Dude.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef hallodagg het volgende:
Heel soms, meestal als ik weer eens op m'n trui heb gespotenNiet vies, niet lekker.
nee en als jij het allemaal inslikt hoef je ook geen big-macs meer(die je in ruil voor een blow-job krijgt)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind sperma maar ranzigdus in me mond hoef ik t niet.. en toen ik t s in me oog had deed dat ook kei zeer.. naar goedje dus wat ik nie in me buurt wil hebben tot ik een kinderwens krijg
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:44 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
nee en als jij het allemaal inslikt hoef je ook geen big-macs meer(die je in ruil voor een blow-job krijgt)
Maar even serieus, ben je nu van plan in elk topic wat op fok staat te gaan reargeren????
ik (nou ja, zijquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
kleine opoffering
heb zelf maar 1 keer een meisje gehad die dat kon maar mên dat is ganz geilna het beffen een spuitende en verschrikkelijk heerlijk kronkelend meisje onder je is gewoon het geilste wat er bestaat
bijna?! omgquote:Op zondag 25 maart 2007 12:50 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
ik (nou ja, zij) ben een keer een HEEL EIND gekomen.. op het laatst ging ze echt helemaal shaken, werd ze spierwit en misselijk, ben toen maar gestopt maar dat was dus duidelijk bijna op haar hoogtepunt!
wat is dat dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:13 schreef hierissiedan het volgende:
he viswijfje kan jij ook squirten??
Hoe kreeg je het in je oog?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind sperma maar ranzigdus in me mond hoef ik t niet.. en toen ik t s in me oog had deed dat ook kei zeer.. naar goedje dus wat ik nie in me buurt wil hebben tot ik een kinderwens krijg
![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |