Ze zijn alweer ontopic: Jaap bashen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind ze daar aan tafel ook een beetje off topic hoor .... jeetje
Hij zit te spacen manquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt nu dat Eric en Huub onfatsoenlijk waren naar Sylvia toe... door hem aan te vallen waar zij bij was (??)
Op de tien site staat het verhaal min of meer. k moest ook ff bijlezenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap vindt dat Huub en Eric onfatsoenlijk tegenover Sylvia waren omdat zij Jaap aanvielen.
....eh .....
Brian kan alleen eng lachen... *brrrr smiley*quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef schatje het volgende:
Nou Brain, doe nog eens een poging.
Dat was een akelig lachje inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Brian kan alleen eng lachen... *brrrr smiley*
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb Huub nooit zo'n knapperd gevonden maar als de camera van Jaap naar Huub switched lijkt Huub goddelijk ! ....
Hij gaf hem geen tip...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:07 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric denken er over om Jaap niet uit te nodigen voor het feest. Brian geeft Jaap de tip om dan tijdens het feest maar te gaan 'bashen'.
haaay welkom welkomquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:08 schreef ruby het volgende:
De sfeer is weer gezellig zie ik. Goeienavond, ik kom weer net op tijd binnen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik heb Huub nooit zo'n knapperd gevonden maar als de camera van Jaap naar Huub switched lijkt Huub goddelijk ! ....
Ja.. de kleinkinderen van al die opa's en oma's die hen brieven schrijven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian vindt dat Eric en Huub het verkeerde voorbeeld geven aan al die - zei hij nou kleinkinderen??
Met z'n 1 meter 20.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Idd hij is vanavond een lekkere ding maar wat een vreselijke arrogante irritantje is hij ook.
Yep hij had ons gewaarschuwd met de eerste lading brieven...quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:12 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. de kleinkinderen van al die opa's en oma's die hen brieven schrijven.
Hoppa in die kliko.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:14 schreef schatje het volgende:
Amanda, ga bij het grof vuil staan met je vieze schreeuwbek.
Ik dacht net hetzelfdequote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:16 schreef noekje het volgende:
Als Huub nu goed z'n best doet kan die Brian nu gek krijgen.
WTF Hij is een keer eerlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:15 schreef Clank het volgende:
Brian tegen Huub: Ga niet te complex worden dan begrijp ik het niet meer.
en amanda , brian en jaap een 3 eenheid van een zeer bedenkelijk niveauquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
Eric en Huub vormen echt een 2 - 1 heid.
Huub de held, en Eric die meelift op Huubs succesje.
Huub voert weer eens het hoogste woord.
en goed ook. Was een mooie met dat over Hedda!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
Brian is vastgeluld door Huub.
Great minds...quote:
Daar zit wat in, idd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:18 schreef ruby het volgende:
Jaap zegt dat Huub fokking psycho is en dat ie het daarom nooit moeilijk heeft met zichzelf.
brian in een kwetsbaar moment treffen? je bedoeld dat brian zat te janken omdat hij van judith eens de waarheid te horen kreeg en die niet wilde accepteren?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, het "janken in de privateroom" wordt genoemd door Huub.
Huub, flikker dan volgende keer gewoon op als je Brian op een kwetsbaar moment treft.
Nu gaat Huub de psycholoog van Brian erbij halen, en ook Amanda valt Brian bij.
Huub en Eric tegen de rest, dus.
Brain adrem? Grapje?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:18 schreef Myriam1978 het volgende:
Oh wat zijn Huub en Eric irritant vanavond weer...Brian is voor een keertje wel enigszins ad rem.
nee ... ik lees de COS wel .....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
Ik ga niet naar de gameroom luisteren willen anderen dat doen ???
Presentquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
Ik ga niet naar de gameroom luisteren willen anderen dat doen ???
Ja inderdaad, dit is gewoon lachwekkend hoe ze nu praten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:21 schreef 2live het volgende:
jaap en brian komen bijna klaar, en hebben niet door dat ze verbaal ingemaakt zijn.
Wat een niveau hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:21 schreef yvonne het volgende:
Strontvlieg en steekmug
vond ik niet hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:21 schreef 2live het volgende:
jaap en brian komen bijna klaar, en hebben niet door dat ze verbaal ingemaakt zijn.
Ieder zijn mening he, wij bashen jaap, brainles en zdngmw steeds.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:21 schreef the_undertaker het volgende:
Peter6000, wat is nu je doel dan om steeds Eric en Huub te bashen... we weten je standpunt nu wel
Ik hoop het niet zeg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:20 schreef carpediem23 het volgende:
Laat Huub een snor staan?
jaja hij draaft wel door, enfin hoogmoed komt voor de valquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:21 schreef ruby het volgende:
Huub denkt dat de rest bang voor hem en Eric is.![]()
Jaap en respectquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:22 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap noemt Eric en Huub:
- jut en jul
- strontvlieg en steekmug.![]()
Idd respect en fatsoen is ook bij Eric en Huub ver te zoeken.
Brian en Amanda constateren dat er echt vooruitgang zit bij Jaap.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
Amanda geeft Jaap tips.
Ben benieuwd wanneer Jaap z'n extensions heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |