Huub die vandaag Jaap naaide op tv, was voor mij de reden om door te zappen ...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef Danny het volgende:
Zeg 's eerlijk; is er buiten Huub ook maar enige reden om naar DGK te kijken? En zo ja ben ik heel benieuwd wat die reden dan wel niet is...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:05 schreef Frasier het volgende:
Ik vind Huub nog steeds acceptabel. Alleen zou hij J.aap nog meer moeten pesten en zieken. Dat varken vraagt er om.
Nee dat is helemaal niet ok. Dat zie je mij ook niet poste. Huub heeft laats ook z'n excuses gemakt vanwegen zijn ziekte verwensingen naar familieleden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij strooit met krachttermen, niet met ziektes. Nuanceverschil dat veel mensen niet lijken te snappen.
Buiten dat kun jet zoiets niet vergelijken met de buitenwereld. Hier kun je weglopen. Dat is daar niet mogelijk en dan kan frustratie zich rap opstapelen.
Trouwens, als we het over strooien met ziektes hebben. Wie begon daarmee?
Ome 'kankerhoer' Brian en tante 'jij sterft binnenkort aan een hele nare siekte' Natasia.
Wie zat te zeiken 'Sylvia gunt mij mijn kindjes niet en wat doet God? Opa overleden!'?
Tante 'moment bepaalt' Natasia.
Maar da's natuurlijk allemaal ok, want ze heten geen Huub
Ik vind dat Jaap moet stoppen met eten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Soms vind ik Jaap ook wel een held. Ik vind dat Huub moet stoppen met het zoenen van Eric enzo.
te makkelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dat Jaap moet stoppen met eten.
een aantal vrienden van mij zijn ook homo, maar ik vraag me af, huub is hetero, heb zelden een hetero meegemaakt die zo zoenerig en lichamelijk is met een andere man, aangezien huub geen homo is vraag ik me af of dat puur voor de camera is en om zieltjes te winnen,....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Soms vind ik Jaap ook wel een held. Ik vind dat Huub moet stoppen met het zoenen van Eric enzo.
Mwah, ik ken anders hetero's genoeg die knuffelig en zoenerig zijn.. is beetje wat je gewend bent, welke omgeving, waar je mee omgaatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
een aantal vrienden van mij zijn ook homo, maar ik vraag me af, huub is hetero, heb zelden een hetero meegemaakt die zo zoenerig en lichamelijk is met een andere man, aangezien huub geen homo is vraag ik me af of dat puur voor de camera is en om zieltjes te winnen,....
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:28 schreef Vector_SLD het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |