quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Het klinkt nu toch echt als 4 tegen 2 hoor, Eric en Huub tegen de rest.
nou het spijt me zeer maar de eerste keer zag ik dat onderste dus totaaaaaaaal niet staanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:17 schreef avonne het volgende:
[..]
nog een keertje dan, al is het off topic ondertussen
[..]
[..]
[..]
Trek ik me lekker niks van aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... en dan scheldt Jaap Huub weer uit voor kaboutuh .. .wat weer niet aardig is voor kleine mensen.
LOL.. En Sylvia vergeet je voor het gemak evenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
is er ruzie dan? Dan lopen mijn streams achter.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ben jij schizofreen trouwens?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik jaap zou zijn, zou ik beledigd zijn nuquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
Brian vindt het meesterlijk wat Jaap neerzet Meesterlijk.
Peter ik vind het best als je een brief stuurt naar Jaap, maar ga niet spreken voor de meeste fokkers.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Zolang SHE het maar niet in hun hoofd haalt om hun ruggen naar Natasia te draaien, want ze rámt het mes er in.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:15 schreef 2live het volgende:
ook natasia zegt nu dat het wel leuk is hoe zij en huub steeds beter met elkaar kunnen opschieten
... en zo is dat ...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Trek ik me lekker niks van aan.
Moeten die dikke mensen ook niet doen.
persoonlijke aanvallen achterwege laten svpquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:19 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ben jij schizofreen trouwens?
Had jij nou iets geschreven over een ziekenhuis?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
excusesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
persoonlijke aanvallen achterwege laten svp
ach ja wat maakt het ook uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. En Sylvia vergeet je voor het gemak even
Heb ik niet gedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter ik vind het best als je een brief stuurt naar Jaap, maar ga niet spreken voor de meeste fokkers.![]()
![]()
Keurig binnen de policy.quote:Jaap,
Volhouden, doorgaan.
Op FOK.NL is er zelfs al een Jaap support cq Fan topic, en de populariteit van Huub op FOK.NL neemt af.
Steeds meer mensen zijn die onechte kreetjes en dat doorzichtige televisie maken zat.
Je bent een absolute aanwinst voor de villa, qua intelligentie, humor, geestelijke groeipotentie, en fysieke afvalpotentie.
Hoe ik het einde van De Gouden Kooi zie?
Huub (de pester) en Eric (de meeloper), die elkaar met pannendeksels achterna zitten, en rondjes om het zwembad lopen. Ze botsen tegen elkaar op, en zijn dusdanig gewond dat ze naar het ziekenhuis moeten worden afgevoerd.
Dan gaat de poort open. Daar staat Cora, om jou, de winnaar van De Gouden Kooi als allereerste te feliciteren….
Ook namens andere De Gouden Kooi volgers,
Peter 6000
via Natasia is er wel een opening om mss amanda of jaap er nog eens uit te krijgen, hoop ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang SHE het maar niet in hun hoofd haalt om hun ruggen naar Natasia te draaien, want ze rámt het mes er in.
Een gelegenheidsverbond om Brian het huis uit te krijgen is natuurlijk prima, al geloof ik nooit dat Natasia zo stom zal zijn. Ik vraag me af wat ze van plan is, op wie Natasia het gemunt heeft. Ze is een sterke speelster, met een feilloos gevoel voor gevaar en voor kansen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter ik vind het best als je een brief stuurt naar Jaap, maar ga niet spreken voor de meeste fokkers.![]()
![]()
Meer volume in haar haar . Erg belangrijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:20 schreef the_undertaker het volgende:
Amanda vind zoenen gewoon gaaf..
Een stiekem rukkende en spuitende Brian over haar rugje... ach.. hoort erbij he
Wat stond er in die brief dan? Dat de steun voor Huub op FOK! afneemt?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:20 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
nee, je beweert dat de populariteit van Huub op FOK! afneemt. Ik zou willen weten waar je dat op baseert. Als je daarbij je eigen anti-huub topics en posts even wegdenkt, hoeveel mensen zijn het dan met je eens? Hoeveel mensen had je met je kaartenactie bij elkaar gesprokkeld in een week?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan.
[..]
Keurig binnen de policy.
hij mag niet eens meer groeten namens andere DGK volgersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:23 schreef noekje het volgende:
Peter:Ook namens andere De Gouden Kooi volgers
Tssss
Brian wordt alweer wat agressief.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan.
[..]
Keurig binnen de policy.
Het wordt offtopic zo, maar de populariteit neemt echt onmiskenbaar af.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:23 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, je beweert dat de populariteit van Huub op FOK! afneemt. Ik zou willen weten waar je dat op baseert. Als je daarbij je eigen anti-huub topics en posts even wegdenkt, hoeveel mensen zijn het dan met je eens? Hoeveel mensen had je met je kaartenactie bij elkaar gesprokkeld in een week?
25 waarvan 15 anoniem (15x dezelfde persoon waarschijnlijk) ?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian krijgt weer die waanzinnige look .... zelfs zijn haar doet daar aan mee
nou scheelt het dat hij ook kan winnen zonder fans.. hij hoeft alleen maar te blijven zitten waar hij zitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:24 schreef carpediem23 het volgende:
Jaap als winnaar , HAHAHA.....3 fans en een paardekop zitten op het zogenaamde "fantopic"
Je had ook even de poll kunnen kijken, waar Huub 61 % heeft en jaap 1% oidquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het wordt offtopic zo, maar de populariteit neemt echt onmiskenbaar af.
Lees de COSsen maar eens goed door, en vergelijk het met een maand geleden.
Dat kan zeker, maar ik geef hem niet langer dan 2 maanden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou scheelt het dat hij ook kan winnen zonder fans.. hij hoeft alleen maar te blijven zitten waar hij zit
Ja, jij hebt de laatste tijd idd veel gepost.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus het is waar dat die brief van jou kwam? Ik trok het in twijfelquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
huiswerk ... met haar doelen bezig. Ze vijlt stokjes, bij gebrek aan heuse nagelsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:27 schreef solara4 het volgende:
wat is Amanda toch aan het doen?????
Dan moet je opvallen dat dat juist de relschoppers zijn die toen niet kwamen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat hij zich moest inhouden na die schop van Nena..als het buiten de kooi was geweest denk ik echt dat hij haar had geslagen. Hoe hij reageerde na die schop was helemaal paraquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
Petje af omdat je iemand niet in elkaar hebt geslagen? Dombo.
Hij had 'r compleet het ziekenhuis ingetrapt denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat hij zich moest inhouden na die schop van Nena..als het buiten de kooi was geweest denk ik echt dat hij haar had geslagen. Hoe hij reageerde na die schop was helemaal para
Dat er zo nu en dan kritische woorden vallen over Huub wil niet zeggen dat zijn populariteit afneemt, en al helemáál niet dat die van fatboy TOEneemt. If anything neemt de populariteit van de bolle freakshow op poten NOG verder af, zover dat al mogelijk was.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie ook steeds vaker trouwe posters kritisch posten als Huub over de schreef gaat, zoals bijvoorbeeld dat schelden tegen Jaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan moet je opvallen dat dat juist de relschoppers zijn die toen niet kwamen.
En dat zijn geen Huubfans.
Dat gaat toch al máánden zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:29 schreef Heathen het volgende:
Typisch dat Eric en Huub over leuke dingetjes praten en Brian constant het over SHE heeft.
Wees blij dat ze dr grote bek niet opentrektquote:
Ik ziet hier nu mischien een maand op dit forum, maar ik was altijd een zeer grote Huub fan. Maar sinds de Komst van Jaap vindt ik Huub erg arrogant geworden en wat hij allemaal gezegd heeft tegen Jaap vind ik veel te ver gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wellicht aangemaakte kloontjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
en nu ben je fan van...?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:31 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik ziet hier nu mischien een maand op dit forum, maar ik was altijd een zeer grote Huub fan. Maar sinds de Komst van Jaap vindt ik Huub erg arrogant geworden en wat hij allemaal gezegd heeft tegen Jaap vind ik veel te ver gaan.
Voor Huub wel. Jou limiet is ietwat beperktquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft 1200 mensen op MSN inmiddels.
Ik dacht dat het maximum 150 was, maar goed: dat zal weer verhoogd zijn dan.
Bekijk de poll dan even joh. Laatste keer dat ik keek stond Huub op 61% van de stemmen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
persoonlijke aanvallen mogen achterwege blijven, dank uquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor Huub wel. Jou limiet is ietwat beperkt![]()
gaat dat dan samen want die 2 kunnen elkaar niet luchten of zien...quote:
reistijdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:34 schreef Gigageil het volgende:
Wel oneerlijk dat Sylvia zo lang naar buiten mag, die 4 uur zijn al laaaaaang om....![]()
Heb ik ook wel gepost, maar hij blijft voor mij wel nummer twee, Syl natuurlijk numme réénquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik zie ook steeds vaker trouwe posters kritisch posten als Huub over de schreef gaat, zoals bijvoorbeeld dat schelden tegen Jaap.
Huub zorgt zeker voor leven in de brouwerij, maa rhij is echt niet heilig
Oh eenn de nieuwe regelsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
persoonlijke aanvallen mogen achterwege blijven, dank u
je weet niet eens of Sylvia nog buiten is, ze kan ondertussen ook wel achter zittenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:34 schreef Gigageil het volgende:
Wel oneerlijk dat Sylvia zo lang naar buiten mag, die 4 uur zijn al laaaaaang om....![]()
Ik denk dat het percentage voor Huub niet afgenomen is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bekijk de poll dan even joh. Laatste keer dat ik keek stond Huub op 61% van de stemmen.![]()
![]()
neemt af?![]()
![]()
Ik vind hem wel komisch hoe hij praat bijvoorbeeld. En ook om hem gewoon te zien is al grappig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap omdat ie zielig is of zie je er echt iets in?
liever een para dan een psychopaat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat hij zich moest inhouden na die schop van Nena..als het buiten de kooi was geweest denk ik echt dat hij haar had geslagen. Hoe hij reageerde na die schop was helemaal para
Dan heeft hij 10 keer een natte broek gehad met dat droogneukenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
Brian: Ik ben bij Nena der bed 10 keer gekomen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan.
[..]
Keurig binnen de policy.
Reistijd moet je niet meerekenen, ze zal zo wel komen, ze komt va Brabant hèquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:34 schreef Gigageil het volgende:
brian is 2 voor de prijs van 1quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:38 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
liever een para dan een psychopaat.
Goede avond allemaal.
Dat is Brian allebei...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:38 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
liever een para dan een psychopaat.
Goede avond allemaal.
Oooohhhh de reistijd telt niet mee ?! Dan is het helemaal oneerlijk.....de rest kan het ook niet controlerenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:38 schreef maril het volgende:
[..]
Reistijd moet je niet meerekenen, ze zal zo wel komen, ze komt va Brabant hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |