en Eric om Silvia in haar eentje achter te laten met Jaap in haar slaapkamer gedeelte, ze deelt nu de wc wasbak en douche met Jaap...![]()
Godekindje@hemel.nlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:25 schreef Lieve het volgende:
Dat vraag ik toch ook niet van je? Ik vind het raar dat er af en toe met disrespect over het overlijden van haar vader wordt gesproken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind haar persoonlijk niet saai, of tenminste, het stoort me niet, maar het maakt mij ook niet uit dat mensen nu roepen dat ze haar saai vinden (of volgens sommigen niet erg respectvol over haar praten). Waarom zou je dat moeten laten omdat haar vader is overleden?Dat hoeft toch niets aan je mening over Sylvia te veranderen?
Absoluut, en dat maakt een groot contrast met alle andere debielen in het huis...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De grote kracht van Sylvia is, dat ze gewoon zichzelf blijft. Dat kan en doet ze als geen ander.
Dat klopt je hoeft je mening niet te veranderen over Sylvia. Ik vond het tijdstip van uiten dat ze saai is alleen niet passen terwijl zij stond te praten over haar vader en de crematie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind haar persoonlijk niet saai, of tenminste, het stoort me niet, maar het maakt mij ook niet uit dat mensen nu roepen dat ze haar saai vinden (of volgens sommigen niet erg respectvol over haar praten). Waarom zou je dat moeten laten omdat haar vader is overleden?Dat hoeft toch niets aan je mening over Sylvia te veranderen?
helemaal mee eens.......geen enkele andere bewoner kan daar aan tippen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De grote kracht van Sylvia is, dat ze gewoon zichzelf blijft. Dat kan en doet ze als geen ander.
Dit is meelevende jalouzie, geen naijverquote:
werkt alleen als ik zijn euvel kan verdragen en hij mijn volcontinue diensten. En anders word ik een zielige streamer en ga ik uit eenzaamheid kaarten sturen naar de bewoners .... aldus Natasia - die écht geen kaart van mij gaat krijgen dus. Het kreng.quote:
Er komt nog "iets", naar aanleiding van vannacht. Maar dat zal wel weer een of andere onzin zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:30 schreef the_undertaker het volgende:
Hmm... dit was het wel vandaag denk ik in de Kooi. Morgen weer rellen!
23:00 komt er nog iets hoor...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:30 schreef the_undertaker het volgende:
Hmm... dit was het wel vandaag denk ik in de Kooi. Morgen weer rellen!
Zo'n bedreiging zijn de internetters niet vrees ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:27 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Tuurlijk Tv kijkend nederland trapt er in maar DGK zou niet populair zijn zonder de internetters en van wie krijgen ze post van de internetters en niet van de tv kijkers dus hou ons geen worst voor en dat is wat ik er mee bedoel.![]()
redactie@degoudenkooi.nlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:25 schreef Lieve het volgende:
Waarschijnlijk heb jij dan alleen maar emo-kids, aandachtshoéren en dragqueens in je kennissenkring.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:28 schreef Gigageil het volgende:
[..]
omdat ze steeds haar gezicht bedekt of tegen de muur gaat staan zodat niermand haar gezicht kan zien......en ik niet ECHT verdiet heb gezien de rest van de week.....![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
23:00 komt er nog iets hoor...
Wel wakker blijven!!
Mee eens ... ik vond haar zelfs de scherpste ideeen hebben om het andere team te pesten. Logisch dat ze zich nu even buiten al die toestanden zet, maar ik geloof zeker in haar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia zelf is alles behalve saai. Alleen programma technisch misschien wel ja. Maar dan is 80% saai schat ik.
Haar enorm sterke band met Huub maakt het toch weer heel bijzonder en voor de Huub/Sylvia fans alles behalve saai.
Het is een normaal verschijnsel dat mensen hun gezicht bedekken als ze moeten huilen of veel verdriet hebben. Heb jij overigens die schreeuw nog mee gekregen na de eerste brief over haar vader? Die ging mij door merg en been en was echt een uiting van verschrikkelijk veel schrik en verdriet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:28 schreef Gigageil het volgende:
[..]
omdat ze steeds haar gezicht bedekt of tegen de muur gaat staan zodat niermand haar gezicht kan zien......en ik niet ECHT verdiet heb gezien de rest van de week.....![]()
Verraderquote:
Wilgo verdooft de kinderen eerst zodat dat deze voor de komende twee dagen knockout zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:34 schreef Suikeroom het volgende:
Hoe gaat Natasia dat uitleggen dan als ze thuis komt? kindjes mama gaat ff naar boven neuken met Wilgo ik zie jullie weer over 6 maanden.. nee toch?
Tja, voor mij valt ze niet echt op. Amanda valt me op omdat ik me aan haar stoor, Natasja idem, al vind ik haar de laatste tijd opvallend leuker worden. Om Brian kan ik smakelijk lachen. Jaap kan me net als Amanda enorm irriteren. Amanda vind ik nog grappig als ze met Brian praat. Jaap vind ik nauwelijks grappig. Aan Huub erger ik me net wat minder dan dat ik om hem kan lachen en Erik vind ik wel ok.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:30 schreef the_undertaker het volgende:
Hmm... dit was het wel vandaag denk ik in de Kooi. Morgen weer rellen! op Jaap zijn bed springen![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Mee eens ... ik vond haar zelfs de scherpste ideeen hebben om het andere team te pesten. Logisch dat ze zich nu even buiten al die toestanden zet, maar ik geloof zeker in haar.
Die was natuurlijk geacteerd ... en de rest van wat Sylvia is overkomen stond in het script..... volgens sommigenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:35 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het is een normaal verschijnsel dat mensen hun gezicht bedekken als ze moeten huilen of veel verdriet hebben. Heb jij overigens die schreeuw nog mee gekregen na de eerste brief over haar vader? Die ging mij door merg en been en was echt een uiting van verschrikkelijk veel schrik en verdriet.
Ja, die zou nu toch wel al minder pijnlijk moeten worden. Hij heeft ook ontstoken ogen. Ik begrijp niet dat hij nog niet naar een dokter is geweest. Beetje eigenwijs, onze Huub.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:33 schreef Clank het volgende:
Huub heeft best veel last van zijn gekneusde rib.
Ik las het... toch maar ff blijven danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
23:00 komt er nog iets hoor...
Wel wakker blijven!!
en de naam van haar moeder....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:37 schreef Clank het volgende:
Sylvia leest een kaart en schrikt even omdat het handschrift veel lijkt op dat van haar vader.
Dat zijn die VOL-mongolen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia leest een kaartje geschreven door "haar grootste fannen"
![]()
Op het slachtblok ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat ligt Natasia bevallig op het keukenblad ....
En zo is hetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, voor mij valt ze niet echt op. Amanda valt me op omdat ik me aan haar stoor, Natasja idem, al vind ik haar de laatste tijd opvallend leuker worden. Om Brian kan ik smakelijk lachen. Jaap kan me net als Amanda enorm irriteren. Amanda vind ik nog grappig als ze met Brian praat. Jaap vind ik nauwelijks grappig. Aan Huub erger ik me net wat minder dan dat ik om hem kan lachen en Erik vind ik wel ok.
Maar ja Syl. . .daar erger ik me niet aan en daar kan ik ook niet echt om lachen. Tja, voor mij is ze een beetje saai. Maar dat maakt toch niet uit? Daarom hoef ik toch nog geen 'kort leven' te hebben of 'geen dierbaren te hebben verloren'? Ook zie ik niet dat ik dan zou zitten te zieken op het forum. Ik vind die redenatie gewoon 3 x niks. Ik weet het, jij zei het niet, maar dat was wel waarop ik reageerde![]()
Een ribkneuzing kan juist na een aantal dagen pijnlijker worden. De ontstoken ogen is iets waar hij bekend mee is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, die zou nu toch wel al minder pijnlijk moeten worden. Hij heeft ook ontstoken ogen. Ik begrijp niet dat hij nog niet naar een dokter is geweest. Beetje eigenwijs, onze Huub.
Ja dat bedoel ik juist.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:35 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het is een normaal verschijnsel dat mensen hun gezicht bedekken als ze moeten huilen of veel verdriet hebben. Heb jij overigens die schreeuw nog mee gekregen na de eerste brief over haar vader? Die ging mij door merg en been en was echt een uiting van verschrikkelijk veel schrik en verdriet.
Huub moet gewoon bij de Febo een paar weken een Jaap-status aanvragen; overdag lekker rustig een goed boek lezen, 's avonds een uurtje of 2 discussiëren en ruzie maken en zich verder lichamelijk helemaal laten vertroetelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:33 schreef Clank het volgende:
Huub heeft best veel last van zijn gekneusde rib.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik juist.
Een fles en een glas kapotgooien, een gil en dan met je kop naar de muur staan.......het klonk ook zo van, en nu moet ik emotie tonen anders klopt dat niet met wat ik zou moeten voelen als je vader sterft. (zal wel komen dat ze elkaar 10 jaar niet meegemaakt hebben)
Ik voel aan dat ze er niet ECHT kapot van is.......![]()
...ja, die van die mooie bos bloemenquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik juist.
Een fles en een glas kapotgooien, een gil en dan met je kop naar de muur staan.......het klonk ook zo van, en nu moet ik emotie tonen anders klopt dat niet met wat ik zou moeten voelen als je vader sterft. (zal wel komen dat ze elkaar 10 jaar niet meegemaakt hebben)
Zoals ik al zei, kennelijk ken jij alleen maar personen in je omgeving die hun emoties constant overal moeten laten zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik juist.
"Het gaat mij om de intriges en psychologische spelletjes die gespeeld worden" dus 12 uur is 12 uur zoals je zelf schrijft, 12 uur is een psychologische drempel take or leave it. En wees niet triest om mij fijn weekend toegewenst.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zo'n bedreiging zijn de internetters niet vrees ikBovendien heb ik dan nog steeds m'n eigen mening over hetgeen waar mensen om lopen te zeuren: of ze nou wel of niet 12 uur heeft gehad of 24 uur. Of er nou wel of niet reistijd bij hoort. Waarom zo graag willen zoeken naar 'n ding wat 'niet klopt aan de Gouden Kooi'??
"Hou ons geen worst voor"? Jij vindt 't 'n bevredigender idee als iemand die 'n persoon verliest in dat huis eigenlijk gewoon niet genoeg tijd krijgt daar afscheid van te nemen, maakt dat het interessanter voor je? Het gaat mij om de intriges en psychologische spelletjes die gespeeld worden binnen het huis tussen de bewoners, dat er 1tje is die met knallende ruzie 'n 12 uur binnen het huis te pakken krijgt en vervolgens in totaal 24 uur weg blijft kan me niet boeien. En ik vind 't triest als er mensen zijn die zich daar wel over gaan opwinden.
![]()
Ik ha juist heel erg het gevoel dat het wel echt was...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik juist.
Je kan beter een stille tocht voor bereidenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ja, die van die mooie bos bloemen
Weet iemand het adres trouwens om bloemen te laten bezorgen ... ze moet bijna afrijden
Misschien de cossen terug lezen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Ik heb niet constant ztten streamen, maar: is al duidelijk wát er om 2300 staat te gebeuren?
[bequeen mode] LEES EVEN TERUG ZOU IK ZEGGEN[/bequeen mode]quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Ik heb niet constant ztten streamen, maar: is al duidelijk wát er om 2300 staat te gebeuren?
Ik denk een exra verduidelijking van de regels nav dingen die afgelopen dagen zijn voorgevallen tussen met name Eric/Huub <-> Jaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
geen idee...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
Ik weet het niet. Ik weet alleen dat Natasia boos was omdat ze geen film konden kijken vanavond. Of er nog wat gebeurt heb ik nergens uit kunnen halen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
die brief bedoel je?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:46 schreef Sonique het volgende:
ik trek dit niet...
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:47 schreef Heathen het volgende:
Jaap exit :p
hij bedoelt een 1 pack ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef the_undertaker het volgende:
Grapje van Brian
"Bij jou is het geen 6-pack, maar een 24 pack"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een dumbass, een 24-pack betsaat niet, dat heet een traytje...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef the_undertaker het volgende:
Grapje van Brian tegen Jaap
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja....daar verschilt onze opvatting dan.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ha juist heel erg het gevoel dat het wel echt was...
De altijd zo behouden Sylvia die de controle over zichzelf kwijt raakt...
Humor is zeker een sterke kant van hem................quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef the_undertaker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wel van Wilgo, hij wil die 2 uur nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Misschien een lousy videoboodschap?
idd, een tonnetje.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat een dumbass, een 24-pack betsaat niet, dat heet een traytje...
Zeg dan gewoon een fust...
ach hij probeert hetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:49 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd, een tonnetje.
Maar Brian kan niet grappig zijn.![]()
.... Brian's grapjes tegen Jaap vindt Jaap vast veel leuker ..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef the_undertaker het volgende:
Neuqennnnn!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef partyyboyy het volgende:
Gaat er vanavond nog geneukt of geslagen worden?
Dat lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:45 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik denk een exra verduidelijking van de regels nav dingen die afgelopen dagen zijn voorgevallen tussen met name Eric/Huub <-> Jaap.
Zitten wij in de regiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef partyyboyy het volgende:
Maakt het uit als Brainless en Amanda weer konijntje gaan spelen? We hebben dat al genoeg gezien, toegevoegde waarde voor het programma: 0.0quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef partyyboyy het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik ruik wat op het oogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef partyyboyy het volgende:
Jazeker !! Wat zeker is dat als Brian een serieus (?) gesprek heeft gehad met Amadel dan is het sex !quote:
Moet je soms 24 uur per dag janken dan? Iedereen verwerkt zo'n verlies op z'n eigen manier. Het lezen van deze brieven is misschien een steun voor haar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:51 schreef Gigageil het volgende:
En een lol dat we hebben......( zet de crematie maar uit mijn hoofd, want Sylvia zit er zelf ook niet zo mee
) ( krijg ik de indruk
)
klopt, je hebt ook een direct-X plugin nodig, die tot op heden nog niet beschikbaar is voor versie 2.0quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:52 schreef Dogga het volgende:
damn vevelend trouwens...nu ik firefox ff gebruik zitte die streams echt raar...niet netjes naast elkaar..en ik heb die handelingen niet beneden de streams..waar je geluid kan regelen en shit.
nu moet ik het doen via rechter muisknop..ook met IE7 trouwens..sucks
anybody knows how to fixx this?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef the_undertaker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I get it.quote:
Zou ook nog streamvervuiling zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maakt het uit als Brainless en Amanda weer konijntje gaan spelen? We hebben dat al genoeg gezien, toegevoegde waarde voor het programma: 0.0
geld die plugin ook voor IE?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
klopt, je hebt ook een direct-X plugin nodig, die tot op heden nog niet beschikbaar is voor versie 2.0
probeer deze eens http://members.chello.nl/ptbuys/ die werken wel volgens mij
Ze is een zeepbel die op het punt staat te ploppen. Eens valt ze door de mand.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:51 schreef Gigageil het volgende:
En een lol dat we hebben......( zet de crematie maar uit mijn hoofd, want Sylvia zit er zelf ook niet zo mee
) ( krijg ik de indruk
)
Ow, niet dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:55 schreef Katewalker het volgende:
Het bankzitten gaat beginnen!!!
Ze valt pas door de mand wanneer ze eens een keer echt helemaal lam DURFT te wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:57 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Ze is een zeepbel die op het punt staat te ploppen. Eens valt ze door de mand.![]()
tja, voor wat hoort wat!! Maar inderdaad dat valt mij ook op...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jazeker !! Wat zeker is dat als Brian een serieus (?) gesprek heeft gehad met Amadel dan is het sex !![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[bequeen mode] LEES EVEN TERUG ZOU IK ZEGGEN[/bequeen mode]
Gaat niet door.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
Geen bank avontuur?
waarom wilt het niet goed werken dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:01 schreef Sonique het volgende:
plugin is alleen nodig voor Firefox.
IE heeft ze standaard al
Brian heeft er zo'n rilexe mattie bijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: 'We gaan binnenkort samen naar de sauna'
Jaap: 'Ja, lekker naakt'
Brian kijkt hem verschrikt aan
is die van peter die Huub nu aan het lezen is?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:03 schreef Marrije het volgende:
Weer over de brief van Peter6000.
Weet niemand..op het scherm stond ook nog sorry!quote:
Als je een brief krijgt moet je hem koesteren. Vooral Jaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:03 schreef Marrije het volgende:
.... beetje triest wel. Hij maakt de grapjes liever zelf dan dat anderen dat gaan doen. Brian heeft er ook een houtje van maar dat schijnt dan weer leuke humor te zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:02 schreef Heathen het volgende:
Ze gaan de sauna in en de enige grapjes die jaap kan maken is over zijn lichaam.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Die brieven zijn echt geweldig!!!
Bij de Tibidaboquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:02 schreef Gigageil het volgende:
Op die berg.....daar is een kermis......uitzicht over Barcelona.....![]()
Inderdaad ontzettend grappigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
ik weet het niet, standaard komt het niet met firefox mee ivm beveiliging.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:03 schreef Dogga het volgende:
[..]
waarom wilt het niet goed werken dan?
in het begin werkte het wel goed !!
nu zie ik alleen 4 streams zonder die mogelijkheden om geluid te regelen etc (de makkelijke manier)
Omdat Huub en Eric vanochtend zeiden "we hebben een probleem nav vannacht"... Gespeeld uiteraard...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:05 schreef Suikeroom het volgende:
waar hebben Jaap en Brian het steeds over? waarom denken ze dat Huub of Eric weg moet?
Huub, geen idee. Ik zat in de sauna te streamen bij Jaap en Brian en Jaap had het weer over die brief. Jaap: ik zei start maar een contest over naampjes voor Huub en Erik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
is die van peter die Huub nu aan het lezen is?
pffff....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:03 schreef Marrije het volgende:
Zelfspot is niks mis mee hoor, maar Jaap verontschuldigd zich constant en maakt nooit een ander leuk grapje.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... beetje triest wel. Hij maakt de grapjes liever zelf dan dat anderen dat gaan doen. Brian heeft er ook een houtje van maar dat schijnt dan weer leuke humor te zijn.
Eerlijk gezegd heb ik een hekel aan Jaap gekregen....
Zeker weten ... Hulde voor de schijversquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
ja leuk hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
O jeetje ik heb tranen van het lachenWioeboewe
![]()
Ik hoop dat door die brief van Peter6000 of Jaap of Brian het nog hoger/gekker in de bol slaat en dat die dan een hele grote fatale fout maken. Dan is er ééntje door Peter6000 de kooi uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
pffff....ik voel ernstig de behoefte om toch maar weer eens wat kaarten te sturen aan Huub..Silvia krijgt er nu teveel naar mijn zin...
![]()
nee ff kort naar privatequote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:08 schreef Markeerstift het volgende:
Huub naar achter ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |