Dan moet je niet huilen als je je pas 's nachts laat verrassen. Check your ammo!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
Ik was niet onverwacht, ik was er 's middags al en had het gevraagd![]()
Jong, ik slaap met carnaval dagen achter elkaar op de houten vloer, das ook geen probleemquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:14 schreef hoM3r het volgende:
Ik kan prima slapen op vloerbedekking, mijn eigen trui als kussen en een stuk gordijn of tafelkleed als deken. Maar een beetje student heeft natuurlijk standaard een extra matras, slaapzak en kussen voor de minder aantrekkelijke logees.
WC papier?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jong, ik slaap met carnaval dagen achter elkaar op de houten vloer, das ook geen probleem
Er was gewoon helemaal niks wat ik als deken kon gebruiken!
Ik kom daar aan om 4 uur ofzo:''Ey heb jij nog een hoop handdoeken die ik kan gebruiken als deken?''quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:43 schreef Mustard_Man het volgende:
handdoeken
quote:Alle users boven de 100.000 door de shredder!
Je moet alleen leren quotenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:08 schreef Koenz0r het volgende:
De_Ananas -http://forum.fok.nl/user/history/99461
Koenz0r - http://forum.fok.nl/user/history/99327
[..]
Dat kan net!
![]()
Dat is achteraf nog niet echt zo'n slecht idee.....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:08 schreef zoalshetis het volgende:
je had gewoon onder je matras moeten gaan liggen.
Sjit man ik lig dubbel hierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:11 schreef Samson het volgende:
Weet je, na een tijdje wordt je vast gelukkig met je nieuwe vriend![]()
Hoe moeilijk is het om van te voren even het topic door te lezen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:51 schreef TC03 het volgende:
Hoe moeilijk is het om van te voren even te vragen wat hij in huis heeft.
Nee maar het jeukte wel, kwam denk ik omdat ik geen schone boxer aan had omdat mijn moeder de was was vergetenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:21 schreef jehovaguerilla het volgende:
Had je ook pijn aan je kont toen je wakker werd?
"Aarsmaden komen vaak 's nachts naar buiten en veroorzaken dan jeuk rond de anus en schaamlippen."quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee maar het jeukte wel, kwam denk ik omdat ik geen schone boxer aan had omdat mijn moeder de was was vergeten![]()
Ja, van die tumorkroketten zeker.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:08 schreef De_Ananas het volgende:
Als er iemand bij mij blijft slapen zorg ik altijd voor snacks en een lekker temperatuurtje
Of je leest het topic doorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:51 schreef jpg97 het volgende:
Je had toch ook gewoon lepeltje-lepeltje kunnen gaan liggen met je maat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |