Hij heeft er maar 1quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:32 schreef Sebasser het volgende:
Moeilijk hé, om een deken vragen.
Done maar het werkte niet goedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:34 schreef yvonne het volgende:
Voortaan iets meer dan 3 biertjes drinken, je kleren aanhouden en crashen.
Je had ook op het koude station kunnen zitten tot de eerste trein kwam
Jankerd.
Als je maar genoeg zuipt slaap je overal, overalquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Done maar het werkte niet goed
En ik zou dan tot 9 uur op de bus moeten wachten
niet 3 biertjes drinken.. iets meer (20)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:35 schreef De_Ananas het volgende:
Done maar het werkte niet goed
En ik zou dan tot 9 uur op de bus moeten wachten
Ja maar om 9 uur wakker worden omdat het stervenskoud is is niet zo fijn, ook al drink je genoegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je maar genoeg zuipt slaap je overal, overal
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:38 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb ooit een logé gehad toen ik een jaar of 15 was ofzo. Toen werd ik 's nachts wakker. Lag die gast zich te rukken![]()
thats the spirit Yvonnequote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:34 schreef yvonne het volgende:
Voortaan iets meer dan 3 biertjes drinken, je kleren aanhouden en crashen.
Je had ook op het koude station kunnen zitten tot de eerste trein kwam
Jankerd.
Je mag zaterdag wel meekomen hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:49 schreef Allure_ het volgende:
Had je mij maar moeten uitnodigen.
Tried, didnt workquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga dan ook met een mokkeltje mee naar huis![]()
Hier in Assen gaan we als het met de vrouwtjes niet lukt altijd met de koeien mee de stal inquote:
Heb je de OP gelezen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier in Assen gaan we als het met de vrouwtjes niet lukt altijd met de koeien mee de stal in![]()
Maarjah je hebt geen echte koeien in Amsterdam![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:38 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb ooit een logé gehad toen ik een jaar of 15 was ofzo. Toen werd ik 's nachts wakker. Lag die gast zich te rukken![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Helaas voor jou schaam ik me er niet voor naast je in bed te hebben gemasturbeerd. Jij wel voor die vaginale dingen die jij voor je webcam deed?
Nee bende gekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga je sowieso weleens in Tilburg uit aangezien je de skiehut en de zino kent![]()
Ik wil BrauN nog een keer tegenkomenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee bende gek. Dat hoor ik allemaal van baco-BrauN, die zijn avonden daar spendeert met een baco in de hand
.
Jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil BrauN nog een keer tegenkomen![]()
Maar dan wordt het zaterdag dus je eerste keer in Tilburg![]()
droge sloten en kinderspeeltuinen slapen heerlijk mits zomerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je maar genoeg zuipt slaap je overal, overal
Lees je de OP? Het gaat over kouquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:08 schreef Hijacking het volgende:
[..]
droge sloten en kinderspeeltuinen slapen heerlijk mits zomer
1 batje wat ik ken reed met zn spartamet en dronken kop in de sloot in en viel daar in slaap werd die sochtends wakker gemaakt door een stok van een nordic walker en zag die dat zn spartamet nog stationair liep![]()
Ja maar niet voor de 12 uur die ik wil slapenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
als je wat sterkers drinkt dan bier, dan krijg je het wel warm...
Waarom zou ik je OP lezenquote:
Oja ik zie het al, je bent boven de 100.000 aka kutuserquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom zou ik je OP lezen![]()
![]()
wodka-druppelinfuusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja maar niet voor de 12 uur die ik wil slapen![]()
whiskey!quote:
Je hebt in Assen natuurlijk wel donders veel echte koeien! Die hangen in groepjes rond de Beefeater, enzo... Of in Vries bij de brug...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier in Assen gaan we als het met de vrouwtjes niet lukt altijd met de koeien mee de stal in![]()
Maarjah je hebt geen echte koeien in Amsterdam![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |