abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:04:50 #51
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47356630
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef Danny het volgende:
Zeg 's eerlijk; is er buiten Huub ook maar enige reden om naar DGK te kijken? En zo ja ben ik heel benieuwd wat die reden dan wel niet is...
Huub die vandaag Jaap naaide op tv, was voor mij de reden om door te zappen ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_47356651
Ik vind Huub nog steeds acceptabel. Alleen zou hij J.aap nog meer moeten pesten en zieken. Dat varken vraagt er om.
X
X
X
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:20:56 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47357028
huub is iemand die zichzelf zo hard tegen gaat komen dat ik denk dat het de voorkant van een trein is.

rip aan huub. vervelende gast, stoker en ik zou hem kapot maken als ie mij zover zou hebben gekregen dat ik hem kapot moest slaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47357097
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:05 schreef Frasier het volgende:
Ik vind Huub nog steeds acceptabel. Alleen zou hij J.aap nog meer moeten pesten en zieken. Dat varken vraagt er om.
PSV KAMPIOENUHHH
pi_47357135
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:08 schreef Dynabite het volgende:
Huub is rot, jaap is onze God
...........en ik vind jou zum kotzen

pi_47357139
Huub was in het begin erg leuk maar sinds hij terug is in het huis loopt hij vreselijk naast zijn schoenen en vind hij zichzelf geweldig. Hoogmoed komt voor de val...............
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 maart 2007 @ 00:28:31 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_47357198
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:33 schreef Danny het volgende:

[..]

Hij strooit met krachttermen, niet met ziektes. Nuanceverschil dat veel mensen niet lijken te snappen.
Buiten dat kun jet zoiets niet vergelijken met de buitenwereld. Hier kun je weglopen. Dat is daar niet mogelijk en dan kan frustratie zich rap opstapelen.

Trouwens, als we het over strooien met ziektes hebben. Wie begon daarmee?
Ome 'kankerhoer' Brian en tante 'jij sterft binnenkort aan een hele nare siekte' Natasia.
Wie zat te zeiken 'Sylvia gunt mij mijn kindjes niet en wat doet God? Opa overleden!'?
Tante 'moment bepaalt' Natasia.

Maar da's natuurlijk allemaal ok, want ze heten geen Huub
Nee dat is helemaal niet ok. Dat zie je mij ook niet poste. Huub heeft laats ook z'n excuses gemakt vanwegen zijn ziekte verwensingen naar familieleden.

Verder ben ik nog steds fan van Huub, maar gaat ie zo door kan ie niet winnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:39:14 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47357467
huub was te voorzien. een brutale student met een alcoholprobleem die in staat was die xxxx te woord en te baas resp. te staan en zijn.

altijd leuk. maar niet te lang.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gert op 17-03-2007 00:42:07 (nee) ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47358054
Huub heeft DGK gemaakt maar laatste tijd vind ik hem ook in bepaalde dingen te ver gaan. Het ontzettend kinderachte gekut op Jaap de hele dag door en dat gescheld met die ziektes terwijl toen Jaap dat een keer tegen hem zei, hij bijna door het lint ging en oh wee als Jaap het niet terug zou nemen.
Wel jammer want naast Huub is er echt geen reden om het te kijken, merk ook sinds dat gedrag erger is geworden ik nog 1 of 2 keer per dag de updates/villa vandaag check en dan vind ik het wel weer genoeg geweest, is misschien maar beter ook
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_47358433
Soms vind ik Jaap ook wel een held. Ik vind dat Huub moet stoppen met het zoenen van Eric enzo.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_47358495
Kan ik me iets bij voorstellen. Huub had eigenlijk gewoon de kooi uit moeten blijven, dan was hij tot in de eeuwigheid een held gebleven, zoals Elvis Presley en Kurt Cobain.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_47358518
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 01:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Soms vind ik Jaap ook wel een held. Ik vind dat Huub moet stoppen met het zoenen van Eric enzo.
Ik vind dat Jaap moet stoppen met eten.
X
X
X
pi_47358535
Of nog even terug moet komen en een heldenactie uithalen waardoor hij uiteindelijk verwijderd zou worden.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 17 maart 2007 @ 05:24:46 #64
22592 crew  Ole
pi_47360551
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 01:33 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik vind dat Jaap moet stoppen met eten.
te makkelijk

Ik vind dat Jaap moet stoppen met een naar persoon te zijn
zichzelf niet te overschatten
en dan heeeeeeeel diep verstopt , heeeeeel misschien zien we eindelijk de mens, persoon Jaap..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 06:15:01 #65
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_47360609
Ik moet vaak wel lachen om Huub, maar hij is inmiddels erger dan de anderen ooit tegen hém waren. Buiten de villa zouden Brian en Natasia terecht geliquideerd worden met dit soort gedrag, maar Huub zou toch ook wel hier en daar een paar terechte klapjes oplopen schat ik zo in.

Ik mag het snotkind wel op zich, maar dat is ook wel omdat de rest nog erger is, en ik het meestal niet zo erg vindt als die zo nu en dan aan de beurt komen bij hem. Wel is hij inmiddels behoorlijk omhooggevallen na alle polletjes en het zou me niet verbazen als hij een dezer dagen weer naar beneden komt.

Als kijkcijferkanon heeft hij zeker een grote waarde, als méns vind ik hem niet in orde, maar dat geldt ook voor de meeste andere bewoners.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:53:08 #66
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47362337
Dat laatste kun je aan de hand van dit topic ook van een aantal posters hier zeggen. Een uitspraak van de TS koppelen aan racisme omdat hij commentaar heeft op iemand van tv...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_47362398
De reacties op het gedrag van Huub en Eric op de Talpa site liegen er ook niet om. Die Huub is echt veel van zijn populariteit aan het verliezen.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 17 maart 2007 @ 11:00:24 #68
22592 crew  Ole
pi_47362476
Nou ja, ach..

Ik heb van begin af aan gezegd dat mensen die meedoen aan dit soort programma's in mijn ogen per definitie geen medelijden verdienen, en niet hoeven te gaan janken als ze kritiek krijgen, of als dingen misgaan.

ikzelf zou het nog geen dag uithouden, maar niemand zit daar dan ook gedwongen.
En Huubje is(was) leuk.. maar hij het is hem nu idd naar zijn bolletje gestegen. Anti Huub ben ik ook niet hoor.
Hoe hoger, des te harder/dieper de val toch?
pi_47362593
quote:
een aantal vrienden van mij zijn ook homo, maar ik vraag me af, huub is hetero, heb zelden een hetero meegemaakt die zo zoenerig en lichamelijk is met een andere man, aangezien huub geen homo is vraag ik me af of dat puur voor de camera is en om zieltjes te winnen,....
  Moderator / Miss SHO zaterdag 17 maart 2007 @ 11:09:58 #70
22592 crew  Ole
pi_47362671
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:06 schreef robert2006 het volgende:

[..]

een aantal vrienden van mij zijn ook homo, maar ik vraag me af, huub is hetero, heb zelden een hetero meegemaakt die zo zoenerig en lichamelijk is met een andere man, aangezien huub geen homo is vraag ik me af of dat puur voor de camera is en om zieltjes te winnen,....
Mwah, ik ken anders hetero's genoeg die knuffelig en zoenerig zijn.. is beetje wat je gewend bent, welke omgeving, waar je mee omgaat
pi_47362705
Huub is dom. Eerst had hij nog wel leuke opmerkingen. Maar nu is het echt te erg. Stoerdoenerij van zo'n klein manneke
pi_47362838
Ik vind het zo jammer dat Erik er zich mee in laat slepen , vond hem zo leuk met nadruk vond, vind hem nu erg tegenvallen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:38:05 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47363316
Huub was hartstikke leuk en ook eigenlijk altijd na Sylvia mijn favoriet, maar nu is ie echt een laagbijdegronds persoon aan het worden. Ik wist niet dat ie het in zich had. Blijkbaar dus toch wel, toch frappant hoe één persoon (jaap) het slechtste in iemand (huub) naar boven kan halen. En dan heb ik het nog niet eens over zijn respectloze gedrag jegens Sylvia met haar wakkerhouden vannacht nadat ze afscheid van haar vader heeft genomen, omdat ze zonodig moesten rellen. Zo'n lompheid zou zelfs jaap niet in zich hebben, denk ik.

Mijn hoop is nu gevestigd op Sylvia en Amanda, zij zijn de enigen van wie ik nog niets kwaads heb gezien.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_47363460
Huub speelt gewoon het spel zoals DGK "vroeger" werd aangekondigd.
Een reality-leven waar mensen elkaar moeten wegpesten.
Dat hij zo in het echte leven niet zou gedragen is natuurlijk een totaal ander verhaal.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47363579
quote:

waarom ik ben met mijn zus ook heeeeeeeeel knuffelig maar ik ben niet lesbisch en ik
pleeg dan toch ook geen incest?

knuffelen is iets anders dan sex hoor, zo zou je bijna als vader je dochtertje niet eens meer
durfen knuffelen zonder er van verdacht te worden haar sexueel te misbruiken

ER MOET MEER GEKNUFFELD WORDEN !

altijd beter dan moord en doodslag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')