Sinds het mislukken van de coalitieonderhandelingen tussen de PvdA en het CDA in 2003 niet meer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Bos en Wijn zijn vrienden ja...
Jawel toch? Het was toch alleen net na de mislukte onderhandelingen iets minder...?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Sinds het mislukken van de coalitieonderhandelingen tussen de PvdA en het CDA in 2003 niet meer.
Dit is het enige wat ik er zo snel via Google over kan vinden...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Jawel toch? Het was toch alleen net na de mislukte onderhandelingen iets minder...?
Maar ik heb nog niet zo lang geleden in een ander artikel ook zoiets gelezen.quote:Uiteindelijk barst de bom, als Bos op een ultimatief lijstje van zijn vriend (alhoewel de liefde bekoeld is) Joop Wijn, “nee” zegt.
http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel23/kn2333d.htm
Ik dacht dat ik laatst ergens het volgende in een interview met Wouter had gelezen:quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:38 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dit is het enige wat ik er zo snel via Google over kan vinden...
[..]
Maar ik heb nog niet zo lang geleden in een ander artikel ook zoiets gelezen.
dit is die 2 uur aan tapes perfect samengevat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
Die Bos leefde helemaal op toen de verkiezingen voorbij waren er echt inhoudelijk moest worden gesproken. Ook op zo'n congres in het buitenland is hij helemaal in z'n element. Terwijl hij tijdens de verkiezingen gewoon niet meer weet hoe zich moet gedragen, geholpen door van die fantastische adviseurs.
Je denkt dat het bij andere partijen heel anders is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef type_29 het volgende:
Nadat gezien te hebben weet ik het zeker.
Nooit van zijn lang zal ze leven zal ik PVDA stemmen.
Wat een stel amateuristen zeg.
Streng hoor, mil.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:08 schreef milagro het volgende:
kijk de herhaling maar, of uitzending gemist.
nee, het is echt teveel om op te noemen, 1 en al ergenis hier om zoveel genant backstabbing, nu ja, back..., ze steken hem in zijn maag gewoon, en draaien het mes nog eens om.... echt misselijkmakend.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat zullen ze vast niet leuk vinden bij de PvdA. Achteraf werd toch unaniem gevonden dat het een blunder was om mee te werken. Je zou toch zeggen dat je van tevoren afspraken maakt over recht op herhalingen e.d., maar dat is blijkbaar niet gebeurd.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:26 schreef Toad het volgende:
Unaniem? Waar haal je dat vandaan?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt helemaal niet als de PvdA idd.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Unaniem? Waar haal je dat vandaan?
Ik vind en vond de Wouter Tapes prima.![]()
Nu!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:39 schreef Arcee het volgende:
Maandag 8 oktober in de herhaling. 23:55 uur - Nederland 2.
Deel 1 én 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |