Ik, al een tijdje.quote:
Dat laatste lijkt me moeilijker, maar je hebt wel gelijk!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:37 schreef Zpottr het volgende:
Fantastisch concept, hoop dat het succes zich voortzet. Dit soort business models breken hopelijk binnen nu en een aantal jaar de dikke nek van het muziekkartel. Nu nog iemand die een goed idee heeft om terrein van Mojo & Ticketmaster af te knabbelen en het wordt weer leuk.
Ik weet het niet zo zeker. Ticketservice bv. is groot geworden omdat het vroegah lastig was kaartjes te kopen voor een podium 100 km verderop; alles wat ze eigenlijk bieden is dat netwerk. Internet kan een perfecte vervanger zijn, en met laagdrempelige betaalmethoden als iDeal en de trend naar printbare / GSM tickets zou het wel eens snel kunnen gaan als iemand onder de 4 Euro nog wat vvk gaat zitten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:55 schreef Hor het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me moeilijker, maar je hebt wel gelijk!
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo zeker. Ticketservice bv. is groot geworden omdat het vroegah lastig was kaartjes te kopen voor een podium 100 km verderop; alles wat ze eigenlijk bieden is dat netwerk. Internet kan een perfecte vervanger zijn, en met laagdrempelige betaalmethoden als iDeal en de trend naar printbare / GSM tickets zou het wel eens snel kunnen gaan als iemand onder de 4 Euro nog wat vvk gaat zitten.
Er is een hoop aversie tegen die lui, vergis je niet. Als de goed bezochte podia (Effenaar, Doornroosje, Vera, etc) al eens de handen ineen zouden slaan om zo'n service uit de grond te stampen zij we een heel end. Vier Euro per kaartje, voor al die bezoekers, is echt een sloot geld!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef Hor het volgende:
Wie kent Sellaband? www.sellaband.com
Wordt dit een succes of niet?
Denk dat het redelijk aan kan slaan, maar geloof niet dat we ineens gruwelijk alternatieve of vernieuwende bands eruit zullen zien komen. Het gros van de mensen die erin zit luisterd toch vooral de mainstream muzieksoorten en dat zie je ook weer terug in de top 20 van bands.quote:
ik vind haar liefquote:
cool ik heb ook aandelen van hunquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Vegas Dragons zijn ook cool, heb al een afspraak met de zanger om een pilsje te gaan pakken als ie in Mei in Amsterdam is
Die kun je zeker terugclaimen of verplaatsen. Ik had 6 aandelen in elleanore tot ze besloten de zangeres eruit te kicken. Nu heb ik er nog maar 1 in.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:18 schreef ranja het volgende:
Ik heb me vandaag ook aangemeld. Handig die lage dollar, voor 32 euro krijg je 40 dollar = 4 aandelen. Vindt het een erg goed initiatief, makkelijke zoekmogelijkheden.
Natuurlijk is het wel een risico om geld in te leggen, stel dat een band die je steunt nooit genoeg geld haalt om een cd op te nemen, ben je wel 10 dollar kwijt. Hoewel je die geloof ik wel kunt terugclaimen of verplaatsen naar een andere band. Nou ja, maakt het ook wel weer spannend, beetje speculeren
Mijn profiel: http://www.sellaband.com/believer/ranja/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |