Hoe noordelijker komt hoe meer Nederlandse invloeden, das logischquote:Op zondag 18 maart 2007 00:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Noord Limburgs wel, lees ik in de Wiki
En ondertussen wordt je achter de rug van twee Limburgers om belachelijk gemaaktquote:Op zondag 18 maart 2007 03:54 schreef BonJovi het volgende:
Wahah LIMBURGERS zo dom hoe ze praten enzo he, ik lach me dood met die gasten en versta er geen bal van. Het is leuk om Limburgse mensen voor de gek te houden.
OMG, waar kom jezelf vandaan dan? De achterhoek?quote:Op zondag 18 maart 2007 03:54 schreef BonJovi het volgende:
Wahah LIMBURGERS zo dom hoe ze praten enzo he, ik lach me dood met die gasten en versta er geen bal van. Het is leuk om Limburgse mensen voor de gek te houden.
Laat het ze hier niet horenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef Tommeke het volgende:
Tilburg is toch bijna Limburg?
Wat is er mis met Duits?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Man je bent een mof. Moet ik jou gaan verdedigen of wat![]()
Dacht het niet.
Ja, erg hequote:Op zondag 18 maart 2007 13:51 schreef blonchi het volgende:
[..]
Wat is er mis met Duits?
Voel je inferieur, omdat Duitsers ons eigenlijk best in veel dingen overtreffen?
En nee, ik ben geen Duitser. Heb er zelfs geen familie...
Het woord 'mof'![]()
Je komt uit Mocrodam?Kan ik je gebrek aan intellegentie niet kwalijk nemen...quote:Op zondag 18 maart 2007 03:54 schreef BonJovi het volgende:
Speelt FSC dan vandaag alweer?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je komt uit Mocrodam?Kan ik je gebrek aan intellegentie niet kwalijk nemen...
Ga Ajakkes lekker suporteren, ze krijgen dadelijk een onder de rivierenlesje voetbal![]()
![]()
Ze komen gaan in Eindhoven kijken hoe het nog es moest, dat voetballenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:57 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Zolang ze in hun berggebiedje blijven wel ja.
Je wilt niet weten hoeveel gooische Marijes studeren in maastricht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
De laatste keren dat ik in Tilburg kom valt het mij op dat er zoveel Limburgs gepraat wordt. Gisteren ook weer, hoor ik in de kroeg steeds mensen Limburgs praten en tijdens het inzuipen ook al
Er waren echter wel een paar lekkere wijven die het spraken en dan is het wel mênnus geil zo'n accentje maar er waren er ook een hoop die gewoon lelijk waren en het is extra kut voor ze is dat ze Limburgs praten
Heeft het misschien met Feliciteer hier Maikuuul te maken?
Klacht: Teveel Limburgs in Tilburg [afbeelding]
ja menquote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel gooische Marijes studeren in maastricht.![]()
nee men , graatmagerquote:
Juist ja, 1-5?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:58 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ze komen gaan in Eindhoven kijken hoe het nog es moest, dat voetballen![]()
![]()
chinese gokmaffiaquote:
AMSTERDAMquote:Op zondag 18 maart 2007 13:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je komt uit Mocrodam?Kan ik je gebrek aan intellegentie niet kwalijk nemen...
Ga Ajakkes lekker suporteren, ze krijgen dadelijk een onder de rivierenlesje voetbal![]()
![]()
en ook nog zo'n rrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
marrrrrrijooooaaaahhhhquote:Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
en ook nog zo'n rrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
ach màn, wao heasse et eeuuvveeeeeer?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:10 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
In mijn omgeving spreekt iedereen dialect, thuis ook een beetje, maar ik vind het niets aan. Ik heb het nooit gedaan en ik zal het ook nooit doen. Met het zeikerige bedoel ik dat venlose, elk laatste woord met een lange klemtoon uitspreken.
Hôrs toevallig? fenomeen buitenlander is daar idd vrij onbekend volgens mij.. Niet dat het hier veel anders is (in de middle of nowhere tussen venlo en roermond)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:50 schreef Timmiejj het volgende:
Niet allemaal zijn ze zo nee. Ik heb misschien ook de pech dat ik op een school zit waar het een vereniging is van allemaal kleine dorpjes. Ik zit tussen Venray en Venlo in, en dat is nou eenmaal een enorm dood gebied. Venray is al een hele andere wereld.
In Roermond wonen best veel buitenlandersquote:Op maandag 19 maart 2007 19:08 schreef pkeijsers het volgende:
[..]
ach màn, wao heasse et eeuuvveeeeeer?
[..]
Hôrs toevallig? fenomeen buitenlander is daar idd vrij onbekend volgens mij.. Niet dat het hier veel anders is (in de middle of nowhere tussen venlo en roermond)
Ze spreken voornamelijk Duitsquote:Op maandag 19 maart 2007 19:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
In Roermond wonen best veel buitenlanders
daar woon ik dus (gelukkig) nietquote:Op maandag 19 maart 2007 19:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
In Roermond wonen best veel buitenlanders
Haha mooi kickquote:Op zondag 9 november 2008 00:00 schreef guyke het volgende:
Ik vind dit commentaar van veel mensen echt dom...
Net alsof Limburgers zo veel anders zijn dan Nederlanders.
We mogen dan wel anders praten maar is dit een rede om zo dom te doen tegenover ons?
Volges mij niet nee...
En trouwens de helft van Nederland weet nog niet eens hoe limburgs klinkt...
Weet je hoe kut het is als je mensen in de trein wel kunt verstaan... de inhoudsloosheid van hun gesprekkenquote:Op zondag 9 november 2008 00:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Haha mooi kick
Ik zat vanmiddag in de trein tussen een bende Limburgse bejaarden, kon er geen zak van verstaan
Goede kick.quote:Op zondag 9 november 2008 00:00 schreef guyke het volgende:
Ik vind dit commentaar van veel mensen echt dom...
Net alsof Limburgers zo veel anders zijn dan Nederlanders.
We mogen dan wel anders praten maar is dit een rede om zo dom te doen tegenover ons?
Volges mij niet nee...
En trouwens de helft van Nederland weet nog niet eens hoe limburgs klinkt...
Vanwaar die agressie toentertijdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, meneer heeft geen vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |