nahja je weet dat fok! 3 mensen ofso heeft die tegen SHE zijnquote:
Wil je een M&M etje van mequote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Klopt ook wel
Ik ben 3 maanden fan van Huub geweest, maar sinds een paar dagen ...
maar heus niet dat ik fan van iemand anders wordt, hoor
Zal Danny leuk vinden .quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:02 schreef schatje het volgende:
Volgens Peter6000 neemt de populariteit van Huub op FOK! af.
ja? en dan ga je maar richting ABNJ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Klopt ook wel
Oh ja, da's waar ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal Danny leuk vinden .
Die wilde al niet dat de naam Fok werd genoemd met die Anti Huub campagne.
Ik vind dat ook niet leuk, ik vind het best als Peter zijn eigen mening uitdraagt, maar hij moet niet namens vele fokkers spreken, want hij heeft daar geen toestemming voor gevraagd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal Danny leuk vinden .
Die wilde al niet dat de naam Fok werd genoemd met die Anti Huub campagne.
Tijd dat iemand even schrijft dat hij hier zelfs 61% scoort.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:01 schreef petraa het volgende:
Nu baal ik dus wel dat ik net voor Peter opkwam. Jaap heeft een brief van Peter6000 gehad, waarin hij zet dat de meeste fokkers geen huubfan meer zijn. Spreek verdomme voor jezelf Peter6000![]()
![]()
![]()
.... ik heb even een kleine inzinking gehad, dat welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:02 schreef lillkiss het volgende:
ik ben wel huubfan
blijkbaar nietquote:
peter6000 spoort dan ook niet en heeft wel ongeveer hetzelfde niveau als Jaapquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:02 schreef schatje het volgende:
Volgens Peter6000 neemt de populariteit van Huub op FOK! af.
Ja, echt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt? Dan zal Danny zwaar over de zeik zijn als ie het hoort.
Denk het ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt? Dan zal Danny zwaar over de zeik zijn als ie het hoort.
er zijn geen 5 japiofansquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk het ook.
Is ook niet aardig om via Fok te spreken.
Er zijn misschien 5 Japiofans .
Tijd om die 45% van de laatste keer te verhogenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:10 schreef Danny het volgende:
[..]
peter6000 spoort dan ook niet en heeft wel ongeveer hetzelfde niveau als Jaap
Het mooie is dat Natasia en Brian het meteen geloven. Net zoals toen Patricia zei dat heel Nederland Huub de tering wil slaan
jaaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijd om die 45% van de laatste keer te verhogen
Ja precies, ik ben het ook niet altijd eens met wat Huub doet maar dat wilt niet zeggen dat ik dan geen fan meer benquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... ik heb even een kleine inzinking gehad, dat wel
En het leuke van huub vond ik nu dus ook weer dat hij jaap de kaart voorleest, waarin de vrouw zegt dat ze het niet leuk vind dat ze jaap pakt op zijn dik zijn, omdat zij ook dik is. Jaap gelijk geloof huub niet als hij zegt dat het alleen tegen mij is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:11 schreef Yollie het volgende:
Ik erger me ook wel eens aan Huub maar hij blijft mijn nummer één. De reden dat hij dat zal blijven is dat hij altijd oprecht is en iedereen zegt in zijn gezicht waar het op staat. Dat kan ik bij ABNJ niet zeggen!!
Ja want die zijn ook ineens weer rat fan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:11 schreef Dogga het volgende:
[..]
er zijn geen 5 japiofans
er zijn hooguit 5 SHE haters..die kiezen dan die kant
raar als je het mij vraagt
Heeeeel goed gezegtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben het ook niet altijd eens met wat Huub doet maar dat wilt niet zeggen dat ik dan geen fan meer ben
Tja 2 uur neuken daar ga je blijkbaar vrolijk van worden. Ik moet het nog maar zienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasia kijkt super vrolijk tijdens de monoloog van Brian....
Het trieste is dat Jaap zich ook gehandicapt acht terwijl ie dat vatsig lijf toch echt aan zichzelf heeft te danken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
Brian praat over Jaap alsof hij het over een verstandelijk gehandicapte heeft die net 1x in de maat op z'n triangeltje sloeg.
Ja, daar is hij dan weer heel open in. Zulke info zou hij ook makkelijk voor zich kunnen houden, want het kan door Jaap ook weer tegen hem gebruikt worden. Maar zo is hij nou eenmaal niet...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef petraa het volgende:
[..]
En het leuke van huub vond ik nu dus ook weer dat hij jaap de kaart voorleest, waarin de vrouw zegt dat ze het niet leuk vind dat ze jaap pakt op zijn dik zijn, omdat zij ook dik is. Jaap gelijk geloof huub niet als hij zegt dat het alleen tegen mij is.
...irritánt he? ... en dáár ergert Jaap zich weer niet aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
Brian praat over Jaap alsof hij het over een verstandelijk gehandicapte heeft die net 1x in de maat op z'n triangeltje sloeg.
Volgens mij gebruikt Natasia gewoon Huub en Eric. Haar move lukt niet bij Sylvia.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:57 schreef Tissik het volgende:
Bovendien wil Natasia graag populair zijn. Amanda en Brian staan respectievelijk onderaan en Jaap zal daar ongetwijfeld aan toegevoegd worden. Natasia gaat zich heel graag aansluiten bij SHE. En Brian zit dan dus met Jaap en Amanda opgescheept. Zie daar de oorlog maar eens mee te winnen...
nog een keertje dan, al is het off topic ondertussenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:09 schreef Dogga het volgende:
[..]
blijkbaar niet
want ik kan het niet echt bevatten..
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:04 schreef avonne het volgende:
Klopt ook wel
quote:
quote:
... en dan scheldt Jaap Huub weer uit voor kaboutuh .. .wat weer niet aardig is voor kleine mensen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |