quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:17 schreef flyguy het volgende:
ja vroeger had je ook vingeren, maar tegenwoordig alleen nog maar fisten

Ja dat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:20 schreef MarMar het volgende:
overtrokken shait...
het verschil is lang zo groot niet als iedereen schreeuwt, we vergeten alleen watvoor etterbakjes we zelf waren als we ouder worden, thats all.

vroeger was het bessen-jus toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja dat.
Alhoewel er volgens mij geen seks werd gehad in ruil voor breezers en dergelijken toen ik jong was (die goeie ouwe tijd). Maar misschien zat ik wel op een brave school of zo

Broodje aap: nierbekontsteking komt van blaasontsteking komt van bacterien, van achter naar voor afvegen bijvoorbeeld, of gewoon omdat je er extra gevoelig voor bent door je bouw down there, ... niet van kou.. sterker nog, bacterien gedijen meestal het best in warmtequote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Wij (zelfstandig gymnaaasium) hadden ook sletten, maar die zagen er niet zo uit. Als ik met een blote navel, string of /broek rok net onder mijn bilnaad het huis uit had gewild, dan had mijn kop nu nog achterstevoren gestaan![]()
Dát snap ik dus niet aan die kleding: pubertjes die midden in de winter met een "winterjas" tot ver boven het middel en een superkort rokje naar buiten gaan. Hebben die ouders een weddenschap afgesloten op een nierbekkenontsteking ofzo?

Je was 2quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb verschrikkelijke heimwee naar de jaren 90.![]()

Je had mij in de tweede moeten zien (toen ik 14 was). 1.95, 85 kilo en overmatige baardgroeiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:55 schreef erikkll het volgende:
[..]
Het verschil tussen meisjes en jongens is op die leeftijd érg groot!

Joh jij weet niet wat het met me doet. Als ik bijvoorbeeld al beelden zie uit de jaren 90 krijg ik zo'n sterk heimee gevoel. Ik heb echt vreselijke heimwee naar vroeger.quote:

Hmm. Dat kan idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Joh jij weet niet wat het met me doet. Als ik bijvoorbeeld al beelden zie uit de jaren 90 krijg ik zo'n sterk heimee gevoel. Ik heb echt vreselijke heimwee naar vroeger.

Geef me dan maar een brave studiebol.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:34 schreef Gluckskafer het volgende:
Zeg - Sandstorm-, was je niet toevallig op een VMBO school?
Daar zitten doorgaans de wat dommere, mooie, sletterig gekledere meisjes.
Op een gymnasium zitten vaak van die brave, saaie studiebollen.

Desondanks nog steeds een lullig staafje?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:31 schreef Staafje het volgende:
[..]
Je had mij in de tweede moeten zien (toen ik 14 was). 1.95, 85 kilo en overmatige baardgroei![]()
![]()

Veel VMBO-meiskes hebben ook al een hoop inhoud hoor, soms al als ze 14 zijn. En als het eruit komt, noemen ze het "Destunie".quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:37 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Geef me dan maar een brave studiebol.
Meisjes met inhoud![]()

Volgens mij ben jij in de war met groep 3 en de 3e? Foto 1 is duidelijk van de basis/kleuterschool.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
1997: Mijn middelbare schooltijd. Het gemiddelde meisje dat toendertijd in mijn klas zat (3e jaars) droeg Mickey Mouse truien, had permanent in de haren, een jeans broek en alles was tot op het bot bedenkt.
2007: Vandaag iets wezen afleveren op een Middelbare school. Ik loop daar de aula binnen... nou ja zeg ik wist niet wat ik zag. Stoeiende jongens en meisjes. Die meiden al gekleed in strakke heupbroeken, truitje waar nog een stukje bloot uit stak, allemaal grote longen in die truitjes en een air van heb ik jou daar.
Hoe kan de tijd in 10 jaar zo fucking snel evolueren. Soms hoopte ik wel eens dat ik 10 jaar later was geboren. Nu kun je al op je 12e bij je vriendinnetje blijven slapen schijnbaar en zitten de meeste s'avonds niet meer voor de tv maar onder het mannenzaad. Echt waar.... waar gaat het heen met de wereld. Over nog eens 10 jaar zien 14/15 jarigen eruit als 25.
Foto 1: 1997
Foto 2: 2006/2007
Zien jullie het verschil. Niet normaal![]()
Foto 1 (voor de vorm. Niet naar leeftijd kijken, kan geen betere vinden)
Of check deze post voor betere vergelijking: Meisjes: Het verschil 1997-2007
[afbeelding]
Foto 2
[afbeelding]

Hot.Asian.cum.on.face.xvidz0rrquote:

Oh voor de vormquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:13 schreef honderd het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war met groep 3 en de 3e? Foto 1 is duidelijk van de basis/kleuterschool.

Dude die jongens lijken 10 ofzo en de meeste van die meiden 16....quote:

1: Het is een Havo/VWO schoolquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:37 schreef SHE het volgende:
Dat ligt niet aan de evolutie, maar aan het type school waar je komt.
Het mag een feit zijn dat een gemiddelde VMBO-er zich anders kleed dan een VWO-er. Bedoel ik niet lullig, maar het is een feit.
Bovendien heeft een nieuwe generatie weer kinderen en die vinden zichzelf allemaal zo lekker progressief door hun kroost allerlei troep te laten dragen.
Ik weet heel, heel erg zeker dat mijn dochter naar Georgie wordt verbannen als ze het ook maar in haar hoofd haalt om zich onbetamelijk te kleden, gedragen of besmeren.

Echte oudersquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:37 schreef SHE het volgende:
Het mag een feit zijn dat een gemiddelde VMBO-er zich anders kleed dan een VWO-er. Bedoel ik niet lullig, maar het is een feit.
Bovendien heeft een nieuwe generatie weer kinderen en die vinden zichzelf allemaal zo lekker progressief door hun kroost allerlei troep te laten dragen.
Ik weet heel, heel erg zeker dat mijn dochter naar Georgie wordt verbannen als ze het ook maar in haar hoofd haalt om zich onbetamelijk te kleden, gedragen of besmeren.

quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:37 schreef SHE het volgende:

dus je had zelf ook geen naveltruitje aanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:41 schreef SHE het volgende:
Ik zat zelf op een montessori lyceum en ik heb jaren naar metal/hippie en SP-kleding gekeken.
Ik ben daar nog nooit een naveltruitje tegengekomen...I wish

Omdat dat nazi-gedrag is ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:44 schreef SHE het volgende:
Ik vind uniformen overigens echt geen slecht idee. Nooit meer gezeik met kleding, geen aanstootgevend gepruts en het hele imago drama op scholen is ook verschwunden.
Nooit begrepen waarom dat niet is ingevoerd.

Asian Schoolgirlsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:44 schreef SHE het volgende:
Ik vind uniformen overigens echt geen slecht idee. Nooit meer gezeik met kleding, geen aanstootgevend gepruts en het hele imago drama op scholen is ook verschwunden.
Nooit begrepen waarom dat niet is ingevoerd.

Mijn moeder had me doodgeslagen als ze me zo naar school had zien gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
dus je had zelf ook geen naveltruitje aan![]()

Waar Aziaten vroeger heel degelijk gekleed waren wordt het de laatste jaren ook wat losser.quote:

Is dat zo?quote:

Allle agenten zijn lid van de stasiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dus alle kostschool gangers zijn Nazi's? en agenten en militairen ook? Chirurgen ook ?
Wat een krankzinnige vergelijking zeg

Ik vind in een moderne maatschappij als deze dat schooluniformen echt niet kan hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dus alle kostschool gangers zijn Nazi's? en agenten en militairen ook? Chirurgen ook ?
Wat een krankzinnige vergelijking zeg

tis meer dat het tegenwoordig aan bod komt voor me ideequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:54 schreef SHE het volgende:
Kinderen worden vaker gepest dan ooit; en daarnaast bestaat er de problematiek rond de provocerende kledij.
Dat is allemaal in 1 ruk opgelost wanneer er uniformiteit is.
Vrij zijn doe je in je hoofd, niet met een naveltruitje.

jij fuck die hippies en afa'squote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:01 schreef SHE het volgende:
Tegenwoordig gaat niets minder snel dan bij de vorige generatie hoor. Ik denk dat mensen nogal overdrijven als ze denken dat onze ouders minder ' vooruitstrevend' waren. Elke generatie heeft zijn fratsen

Had ik maar in de 70's geleefd. Lekker de hele dag meutenneuken en jointjes paffen in een afvallig kraakpand.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:04 schreef SHE het volgende:
Bijvoorbeeld; ik vond het excessieve druggebruik en sexuele revolutie van de 70's anders behoorlijk heftig.
Zoiets extreems is er deze generatie niet geweest. Laten we wel wezen, wat de gabbers deden is natuurlijk knap lafjes vergeleken bij de flower power.

maar nu hebben we jumpstylequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:04 schreef SHE het volgende:
Bijvoorbeeld; ik vond het excessieve druggebruik en sexuele revolutie van de 70's anders behoorlijk heftig.
Zoiets extreems is er deze generatie niet geweest. Laten we wel wezen, wat de gabbers deden is natuurlijk knap lafjes vergeleken bij de flower power.

maar maar maar dan had je tussen hele oerwouden heenwroetenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Had ik maar in de 70's geleefd. Lekker de hele dag meutenneuken en jointjes paffen in een afvallig kraakpand.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |