zomg in welk kraakpand zit je?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:07 schreef SHE het volgende:
Hoezo? neuken en jointjes roken in een afvallig kraakpand kan nu ook hoor.
Kale kutjes vind ik ook zo kinderlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar maar maar dan had je tussen hele oerwouden heenwroeten
Schitterend.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Veel VMBO-meiskes hebben ook al een hoop inhoud hoor, soms al als ze 14 zijn. En als het eruit komt, noemen ze het "Destunie".
Je kind alles verbieden maar wel huilen als ze stiekem peukjes/jointjes staat te roken met jongens van 20 terwijl zij 14/15 isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:37 schreef SHE het volgende:
Dat ligt niet aan de evolutie, maar aan het type school waar je komt.
Het mag een feit zijn dat een gemiddelde VMBO-er zich anders kleed dan een VWO-er. Bedoel ik niet lullig, maar het is een feit.
Bovendien heeft een nieuwe generatie weer kinderen en die vinden zichzelf allemaal zo lekker progressief door hun kroost allerlei troep te laten dragen.
Ik weet heel, heel erg zeker dat mijn dochter naar Georgie wordt verbannen als ze het ook maar in haar hoofd haalt om zich onbetamelijk te kleden, gedragen of besmeren.
Je mag je kapsel ook wel eens wijzigenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef TE-61 het volgende:
In groep 8 was er bij mij in de klas één meisje met "borstjes" en de rest begon toen net. Is ook iets van de laatste decennia.
Het leukste was het om te lachen om dikke wijven met vetrollen die naveltruitjes aan hadden. Ook plamuur had je nog niet zoveel 15 jaar geleden. Makeup is er natuurlijk altijd wel geweest, maar vast niet in de lagen die ik gezien heb tijdens mn middelbare school periode.
Maar meiden die sletterig gekleed waren? Dat zag ik pas in de laatste jaren, of dat nou door de leeftijd kwam of door de maatschappij zelf? (met zn mtv, tmf, hiphop etc)
Dit was mijn klas in de 1e mavo/havo:
Ik laat mn haar nu groeienquote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Je mag je kapsel ook wel eens wijzigen![]()
Wat is je klacht?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:09 schreef Quint24 het volgende:
Toen ik in 1994 begon op de midelbare school zagen de meiden er nog fatsoenlijk uit maar nu lopen ze erbij als ik wil graag aangerand en verkacht worden.![]()
die juf van jou is wel een milf zegquote:Op zondag 18 maart 2007 15:20 schreef TE-61 het volgende:
In groep 8 was er bij mij in de klas één meisje met "borstjes" en de rest begon toen net. Is ook iets van de laatste decennia.
Het leukste was het om te lachen om dikke wijven met vetrollen die naveltruitjes aan hadden. Ook plamuur had je nog niet zoveel 15 jaar geleden. Makeup is er natuurlijk altijd wel geweest, maar vast niet in de lagen die ik gezien heb tijdens mn middelbare school periode.
Maar meiden die sletterig gekleed waren? Dat zag ik pas in de laatste jaren, of dat nou door de leeftijd kwam of door de maatschappij zelf? (met zn mtv, tmf, hiphop etc)
Dit was mijn klas in de 1e mavo/havo:
ik moest wel paar keer kijken voor ik merkte wie de juf was.... "kijkend naar je comment"quote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
die juf van jou is wel een milf zeg![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik moest wel paar keer kijken voor ik merkte wie de juf was.... "kijkend naar je comment"![]()
Dat is nu alweer 7 jaar geleden. Ze zal nu wel rond de 46 zijn denk ik. En als je weet hoe snel vrouwen na hun 25e aftakelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
die juf van jou is wel een milf zeg![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |