Is Koen de intrigant?quote:
Alleen Natasia zit er om haar kinderen te ontlopen.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is het doel van iedereen. De rest komt er echter niet voor uit. Rijles? Afvallen? Cursusje nailstyling?
Kom op zeg. Dat soort bullshit ga je niet voor in zo'n programma zitten, maar dat doe je gewoon lekker thuis. IEDEREEN zit daar om de villa te winnen.
Dat idee had ik al vanaf het begin. Terug moeten naar huis, naar haar kinderen, leek haar worst nightmare.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef scanman01 het volgende:
Alleen Natasia zit er om haar kinderen te ontlopen.
Pasgeleden lulde ze heerlijk haar mond voorbij. Eric zat ongelooflijk te klieren, waarop Natasia opeens reageerde: "Wat ben jij een ongelooflijk draak. Je bent bijna nog erger dan Jenne en Jairo"
Dáárom zit Natasia in de gouden kooi. Ze kan haar kinderen niet meer verdragen.
Daarom doet Huub nog wel een beetje aan Koen denken.quote:
Die COS is een soort slowchat geworden dus die blijft toch wel lopen, vandaag iets trager door het ontbreken van Huub en Sylvia maar ze zijn al weer terug dus er is weer leven in DGKquote:Op zondag 18 maart 2007 11:42 schreef marky het volgende:
Vandaag is dan een mooie test. Huub is niet in de villa eens zien hoeveel COSSEN er geopend gaan worden vandaag.
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pasgeleden lulde ze heerlijk haar mond voorbij. Eric zat ongelooflijk te klieren, waarop Natasia opeens reageerde: "Wat ben jij een ongelooflijk draak. Je bent bijna nog erger dan Jenne en Jairo"
Vergelijkbaar inderdaad. Ze spelen het spel op het scherpst. Maken het voor de kijker tot wat het is. Beiden briljant.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daarom doet Huub nog wel een beetje aan Koen denken.
Maak je geen zorgen, na vandaag de kinderen HAAR ook niet meer!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan ?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:20 schreef henkmobiel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, na vandaag de kinderen HAAR ook niet meer!
Hoe zou jij erover denken als jouw moeder na maanden eindelijk eens thuis kwam en jij dan met een ijsje van 20 euro twee uur lang de deur uitgestuurd wordt?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:27 schreef henkmobiel het volgende:
[..]
Hoe zou jij erover denken als jouw moeder na maanden eindelijk eens thuis kwam en jij dan met een ijsje van 20 euro twee uur lang de deur uitgestuurd wordt?
Sorry, maar wie is Koen?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:30 schreef Elounda het volgende:
[..]
Sorry, maar wie is Koen?
Of is hij van de Bus?
Dan ken ik hem niet, want daar keek ik nooit naar...
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:30 schreef Elounda het volgende:
Sorry, maar wie is Koen?
Of is hij van de Bus?
Dan ken ik hem niet, want daar keek ik nooit naar...
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef tong80 het volgende:
Maar dat schelden en met ziektes strooien ?
Hoe kom je eropquote:Op maandag 19 maart 2007 02:42 schreef Bontekoe het volgende:
Huub is leuk, Huub is leuk, Huub is leuk, Huub is leuk.
En dat 100 x
En Huub blijft leuk
Ook 100 x
http://images.fok.nl/s/static.gif
En je wakker houdt bedoel jequote:Op maandag 19 maart 2007 04:02 schreef Inukshuk het volgende:
Bij gebrek aan beter is Huub leuk. Ik vraag mij af als er iemand inkomt met het niveau van Nicolaas of Huub dan nog zo leuk en populair is.
Eerlijk is eerlijk, Huub is nog steeds de gangmaker, en heeft nog steeds zijn unieke momenten. De rest is TE voorspelbaar geworden. Hij doet me soms denken aan zo'n rot mugje wat om je heen zoemt als je probeert te slapen tijdens een warme zomernacht....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |