Ik zou ze voor geen geld willen missen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel over naar stream 3 en 4, de gezellig streams.
Luister jij voor mij dan, ik wil het jaap geluid niet horen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:24 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou ze voor geen geld willen missen!![]()
hij heeft vandaag maar 10 keer geboerd, goed zo Jaap!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:22 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap noemt Eric en Huub:
- jut en jul
- strontvlieg en steekmug.![]()
Idd respect en fatsoen is ook bij Eric en Huub ver te zoeken.
Brian en Amanda constateren dat er echt vooruitgang zit bij Jaap.![]()
![]()
oh god, hebben we Peter ook weerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:22 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap noemt Eric en Huub:
- jut en jul
- strontvlieg en steekmug.![]()
Idd respect en fatsoen is ook bij Eric en Huub ver te zoeken.
Brian en Amanda constateren dat er echt vooruitgang zit bij Jaap.![]()
![]()
Hij zou waarschijnlijk ook een slachtoffer kunnen zijn van het gepest van Huub en Eric.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:21 schreef the_undertaker het volgende:
Peter6000, wat is nu je doel dan om steeds Eric en Huub te bashen... we weten je standpunt nu wel
Het ergste is dat Peter2000 zegt dat Snollie en Hdnkkk het zeggen. Ja hoor, dat nivo kan Peter2000 nog net aan.quote:
Ja, de mensen liepen gewoon walgend weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Eric en Huub zijn wel enigszins gepikeerd hoor!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap analyseert Huubs walgelijke gedrag op een goede manier.
Hij betrekt er Natasia op een slimme manier bij.
Valt hij een keer rat aan, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
jaja hij draaft wel door, enfin hoogmoed komt voor de val![]()
Ik ben weer weg, ga jij eerst maar eens leren mensen niet persoonlijk aan te vallen, en de namen van de bewoners gewoon normaal te typen ipv die treurige zogenaamd grappige afkortinkjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ergste is dat Peter2000, dat Snollie en Hdnkkk dat zeggen. Ja hoor, dat nivo kan Peter2000 nog net aan.
dat als ze terugkomt en begint over wat jaap deed of zei dan zou ze dus echt over de crematie van haar vader heen voor de miljoenen gaanquote:
... ja, dat zat ik me ook net te bedenken ! ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Valt hij een keer rat aan, is het weer niet goed.
haha ik snap jequote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:27 schreef S.Flodder het volgende:
moeilijk,moeilijk welke stream moet ik nu kiezen ?
Blijf aub weg, doeiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben weer weg, ga jij eerst maar eens leren mensen niet persoonlijk aan te vallen, en de namen van de bewoners gewoon normaal te typen ipv die treurige zogenaamd grappige afkortinkjes.
Daaaag.![]()
Dood zijn is fijn? Kut gothic.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben weer weg, ga jij eerst maar eens leren mensen niet persoonlijk aan te vallen, en de namen van de bewoners gewoon normaal te typen ipv die treurige zogenaamd grappige afkortinkjes.
Daaaag.![]()
Doei mopquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daaaag.![]()
Dus dat gaat jaap dan voor haar voeten gooien ???quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat als ze terugkomt en begint over wat jaap deed of zei dan zou ze dus echt over de crematie van haar vader heen voor de miljoenen gaan
![]()
Ze kunnen d'r altijd nog verhuren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:29 schreef Clank het volgende:
Huub: Wat gaan we met Amanda doen?
Erik: Die heeft haar keus toch al gemaakt?
Zoiets zei hij vanmiddag ook al ... hij wil toch wel het gevoel levend houden dat de dood van haar vader Sylvia weinig interesseert en kiest voor het geld.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat als ze terugkomt en begint over wat jaap deed of zei dan zou ze dus echt over de crematie van haar vader heen voor de miljoenen gaat
Laat je niet wegjagen peter, iedereen heeft recht op zijn mening. Jammer voor de mensen (ik ook) die het niet met je eens zijn. Maar het is een forum waar iedereen zijn mening mag uitdragen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daaaag.![]()
He he gelukkig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:29 schreef Clank het volgende:
Huub: Wat gaan we met Amanda doen?
Erik: Die heeft haar keus toch al gemaakt?
Huub twijfelt nog, want hij heeft Nena ook naar hun kant gekregen, maar ik denk dat ze haar inderdaad links moeten laten liggen, daarmee hebben ze haar het hardst.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
He he gelukkig.
Gisteren gaf ze al aan tegen Brian dat ze voor de gezelligheid met Huub omging. Toen vroeg Brian nog of zij niet gezellig waren.
Brian heeft ook niet de gezelligheid aan z'n kont hangen dus laat Amanda maar mooi daar.
Ik denk dat Peter6000 een beetje de Jaap van dit forum is. Misschien is ook nog wel zo lelijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen peter, iedereen heeft recht op zijn mening. Jammer voor de mensen (ik ook) die het niet met je eens zijn. Maar het is een forum waar iedereen zijn mening mag uitdragen.
Ik wil niet heilig zijn, maar ik vind het niveau op het forum dalen naar het niveau van de kooi op dit moment.
huub twijfelt of ze haar moeten aantrekken of afstoten. Bij Nena is het ook gelukt om haar los te weken van dat groepje.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
He he gelukkig.
Gisteren gaf ze al aan tegen Brian dat ze voor de gezelligheid met Huub omging. Toen vroeg Brian nog of zij niet gezellig waren.
Brian heeft ook niet de gezelligheid aan z'n kont hangen dus laat Amanda maar mooi daar.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen peter, iedereen heeft recht op zijn mening. Jammer voor de mensen (ik ook) die het niet met je eens zijn. Maar het is een forum waar iedereen zijn mening mag uitdragen.
Ik wil niet heilig zijn, maar ik vind het niveau op het forum dalen naar het niveau van de kooi op dit moment.
+1quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar dan zal hij het haar eerst moeten laten voelen en nu is de perfecte tijd daarvoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub twijfelt nog, want hij heeft Nena ook naar hun kant gekregen, maar ik denk dat ze haar inderdaad links moeten laten liggen, daarmee hebben ze haar het hardst.
... erg lang ja. Ik maak me een beetje zorgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:36 schreef havefun het volgende:
[..]
ze heeft onderhand dan wel 24 uur gehad.
uhmmquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:38 schreef jacqjacq het volgende:
brian tegen amanda: ze lezen je brieven hoor.
volgens mij doen eric en huub dat niet, maar is brian echt schizo nu
Niet schizo, PARAbrotherquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:38 schreef jacqjacq het volgende:
brian tegen amanda: ze lezen je brieven hoor.
volgens mij doen eric en huub dat niet, maar is brian echt schizo nu
Dat geloof ik ook wel. Kan haar op weinig leugens betrappen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda: 'ik heb niets te verbergen want ik ben bloedeerlijk'
Ditoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel. Kan haar op weinig leugens betrappen.
... mee eens .... ze liegt niet zo, ze verdraait af en toe de werkelijkheid maar niet eens op een leugenachtige manier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel. Kan haar op weinig leugens betrappen.
Gek he ? DUHquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:41 schreef jacqjacq het volgende:
brian zegt dat amanda moet bellen, want amanda zegt dat huub en eric haar brieven heeft gepikt.
brian kom bijna klaar en smeekt amanda om de redaktie te bellen.
maar ik weet zeker dat huub ene eric dat niet hebben gedaan, ze zitten ze gewoon op te naaien, en dat lukt wonderwel
Lief he ? Waar het hart van over loopt... (nou ja het loopt bij hem wat lager over)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:43 schreef Darklight het volgende:
Brain heeft het alweer over Nena
Die theorieen van Brain
Trek het je niet aan, ik ben het vaak met je eens en zo zijn er meer. Jij hebt recht op je mening net zoals iedereen recht op zijn mening heeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daaaag.![]()
Ze gelooft er waarschijnlijk zelf in.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... mee eens .... ze liegt niet zo, ze verdraait af en toe de werkelijkheid maar niet eens op een leugenachtige manier.
Of andersom?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
De blik van Jaap naar Brian .... zou hij in Brian iets zien over wat hij vanmiddag heeft zitten leren?
Wat was het ook alweer ? .. iets met charismatic leadership ?
Jaap is een fan van Brian .....
Helemaal mee eens. Belachelijk dat mensen zo fel zijn als iemand een andere favoriet heeft. Zie DGK watchers: Voer voor psychologenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Als Brian haar dan ook ff links laat liggen wordt het helemaal gezellig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub gewoon Amanda een weekje links laat liggen en helemaal geen toespelingen meer maakt, wordt ze stapelgek. Dus dat zou op zich wel een leuk idee zijn
Ga niet weg, Peter!!! Je hebt een fan!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daaaag.![]()
Dat heet DWARSZITTEN Daar is Huub goed inquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:46 schreef 2live het volgende:
het blijft toch frappant hoe brian en consorten nooit een ander gespreksonderwerp hebben als Huub.
Terwijl andersom is dat veel en veel minder.
om met Amanda te spreken: 'ooooohmaaaaaaaigaaaaaaaad'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |