Zo is het ook gewoon eigenlijk. Een klein beetje meer geluk voor de Belgen op dat toernooi (of doodgewoon in die ene match) en Scifo werd nu tussen de Platini's, Romario's en Zidane's gezien ...quote:Op maandag 7 januari 2008 07:19 schreef tong80 het volgende:
Scifo had op dat toernooi een wereldster kunnen worden. Helaas verloren jullie onterecht.
"Frank Vandenbroucke, Gevallen voor Sarah" , leuke dubbelzinnige titelquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
"Frank Vandenbroucke, Gevallen voor Sarah" , leuke dubbelzinnige titel
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
![]()
Dat we zo'n demarrage zoals in Avila maar nooit meer te zien mogen krijgen in het wielrennen. Dat was gewoon beangstigend.
Nee, bij ons is dat "ooit gemist" en dat zit alleen op de digitale tv ...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 05:21 schreef tong80 het volgende:
Joost hebben jullie een uitzendingengemist site ? Zo ja heb je er een linkje van ?
quote:Aflevering 2: Frank Vandenbroucke, gevallen voor Sarah
In 1999 overblufte Frank Vandenbroucke zijn tegenstanders in quasi elke wedstrijd. Zo ook in de Ronde van Spanje. En de prins van het peloton koos zijn afspraken met de geschiedenis met zorg uit. De wereldberoemde stadsmuren van Avila inspireerden Vandenbroucke tot een aanval zonder weerga, Roberto Heras en Jan Ullrich in vertwijfeling achterlatend. Weinigen wisten toen wat zijn ware drijfveer was: het hart van Sarah Pinacci stormenderhand veroveren.
Avilaquote:
Hehe, ik heb op m'n veertiende ook nog VDB na gedaan op de Redoute. Inclusief het kijken naar een verzonnen Bartoli naast mequote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef TimoBasso het volgende:
Door VDB ben ik eigenlijk begonnen met koersen.. blijft een apart verhaal
Mijn ex-buurman. Bijzondere man. Hield destijds een tijger in zijn tuin ...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:16 schreef Bruce117 het volgende:
Nu bezig.
"Jean-Pierre Coopman, geen dag zonder Ali".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |